LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afsluiten abonnementen via het Internet
Afsluiten abonnementen via het Internet
Er zou een wet moeten komen die bepaalt dat als je via het internet een abonnement afsluit, dat je dit dan ook via het internet kan opzeggen. Je merkt nu dat het afsluiten van een abonnement heel eenvoudig is, maar het opzeggen een zoek tocht wordt. Abonnement simpel afsluiten dan ook simpel opzeggen.
Re: Afsluiten abonnementen via het Internet
Volgens mij zijn ze al een tijdje met zo'n wet bezig, dus je wordt op je wenken bediend. Het idee is geloof ik dat je een abonnement in elk geval op de zelfde manier moet kunnen opzeggen als aangaan. Maar misschien dat dit in een groter pakket komt. Ze willen volgens mij ook de standaard verlenging met een jaar aanpakken, zodat je na een jaar op elk moment kunt opzeggen (met inachtneming van de opzegtermijn) in plaats van wat nu vaak gebeurt, dat je er te laat achter komt dat je er weer een jaar aan vast zit.
Dan kan ik dus gewoon "voor de grap" jou internetabonnement opzeggen per email.........
Als jij mijn mailadres hebt, en mijn abonnementsnummer. En als je de reacties en bevestigingsmailtjes kunt onderscheppen.
Het is volgens mij eenvoudiger om 'voor de grap' uit jou naam een papieren briefje te sturen. Of niet soms?
Het is volgens mij eenvoudiger om 'voor de grap' uit jou naam een papieren briefje te sturen. Of niet soms?