LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mojo/live nation ook zwathandelaren
mojo/live nation ook zwathandelaren
mojo en live nation zijn ook zwarthandelaren
kijk nu met celine dion
heb met pre-sale geprobeerd kaarten vak a te krijgen niet gelukt 2 dagen later geprobeerd niet gelukt
nu staan er wel ineens meet als 60 op
www.livenation.nl
dit is officele site van mojo.
een dan moet je ook nog eens 34,77 verzendkosten betalen voor de kaartjes prijs was 83,00 nu is minimaal 204 tot 511 een dat word dan gevraag op off site van mojo.
dus deze zijn net zulke oplichter.
kijk nu met celine dion
heb met pre-sale geprobeerd kaarten vak a te krijgen niet gelukt 2 dagen later geprobeerd niet gelukt
nu staan er wel ineens meet als 60 op
www.livenation.nl
dit is officele site van mojo.
een dan moet je ook nog eens 34,77 verzendkosten betalen voor de kaartjes prijs was 83,00 nu is minimaal 204 tot 511 een dat word dan gevraag op off site van mojo.
dus deze zijn net zulke oplichter.
-
Re: mojo/live nation ook zwathandelaren
Niet de officieële verkoopsite van Mojo dus, maar een muzielzoekmachine!! Mojo verkoopt géén kaartjes.
peppel,
het is wel de officiele site van MOJO, maar ze verkopen op deze site GEEN kaartjes.
Als je zoekt naar kaartjes en ze wil bestellen, dan kom je uiteindelijk op de pagina van Ticketservice terecht...
Het is dus inderdaad alleen maar een zoekmachine, maar ze verkopen zelf niets !
Gr. angel1978
het is wel de officiele site van MOJO, maar ze verkopen op deze site GEEN kaartjes.
Als je zoekt naar kaartjes en ze wil bestellen, dan kom je uiteindelijk op de pagina van Ticketservice terecht...
Het is dus inderdaad alleen maar een zoekmachine, maar ze verkopen zelf niets !
Gr. angel1978
wel officele site van mojo zie dit stukje tektst
van website van mojo.nl
Mojo Concerts is onderdeel van Live Nation, een Amerikaans concern dat zich richt op live entertainment. Live Nation organiseert op jaarbasis 33.000 events en produceert diverse tournees van wereldsterren
daar staat wel degelijk dat mojo onderdeel is van live nation
en ze hebben mijn dit ook net bevestig via telefoon dus is wel echt website van mojo
van website van mojo.nl
Mojo Concerts is onderdeel van Live Nation, een Amerikaans concern dat zich richt op live entertainment. Live Nation organiseert op jaarbasis 33.000 events en produceert diverse tournees van wereldsterren
daar staat wel degelijk dat mojo onderdeel is van live nation
en ze hebben mijn dit ook net bevestig via telefoon dus is wel echt website van mojo
dus leg mijn dan maar eens uit wat ik verkeert zie
de kaarten zijn totaal niet in verkoop geweest een nu worden ze dus op
website waar mojo onderdeel van is aan geboden in grote hoeveel heden
wel raar wat als ik op marktplaats of ebay kijk zijn ze ook niet te vinden
de kaarten zijn totaal niet in verkoop geweest een nu worden ze dus op
website waar mojo onderdeel van is aan geboden in grote hoeveel heden
wel raar wat als ik op marktplaats of ebay kijk zijn ze ook niet te vinden
Even een beschrijving van de website van livenation:
Live Nation Zoek concerten en kaarten op de grootste zoekmachine op concertgebied
Livenation is dus helemaal geen site waar kaarten worden aangeboden. Zij bieden een zoekmachine aan die het internet afzoekt naar site's waar kaarten worden aangeboden.
Ticketservice heeft dus WEL kaarten weten te bemachtigen en deze worden dan ook via de site van ticketservice aangeboden... Deze site heeft echter NIETS met mojo zelf te maken ! Livenation linkt op basis van de zoekopdracht alleen maar door !
Live Nation Zoek concerten en kaarten op de grootste zoekmachine op concertgebied
Livenation is dus helemaal geen site waar kaarten worden aangeboden. Zij bieden een zoekmachine aan die het internet afzoekt naar site's waar kaarten worden aangeboden.
Ticketservice heeft dus WEL kaarten weten te bemachtigen en deze worden dan ook via de site van ticketservice aangeboden... Deze site heeft echter NIETS met mojo zelf te maken ! Livenation linkt op basis van de zoekopdracht alleen maar door !
--------------------------------------------------------------------------------
dat is niet waar
je moet je inschrijven om kaarten te verkopen is geen zoek machine
dus de persoon die de kaarten verkoopt bied ze aan op deze site.
dan is het wel toevallig dat alle kaarten pas op 19 mei 2008 worden verzonden en dat bij alle kaarten de verzendkosten extact het zelfde zijn 34,77
leg mijn dan maar eens uit hoe dat kan dit bestaat gewoon niet dat er dus meer als 20 personen kaarten aanbieden voor ring a op deze site en dat ze verder nergens te vinden zijn.
op geen een website, bij voorbeeld marktplaats ebay of iets degelijk en zelfs niet bij zoals jullie zeggen de zwarthandelaaren vindt ik wel raar
Naar boven
dat is niet waar
je moet je inschrijven om kaarten te verkopen is geen zoek machine
dus de persoon die de kaarten verkoopt bied ze aan op deze site.
dan is het wel toevallig dat alle kaarten pas op 19 mei 2008 worden verzonden en dat bij alle kaarten de verzendkosten extact het zelfde zijn 34,77
leg mijn dan maar eens uit hoe dat kan dit bestaat gewoon niet dat er dus meer als 20 personen kaarten aanbieden voor ring a op deze site en dat ze verder nergens te vinden zijn.
op geen een website, bij voorbeeld marktplaats ebay of iets degelijk en zelfs niet bij zoals jullie zeggen de zwarthandelaaren vindt ik wel raar
Naar boven
Hier: http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo. ... 08&l=NL&C=
Staan ze...
Op de site van TICKETSERVICE...
Natuurlijk zijn die ook gewoon te vinden en niet per se via Livenation...
Livenation verzorgt alleen de doorlink naar ticketservice..
Lees nou eens [/quote]
Staan ze...
Op de site van TICKETSERVICE...
Natuurlijk zijn die ook gewoon te vinden en niet per se via Livenation...
Livenation verzorgt alleen de doorlink naar ticketservice..
Lees nou eens [/quote]
daar gaat het helemaal niet om lees eens wat ik schrijf ik zeg niet dat het uitverkocht is het gaat om de kaarten voor vak A en die zijn helemaal niet in verkoop geweest
dus probeer mojo nu niet te verdedigen of u moet het kunnen onderbouwen met feiten dat ze wel in verkoop zijn geweest
ik weet ook wel dat er kaarten te koop zijn via ticketmaster.nl
heb ik ook kaarten van voior vakB
maar dat is niet punt
dus probeer mojo nu niet te verdedigen of u moet het kunnen onderbouwen met feiten dat ze wel in verkoop zijn geweest
ik weet ook wel dat er kaarten te koop zijn via ticketmaster.nl
heb ik ook kaarten van voior vakB
maar dat is niet punt
Hallo Peppel,
De presale bij Celine Dion ging op donderdag 17.00 uur in de verkoop, ik zat meteen in het systeem.
Ik heb ook totaal geen plaatsen in het A vak gezien, wel het B vak.
Het heeft mij dan ook ten zeerste verbaasd, zoveel kaarten te zien vak A die nu tegen absurd hoge prijzen te koop zijn bij Live nation = Mojo.
Op marktplaats en speurders kom je ze nagenoeg niet tegen, dat hier een vies spelletje wordt gespeeld , daar lijkt het sterk op
De presale bij Celine Dion ging op donderdag 17.00 uur in de verkoop, ik zat meteen in het systeem.
Ik heb ook totaal geen plaatsen in het A vak gezien, wel het B vak.
Het heeft mij dan ook ten zeerste verbaasd, zoveel kaarten te zien vak A die nu tegen absurd hoge prijzen te koop zijn bij Live nation = Mojo.
Op marktplaats en speurders kom je ze nagenoeg niet tegen, dat hier een vies spelletje wordt gespeeld , daar lijkt het sterk op
dus ik ben enige niet die dit vreemd vindt.
ik heb gebeld maar ze willen geen antwoord geven
misschien dat radar hier keer na kan kijken.
ik heb gebeld maar ze willen geen antwoord geven
misschien dat radar hier keer na kan kijken.
Goed idee, Mojo / LiveNation heeft altijd de mond vol over de zwarthandelaren en de absurd hoge prijzen, ze doen er dus zelf zo te zien ook aan mee.
Echt vreemd,dat dit gebeurd en dat met zoveel kaarten, wat triest dat deze kaarten niet in de normale verkoop zijn gegaan, hadden wij wellicht ook in vak A kunnen zitten.
Echt vreemd,dat dit gebeurd en dat met zoveel kaarten, wat triest dat deze kaarten niet in de normale verkoop zijn gegaan, hadden wij wellicht ook in vak A kunnen zitten.