| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hiep hoera Daar zijn ze weer Sinterklaas, zwarte piet......
Hiep hoera Daar zijn ze weer Sinterklaas, zwarte piet......
rechtstreeks van Dexia Bank gestuurd naar Alkmaar
in het huis van Julika. Wat zijn ze lekker de heerlijke pepercenten.
vonnis op 28.11.2007
De overwinning is straks bij Piet www.platformaandelenlease.nl/
te lezen en zeker zal de link later hier te vinden zijn.
groetjes van Julika
in het huis van Julika. Wat zijn ze lekker de heerlijke pepercenten.
vonnis op 28.11.2007
De overwinning is straks bij Piet www.platformaandelenlease.nl/
te lezen en zeker zal de link later hier te vinden zijn.
groetjes van Julika
Re: Hiep hoera Daar zijn ze weer Sinterklaas, zwarte piet......
Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar nu maar hopen dat er straks geen kerstman in de hoedanigheid van deurwaarder langs komt om het hoger beroep aan te kondigen.
Het is genoegzaam bekend dat Dexia alle gedupeerden die geen verstand hadden van beleggen en alle risiso's die nooit naar voren zijn gebracht financieel een trap nageeft.
Het is niet netjes alles iemand naar een overwinning uiteindelijk toegaat, dan nog eens de schofterige handelswijze van Dexia naar voren te halen.
Hrt is bekend dat duizenden mensen worden vertrapt door die boevenbank, die totaal geen verantwoording kent.
Arrogantie ten top.
b17
Het is niet netjes alles iemand naar een overwinning uiteindelijk toegaat, dan nog eens de schofterige handelswijze van Dexia naar voren te halen.
Hrt is bekend dat duizenden mensen worden vertrapt door die boevenbank, die totaal geen verantwoording kent.
Arrogantie ten top.
b17
B 17, en Jeroen eur,
Hoe vervelend ook, maar iedereen heeft recht op hoger beroep, En als we voor ons zelf rechten vragen, mogen we ze als eerlijk burger aan een ander niet onthouden.!
Janny
Hoe vervelend ook, maar iedereen heeft recht op hoger beroep, En als we voor ons zelf rechten vragen, mogen we ze als eerlijk burger aan een ander niet onthouden.!
Janny
Dat ieder een rechten heeft dat is zonder twijfel, echter je mag niets ten nadale zeggen van deze leasebank, en voor mensen die geen enkele ervaring hebben met met aandelen"?" op de beurs.
Daarom is de recente actie van de echte belangenbehartigers verre te
verkiezen dat het constante verhaal wij hebben geen schuld.
Bovendien de gedupeerden die toch al geen kant meer op kunnen wordt door deze kostenverhogende procedure wederom nog meer geld
uit de zak geklopt, terwijl het zuurverdiende geld eindelijk begon terug te komen.
Dexia heeft nooit getracht is op een redelijke wijze in der minne te schikken, enkele haar voorstellen dwingend opgelegd, Dexia is de baas.
b17
Men had al eerder rechtzekerheid over het eega-verweer, middels
sprongcassatie, echter onwil is de basis geweest.
Het gaast Dexia niet om gelijke rechten, het gaat erom dat zij de baas
zijn.
Daarom is de recente actie van de echte belangenbehartigers verre te
Bovendien de gedupeerden die toch al geen kant meer op kunnen wordt door deze kostenverhogende procedure wederom nog meer geld
uit de zak geklopt, terwijl het zuurverdiende geld eindelijk begon terug te komen.
Dexia heeft nooit getracht is op een redelijke wijze in der minne te schikken, enkele haar voorstellen dwingend opgelegd, Dexia is de baas.
b17
Men had al eerder rechtzekerheid over het eega-verweer, middels
sprongcassatie, echter onwil is de basis geweest.
Het gaast Dexia niet om gelijke rechten, het gaat erom dat zij de baas
zijn.
Watte?Daarom is de recente actie van de echte belangenbehartigers verre te
Watte = datte: !!!
Alles over Eyedaho
Totaal berichten: 139
[0.02% van het totaal / 0.95 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van Eye
Alles over Eyedaho
Totaal berichten: 139
[0.02% van het totaal / 0.95 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van Eye
B17,
Je antwoordt is niet helemaal terecht, zeker niet omdat ik wel degelijk kritiek heb op de afwerking door Dexia, maar kritiek hebben of rechten ontzeggen is een wereld van verschil. En daar was mijn antwoord op gefocust. Recht hebben en recht geven is voor mij een grondrecht. zo krijg ik ook eerlijk recht.
Ik zelf wacht evengoed al 4 jaar op een eindoordeel, met nog zeker een half jaar of meer te gaan. dus ik spreek niet over anderen, maar over me zelf.
Janny
Je antwoordt is niet helemaal terecht, zeker niet omdat ik wel degelijk kritiek heb op de afwerking door Dexia, maar kritiek hebben of rechten ontzeggen is een wereld van verschil. En daar was mijn antwoord op gefocust. Recht hebben en recht geven is voor mij een grondrecht. zo krijg ik ook eerlijk recht.
Ik zelf wacht evengoed al 4 jaar op een eindoordeel, met nog zeker een half jaar of meer te gaan. dus ik spreek niet over anderen, maar over me zelf.
Janny
Bedankt voor de felicitaties.
http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 112007.htm
Gelet op het feit dat de meest gezaghebbende rechtscolleges overwegend gunstige uitspraken hebben gedaan voor gedupeerde afnemers van aandelenleaseprodukten, bestaat de verwachting dat ook de Hoge Raad zal komen tot uitspraken die recht doen aan de belangen van de gedupeerden.
PS De hoop sterft als laatste
LG Julika
http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 112007.htm
Gelet op het feit dat de meest gezaghebbende rechtscolleges overwegend gunstige uitspraken hebben gedaan voor gedupeerde afnemers van aandelenleaseprodukten, bestaat de verwachting dat ook de Hoge Raad zal komen tot uitspraken die recht doen aan de belangen van de gedupeerden.
PS De hoop sterft als laatste
LG Julika
Van harte gefeliciteerd en een fijne Sinterklaasavond
b17
b17