LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @home

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Arie Huygen
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 nov 2007 11:43

@home

Ongelezen bericht door Arie Huygen »

Vroeger ............ was het zo dat je zonder problemen je kabeltje van de tv in de wandcontactdoos kon stoppen en je had beeld.

Nu ....... heeft men de keuze tot afsluiting van het kabel abonnement.

Dit heeft wel tot gevolg dat de nieuwe bewoner , in dit geval mijn zoon dit opnieuw moet aanvragen.

Nu schijnt het zo te zijn dat dit een ingewikkelde klus is .

Mijn zoon wacht inmiddels al drie weken op een simpel tv signaal.
Tot op heden NOG niet aangesloten.

Vroeger was dat gemakkelijker pfffffffffffffff.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: @home

Ongelezen bericht door kweenie »

Vroeger kon je ook je abonnement op de kabel opzeggen, hoor. Dan had je als nieuwe bewoner ook het nakijken. Ze gingen er toen wel vanuit dat als de oude bewoner kabel had, dat de nieuwe dat ook zou willen en bij verhuizing werd het signaal dus niet meteen afgesloten.

Maar tegenwoordig spreekt het niet meer vanzelf dat de oude bewoner kabel had, en dat de nieuwe dat ook weer wil. Dat maakt het leven inderdaad soms wel wat lastiger...

zandbergenj
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2007 21:45

Re: @home

Ongelezen bericht door zandbergenj »

Niet alleen lang wachten op nieuwe aansluiting is een probleem. Soms zijn ze ook te vroeg. Na 3 telefoontjes en een dreigbrief van een incassobureau hoop ik nu af te zijn van een verhuizing en een, nooit gerealiseerde, aansluiting. Overigens heb ik net het volgende, toch wel nette, e-mailtje naar hun incassobureau verzonden. Kijken wat er gebeurt???

Geachte heer, mevrouw,
Ten onrechte heeft @home een verhuizing en nieuwe aansluiting voor ons geregistreerd en gefactureerd. De nota in uw specificatie betreft een nota voor het realiseren van een nieuwe aansluiting op adres @@@@@@@@@@@@@@@@. Deze aansluiting is (nog) niet gerealiseerd. Al meerdere keren is hierover telefonisch contact geweest met @home. Dit heeft geresulteerd in het ongedaan maken van onze verhuizing. Echter de nota voor nieuwe aansluiting is ondanks een toezegging van @home niet gecrediteerd of ongedaan gemaakt. Zeer tot ons ongenoegen kregen wij van u dan ook een aanmaning. Afgelopen zaterdag is daarover nogmaals telefonisch contact opgenomen met @home. Wij hebben gesproken met Dhr. @@@@@@. Hij heeft ons toegezegd dat de desbetreffende afdeling van @home een opdracht zal krijgen de vordering ongedaan te maken. Gezien onze eerdere ervaringen met @home kunnen wij hierop blijkbaar niet vertrouwen. Daarom vragen wij van u het volgende:
1. Een bevestiging van ontvangst van deze e-mail. Te verzenden aan ons e-mailadres @@@@@@@@.
2. Een schriftelijke bevestiging van het terugtrekken c.q. ongedaan maken van de vordering.

Verdere schriftelijke reactie op uw schrijven, zoals gesommeerd in uw schrijven, zien wij als overbodig omdat @home ons meerdere keren heeft verzekerd dat alles geregeld zou zijn en u ten onrechte bent ingeschakeld. Wij vertrouwen erop dat na deze e-mail de zaak door u naar behoren wordt afgehandeld.
Overigens heeft dreigen met een gerechtelijke procedure en betaling van de kosten, geen nut. Wij zien met genoegen deze procedure tegemoet en zullen dan onze advocaat inschakelen. Dit kan betekenen dat door ons gemaakte hoge kosten, zoals gerechtskosten, aan u en uw opdrachtgever in rekening zullen worden gebracht.

Met vriendelijke groeten,

Gesloten