LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring internetwarenhuis

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
fraude
Berichten: 151
Lid geworden op: 28 okt 2003 09:35

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door fraude »

Ik heb hier al vaker kenbaar gemaakt dat je alleen via betrouwbare internetsites je spullen moet kopen. Op http://www.vindsnel.nl/bestelstaan alleen maar betrouwbare sites. Ik heb bij de aanschaf van producten via deze site nooit problemen gehad! Nee ik heb geen belangen in deze site!!!!

Jeedeehaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2007 13:38

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door Jeedeehaa »

Ik heb mindere ervaringen met het internetwarenhuis. In oktober twee producten besteld en een maand later kunnen ze me nog niet precies zeggen wanneer mijn producten geleverd gaan worden. Ondertussen heb ik er zelf wel een aantal keren achteraan moeten bellen. Voor mij hebben ze afgedaan. Dan maar iets duurder en binnen een week in huis!

Ninja
Berichten: 108
Lid geworden op: 24 apr 2005 14:21

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door Ninja »

Hoi,

Jammer van je slechte ervaringen! Ik heb er onlangs ook iets besteld, duurde wel wat langer, maar ik werd goed op de hoogte gehouden. Daarnaast was het product ook bij andere internetshops uitverkocht (als ik het ergens anders nog kon krijgen had ik dat gedaan). Uiteindelijk het pakket goed ontvangen. Dus voor mij gelukkig een goede ervaring.

Ik hoop dan ook dat ondanks je dit 2x bij ze hebt meegemaakt, het bij de uitzonderingen hoort.

Andre Vos
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2012 18:28

Re: ervaring internetwarenhuis

Ongelezen bericht door Andre Vos »

Intenetwarenhuis is nergens bij aangesloten, je kunt ze dus ook nergens op aanspreken.
Garantie handelen ze wel af als de importeur mee werkt.
Het mag ze vooral niet kosten, als het iets ingewikkelder wordt stuit je op een muur van arrogantie.
Negatief koop advies.

Gesloten