(restaurant) Wan Pipel
Albert Cuypstraat 140
1073 BJ Amsterdam, Netherlands
+31 20 6718001
Heel leuk ga je bestellen voor een keer. Je belt om 8 uur 's avonds.
Om 9 uur is er nog niks binnen weer effe bellen. Je krijgt ongeveer drie keer kinderen aan de lijn die vervolgens de hoorn in je oor erop gooien.
Je belt vervolgens nog een keer naar een ander nummer krijg je een vrouw die zegt dat ze tien minuten later de deur uitgaat en naar je huis toerijd.
Weer een uur later weer bellen, het is druk zeggen ze ze komen er zo aan...
Kwart over tien bellen we weer we horen dat ze onderweg zijn.... uiteindelijk half 11 komen die ****** een keer aanzetten met onze bestelling. 20 Euro is het omdat ze wat later waren...
En nu komt het mooie dan maak je de bestelling open en wat zit er in?
Een compleet gerecht, een klein bakje met 6 mini garnalen en een of andere jus en een slappe baka bana en er miste een fles cola die was ook niet afgeleverd.
Wij pissed bellen, krijg je zo een doos aan de lijn die zegt ik ben bijna thuis bel jullie zo terug!!!! het is onderhand kwart voor elf norman is zijn eten aan het eten en ik heb nog steeds geen eten... heb ook geen honger meer
We zijn nog steeds niet teruggebelt, nu is de winkel ook gesloten dus ik kan we fluiten naar me geld!!!
zo dat is eruit!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] (restaurant) Wan Pipel
Re: (restaurant) Wan Pipel
of misschien was de keuken wel geleverd ,maar was de kookplaat nog manco
Re: (restaurant) Wan Pipel
Een hele Keuken voor maar € 20, wat goedkoop zeg