LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Debitel aanmaningskosten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Oesje

Debitel aanmaningskosten

Ongelezen bericht door Oesje »

:x Net is mijn maandbedrag van Debitel afgeschreven maar het was een behoorlijk hoger bedrag als normaal. Ga ik m'n factuur online bekijken, zit er gewoon 6,30 aanmaningskosten bij! Dus ik bij de bank nagekeken en alle maanden was netjes afgeschreven dus niks geen openstaande bedragen. Ik gebeld met de klantenservice krijg ik te horen dat het nieuwe beleid is....ze incasseren 1 keer, lukt dat niet dan gelijk bij de 2e poging 10 dagen later er 6,30 bij. Ik vind het echt te gek voor woorden!!! Zit verdorie nog een jaar aan die walgelijke toko vast.

Administrat0r

Re: Debitel aanmaningskosten

Ongelezen bericht door Administrat0r »

Ik zou zeggen schrijf een schriftelijke klachtbrief naar de klantenservice dat je het hiermee niet mee eens bent, en dat je het uiterst onklantvriendelijk vind dat ze je niet vantevoren op de hoogte hebben gesteld van het nieuwe beleid en dat je de incassokosten graag terug gestort wil hebben.

Wie niet waagt wie niet wint.

vluggie

Re: Debitel aanmaningskosten

Ongelezen bericht door vluggie »

je hebt een contract volgens de oude regels.
dus als de provider het tussentijds het contract wijzigt mag je volgens mij gewoon opzeggen.

Gesloten