LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Friesland verzekerden: reageer svp !

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.

Heeft u De Friesland polis 2008 op tijd (voor 20 november) ontvangen?

Ja.
3
38%
Nee.
5
63%
De datum van de brief was 8 november maar de polis heb ik pas na 12 november ontvangen.
0
Geen stemmen
Weet niet.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 8

Mathilde D.
Berichten: 2158
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

De Friesland verzekerden: reageer svp !

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Ik heb mijn polis van de Friesland te laat ontvangen en wil graag weten of dat ook bij anderen het geval is. Vorig jaar waren ze ook al te laat. Wie reageert?
Verder erger ik me aan de foutieve datum boven de brief: namelijk 8 november, terwijl ik weet dat de brief pas op 19 november verstuurd is. Wie herkent dit?
Hoe doen andere zorgverzekeraars dit? Hebben die wel een correcte datum boven de brief? De polisdatum is nog erger: die is van 28 oktober, terwij ik hem pas op 20 november ontvang.

senseo
Berichten: 158
Lid geworden op: 06 okt 2005 21:35

Re: De Friesland verzekerden: reageer svp !

Ongelezen bericht door senseo »

Friesland ! 8)

fray
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 sep 2007 22:17

Re: De Friesland verzekerden: reageer svp !

Ongelezen bericht door fray »

Als dat het grootste probleem is met jouw zorgverzekeraar dan valt de leed wel een beetje mee

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: De Friesland verzekerden: reageer svp !

Ongelezen bericht door Walter van V »

of de papieren hebben na aanmaak nog lang op tafel gelegen bij de verzekering, ze konden er misschien geen afscheid van nemen??

Het zou ook kunnen dat verzending niet door de TNT is gebeurt maar bv door een regionaal postbedrijf?? post wat buiten hun werkgebied ligt gaat dan uiteindelijk toch via TNT maar dan wel met vele tijdverlies..

Gesloten