LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duitsland - de Keukenadviseur of Superkeukens Zoeterwoude

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Fordje

Duitsland - de Keukenadviseur of Superkeukens Zoeterwoude

Ongelezen bericht door Fordje »

Ook ik ben me al een aantal weken aan het orienteren om een keuken te kopen. En uit eindelijk weet ik wat ik hebben wil. Een Nolte keuken, wat een redelijke kwaliteit is, met Siemens apparatuur en een granieten werkblad. Na een paar bezoeken aan verschillende showrooms werd ik niet goed van de opdringende verkoopmethodes. Dus een paar mailtjes richting Duitsland. Hierop reageerde Koster Mobel zeer netjes en stuurde een duidelijke offerte. Maar gezien de afstand toch eerst een paar telefoontjes. De prijs kwam mij niet onredelijk over. Via een kennis kom ik bij Superkeukens in Zoeterwoude terecht zij zijn ook Nolte dealer. Hier werd ik geholpen door Ruben. Deze hoorde mij specifieke wensen aan en keek eens naar het ontwerp wat ik op de Noltesite had gemaakt. Hij vroeg of hij het ontwerp de volgende dag nog eens mocht bekijken en zou dan van zich laten horen. En inderdaad hij had nog een paar uitstekende ideeen die ik bij de andere order jagers niet had gehoord. En de prijs? Hier zijn we netjes uitgekomen en goedkoper dan de Duitse dealers. Nogmaals Koster Mobel kwam ook een heel eind in de richting. De overige Duitsers en ook de Keukenadviseur met zijn laagste prijsgarantie kwamen veel hoger uit. Ik heb de keuken nog niet geleverd gekregen maar ik heb een goed gevoel. Begin maart hoop ik jullie te vertellen hoe de levering is geweest maar tot nu zal ik zeker Superkeukens aanbevelen.

Pfffff

Re: Duitsland - de Keukenadviseur of Superkeukens Zoeterwoude

Ongelezen bericht door Pfffff »

egin maart hoop ik jullie te vertellen hoe de levering is geweest
Nou, we kunnen haast niet wachten

pkd

Ongelezen bericht door pkd »

Zo zijn er meer zaken die maatwerk leveren en een NOLTE met
Top apparatuur en Top granieten/composiet werkblad
voor een heel scherpe prijs kunnen bieden

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

Top apparatuur en Top granieten/composiet werkblad
voor een heel scherpe prijs kunnen bieden
Ga liever voor kwaliteit dommerikken.........goedkoop is duurkoop. Goedkoop zijn is makkelijk........de goedkoopste zijn nog veel gemakkelijker. Maar goed zijn dat is de kunst! :P

Gesloten