Tijdens dit weekeinde is het alleen voor geregistreerde gebruikers mogelijk om berichten te plaatsen in het forum Legio Lease. Registreren is gratis en doet u hier (opent in nieuw venster)
Redactie TROS Radar
Dus de 'schiettent' gaat dicht. Prima actie, TROS!
Trouwens ik kan alleen maar door de week internetten.
Ik twijfel of ik me laat registreren, ik zie weinig voordelen. En Albert had er al een stalker aan overgehouden.
1 - Vrijheid van meningsuiting? Laat me niet lachen, op de rest van het forum kun je gewoon je berichtjes kwijt. De restrictie geldt alleen voor 'Legio Lease' en aleen in het weekeinde.
2 - "ik kan alleen door de week internetten". Waar maak je je dan druk over?
3- Registreren is gratis en kost je 10 seconden.
4- Als je geregistreet bent kun je in je profiel aangeven of je wilt dat je e-mailadres op de site getoont wordt of niet
5 - Je kan speciaal een hotmailadres aanmaken voor dit forum zodat je gewone mailbox spamvrij blijft en mensen je volledig anoniem blijft.
Ga je hier nu ook al lopen soebatten om respect, Gompie? Je lijkt wel een profvoetballer ... Je zegt: 'Dubio mag schrijven wat hij wil en zijn mening hier weergeven', welnu, dat ontzeg ik hem ook niet. Maar ik mag natuurlijk ook schrijven wat ik wil, en dat is dat het bericht van Dubio dubieus was. En daar wil ik het wat mij betreft gewoon bij laten!