LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slim bellen KPN
-
Slim bellen KPN
Door KPN gebeld over slim bellen, kreeg geen informatie, doch moest binnen een week opzeggen als de papieren kwamen. De brief kwam op 21/9 binnen, maar de dagtekening was 14/9. 21/9 was vrjdag, dus bewust geen tijd gekregen om de papieren in te kijken. Meteen gebeld 'savonds om 18.13 uur. Alles zou geannuleerd worden + bevestiging. Na twee weken geen bevestiging, maar wel een kastje via TNT post, die we geweigerd hebben. Na twee weken weer een brief met greigement. Gebeld met KPN Amsterdam. In opdracht van KPN aangetekende brief verstuurd en ook dat we weer een bevestiging zouden krijgen. NIETS!. Nu krijgen we een aanmaning op 20/11, dat als we binnen een week niet reageren automatisch op SLIM bellen worden overgezet. Dus weer heel pissig naar KPN gebeld. Ik krijg weer de belofte dat we een annulering krijgen, maar ik vertrouw het niet meer. HELP!
-
Re: Slim bellen KPN
Ze hebben mijn vader gebeld en die vroeg toen informatie, dat heeft diegene aan de telefoon gegeven, alleen geen correcte informatie! Mijn vader vroeg of het bellen via de kabel was.. 'Nee meneer dit is niet het geval!'. Ze zeiden ook dat alles bij het oude bleef dat we dus zelf niet hoefden te klungelen met met kabels, alles zou via dezelfde bestaande lijn blijven. Dus mijn vader was akkoord gegaan, tot we ineens het pakket thuiskregen met een modem e.d erin!
Mijn moeder heeft toen meteen gebeld en uitgelegd dat dit niet de afspraak was, toen heeft die mevrouw in onze naam een klacht ingediend, wij mochten toen het pakket retour sturen en we hebben er nooit meer iets van gehoord.
Misschien dat ze het gesprek van mijn vader en de callcentermedewerker hebben opgenomen, zodat ze daadwerkelijk konden horen dat het niet de afspraak was.
Mijn moeder heeft toen meteen gebeld en uitgelegd dat dit niet de afspraak was, toen heeft die mevrouw in onze naam een klacht ingediend, wij mochten toen het pakket retour sturen en we hebben er nooit meer iets van gehoord.
Misschien dat ze het gesprek van mijn vader en de callcentermedewerker hebben opgenomen, zodat ze daadwerkelijk konden horen dat het niet de afspraak was.
Als KPN je vader heeft gebeld en dit verkocht heeft, hebben ze het gesprek inderdaad opgenomen, andersom niet. De medewerker die je aan de lijn krijgt bij de klachtenafdeling kan dit echter niet zien/afluisteren, meestal worden dit soort klachten gewoon gehonoreerd.
Ben het met je eens dat je vader niet geheel correct is voorgelicht, aangezien je wel iets moet veranderen aan de aansluiting. Echter de antwoorden die de medewerker heeft gegeven kloppen wel, het is idd niet via de kabel, maar via de telefoonlijn (of in dit gevan adsl lijn, wat dezelfde lijn is). En alles gaat inderdaad ook via de bestaande lijn.
Ben het met je eens dat je vader niet geheel correct is voorgelicht, aangezien je wel iets moet veranderen aan de aansluiting. Echter de antwoorden die de medewerker heeft gegeven kloppen wel, het is idd niet via de kabel, maar via de telefoonlijn (of in dit gevan adsl lijn, wat dezelfde lijn is). En alles gaat inderdaad ook via de bestaande lijn.
-
Nouja het is inmiddels opgelost dusja.Als KPN je vader heeft gebeld en dit verkocht heeft, hebben ze het gesprek inderdaad opgenomen, andersom niet. De medewerker die je aan de lijn krijgt bij de klachtenafdeling kan dit echter niet zien/afluisteren, meestal worden dit soort klachten gewoon gehonoreerd.