LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] yarden uitvaart geluidsopnamen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
JPvG

yarden uitvaart geluidsopnamen

Ongelezen bericht door JPvG »

maart 2006 is mijn opa overleden en yarden had ons verteld dat een video opname met geluid een van de mogelijkheden was. na een maand besloten wij deze toch te gaan bekijken kwamen wij erachter dat er geen geluid onder was gezet. BEELD ZONDER GELUID!!
afgelopen vrijdag is mijn moeder gecremeerd en yarden zou van deze dienst een geluidsopname maken. ook bij deze dienst is er WEER wat verkeerd gegaan. er staat geen geluid op de cd, er staat geen data op. WEER een misser.
deze MISSERS ZIJN NIET GOED TE MAKEN. iemand te kunnen herdenken dmv een cd.
Heeft iemand anders dit ook meegemaakt bij yarden?? :?:

cvp

Re: yarden uitvaart geluidsopnamen

Ongelezen bericht door cvp »

Het ligt er aan in welk crematorium het fout gegaan is ?
Is het beide keren in hetzelfde crematorium gebeurd, dan ligt het aan het personeel die erg nalatig is.
Het kan natuurlijk ook aan de opname-apparatuur liggen maar dan nog moet men dat regelmatig controleren zodat dit soort dingen niet mogen gebeuren.
Dit mag gewoonweg NIET gebeuren.
Mijn vader is gecremeerd in Rotterdam en daar is het goed gegaan.
Alles staat op CD.
Wat zegt Yarden er zelf van ?
Al een brief naar het hoofdkantoor gestuurd ?

cvp

JPvG

Ongelezen bericht door JPvG »

ja wat zegt yarden er zelf van, een vergissing is menselijk. Tenminste dat zeiden ze bij mijn opa, vanmiddag gaan we bij de contactpersoon langs. Kijken of ze deze tweede fout kan rechtzetten, we kunnen de crematie moeilijk even over doen om dat een of andere ..... niet het benul had om het geluid op te nemen.

Beide crematies waren in lelystad.

Een brief sturen zou ons een beter gevoel geven, maar zou het daadwerkelijk zoden aan de dijk zetten? Ik vraag het me af.

cvp

Ik zou toch een brief sturen, het zal wel geen zoden aan de dijk zetten maar ik zou persoonlijk graag willen weten wat er fout gegaan is.
Een vergissing is idd menselijk maar 2 keer achter elkaar????
Ik dacht dat het geluid altijd opgenomen werd, temeer omdat ikzelf in eerste instantie geen geluidsopname wilde hebben en daar later ( na de crematie ) op terug kwam.
Ik heb daar volgens mij later zelfs bericht van gekregen of ik bepaalde dingen alsnog wilde.
Ik zou eens informeren of er idd opnamen gemaakt zijn en of de geluidsopname alsnog te bestellen is.
Sterkte.

cvp

cvp

Ben je nog iets wijzer geworden van het bezoek aan de contactpersoon??

cvp

Malou55

Ongelezen bericht door Malou55 »

Ook hier is inmiddels een brief de deur uit naar Yarden met onder andere dus OOK een klacht over de cd die gemaakt is in het crematorium Schagerkogge (schagen)op 16 oktober tijdens de crematie van mn broer.
De cd die ik mee kreeg na de crematie heb ik op de terugweg meteen beluisterd en het ding zat vol met haperingen !!!!
Stukjes tekst weg , muziek die oversloeg!!
18 Oktober heb ik de cd ingeleverd en nu na ruim een maand maar eens gebeld of er iets bekend was.
Ja de cd is niet meer goed te krijgen
Het ligt aan hun apparatuur en ik hoef de cd niet te betalen
Nou dat was ik al niet van plan
Ik schijn nu een excuus brief te krijgen met de brakke cd erbij zodat we in ieder geval iets hebben.
Tuurlijk heb ik het origele geval opgeslagen op mn pc .
Stel je voor dat ik na mn klacht gewoon niets toegestuurd krijg.
Moet je nagaan dat ze zelf eisen dat je een originele cd inleverd omdat er anders wel eens haperingen tijdens de uitvaart zouden kunnen zijn.
Leveren ze vervolgens zelf een wanprodukt af.

Gesloten