LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En als je winst maakt?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Trekken jullie je klacht in als de overeenkomst over twee weken een enorme overwaarde kent?

Ja
6
25%
Nee
7
29%
Ik ben geen klager
8
33%
Weet niet
3
13%
 
Totaal aantal stemmen: 24

xxx

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door xxx »

Niet veel van gemerkt, maar goed.
Voor wat betreft dhr Blok; aan hem ga ik geen woorden meer vuil maken. Hij is te triest voor woorden.
Tenslotte: xxx is NIET xyz (ik kan het ook niet helpen dat niet iedereen het met de zgn 'gedupeerden' eens).

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste xxx,

Je hoeft het met niemand eens te zijn. Dat is onze beurswaakhond zonder tanden ook niet.
Dexia> Labouchere > Legio Lease en tussenpersonen varen er welbij.
Waarschuwingen worden in de wind geslagen en een onderzoeks rapport blijft geheim.

En SLV moet maar zien hoe ze de waarheid, die geheim moet blijven, boven water moet halen.

Mvg Pieter

PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Ik zal de vraagstelling van PLUKKER zoals hij die bij de start van deze topic poneerde even herhalen:

"Trekken jullie je klacht in als de overeenkomst over twee weken een enorme overwaarde kent?"

Deze vraag vind ik volstrekt irrelevant. Dan zou namelijk het product voldaan hebben aan de belofte zoals men deze stelde toen het product werd aangeboden. Daarbij wil ik opmerken dat nooit en te nimmer gewezen is op de desastreuze afloop die nu met de meeste aflopende en afgelopen contracten het geval is.
Als het uberhaupt al mogelijk zou zijn dat deze producten over 2 weken een grote overwaarde zouden kennen, was het een rede temeer geweest om dit dan wel zeer risicovolle product niet toe te staan op de, in heel Europa, alleen maar in Nederland toegestane verkoop van dit soort producten.
De vraagstelling is dan ook volledig hypothetisch en ik begrijp daarom niet dat serieuze mensen deze vraagstelling wel belangrijk vinden.
Zo zou ik nog wel honderd polls kunnen bedenken met dit soort van onzinnige vragen.

m.v.g. L. Blok
Beste Blok,

Het is jammer dat je niet in staat bent de inhoud van een bericht los te zien van de poster. Kijk, dat je PLUKKERs bloed wel kunt drinken is een kwestie van relativeringsvermogen, maar dat je zoveel moeite doet om PLUKKERs polletje onderuit te halen is gewoon doorzichtig en dieptriest.

Kom op zeg, PLUKKER vindt de vraagstelling wel degelijk relevant, kijk maar eens naar de diverse reacties. Wat er ook zo interessant aan is, is dat de huichelaars onder de gedupeerden naar voren komen. Diegenen die hun klacht in zouden trekken zijn namelijk de profiteurs en die lui, daar walgt PLUKKER van.

Dus, laat jezelf niet zo kennen en bemoei je met je eigen 'belangrijke zaken' als mijn poll je zo irriteert, maar gun andere mensen de keuze om dit te lezen.

PLUKKER - is een beetje Blok-moe

Gompie

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Gompie »

Hi Plukker,

Die Blok en ene Luc wilden mij ook onderuit halen vandaag. Als je een beetje tegengas geeft, zijn ze zo weg. :roll: :roll:

Gompie.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door aert0001 »

Nee Gompie ze probeerden jou niet onderuit te halen je was zelf nogal onbehouwen.
Alleen mensen met u aanspreken is echt niet voldoende om fatsoenlijk te zijn. Let op de details.
Je weet het heus wel, gompie provoceert graag.

Ton

L. Blok
Berichten: 155
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:35

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door L. Blok »

Dat zou wel eens zwaar kunnen tegenvallen, Gompie!

Gompie

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Gompie »

Meneer Blok,

Wat bent u een heer maar geen toffe peer.

kusje van Gompie en ook één voor Ton. Schatjes.

kees1000
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 jul 2003 19:13

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door kees1000 »

misschien op bed het is al over twaalven,kun je zien hoe onnozel je bent,dat je nu denkt dat je van meneer blok hebt gewonnen,die maakt volgens mij aan jou geen woorden meer vuil,
volgens mij ben je zo onnozel dat dexia jou nog een contract kan aansmeren als ze eerlijk zouden zijn en vertellen dat het je in de toekomst veel geld gaat kosten.
en dat hebben ze ons niet verteld wij zijn beduvelt

weltrusten gompie,en zit de boel niet zo op te naaien

Gompie

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Gompie »

Dag Kees,

Wat schrijf je hees en neen Gompie heeft niet van die spaarplannen :D :D is zij te link voor 8) 8) 8)

Ook voor jou een kusje hoor keesje.

De groeten hoor.

L. Blok
Berichten: 155
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:35

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door L. Blok »

Aha, nu komt de ware aap uit de mouw over PLUKKER!
Wat er ook zo interessant aan is, is dat de huichelaars onder de gedupeerden naar voren komen. Diegenen die hun klacht in zouden trekken zijn namelijk de profiteurs en die lui, daar walgt PLUKKER van.
Eerst een poll opzetten en dan mensen die niet volgens jouw denkbeeld stemmen, uitmaken voor huichelaars. Dus je geeft zelf toe dat je deze poll niet serieus neemt. Dat zegt denk ik genoeg over jou en je respect voor een ander. Maar afijn, dat wisten we al.
Trouwens als je vindt dat er druk gebruik is gemaakt van je poll met 18 stemmen kan ik alleen maar constateren dat dit inderdaad een overweldigend succes was.

Gompie

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Gompie »

Meneer blok weet u wel wat geluk is, nou ik wel gelukkig. Wat bent U toch een griezel :twisted: :twisted:

Plukker staat ver boven U.

8) 8) 8)

Verder maak ik geen woordjes meer aan u vuil. En oh ja als u het niet meer weet dan bent u volgens mij Luc.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Luc »

Voor Plukker en Gompie: "Vuilnisman, mogen deze zakken ook nog mee?"

Maandag Afvaldag.

:mrgreen: :mrgreen:

Gast

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Gast »

Monday, monday, can't trust that day.....

Gast

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Gast »

Gompie, gompie, lekker slapen morgen gezond weer op; ook meneer blok provoceert graag :lol:

Ton

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Luc »

Dhr. Blok:
Aha, nu komt de ware aap uit de mouw over PLUKKER!
Dat wisten we allemaal toch al, alleen hijzelf niet :(

;)


Mvr,

Luc

Gompie

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Gompie »

Dus nu gaat u schrijven onder Luc maandag afvaldag haha het is nu dinsdag dus hr. Blok het zal wel goed zitten in uw bovenkamertje.

G.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door aert0001 »

Zelfs Luc. doet het graag

Ton

Gompie

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door Gompie »

Je bedoelt hr. Blok :D

kees1000
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 jul 2003 19:13

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door kees1000 »

gompie
je lult gewoon onzin.kees wat praat je hees slaat nergens op,je kunt beter naar bed gaan,en voordat je gaat slapen ff nadenken wat jou bijdrage is aan dit forum,dan kom je tot de conclusie dat het nul is,dan kun je beter voorgoed verdwijnen lijkt me toch, zullen veel mensen blij mee zijn,je zei toch sparen is het niet,dat werd ons ook verteld,gek hé
dat je dat woord zelf ook in de mond neemt,ben je nog niet afgeleerd,en dat je zelf niet meedoet [aanspaarplannen] kan ik wel begrijpen want je wist allang dat die [spaarplannen] niet deugden,of niet soms?!
van mij krijg je geen kusje,ga maar eens krom staan moet zien wat je krijgt,weg wezen hé

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: En als je winst maakt?

Ongelezen bericht door aert0001 »

Gompie klein ettertje, ga slapen :lol:

Ton

Gesloten