LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fout Orangecontract

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
[email protected]
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 nov 2006 19:39

Fout Orangecontract

Ongelezen bericht door [email protected] »

Voor mijn zoon in dec.2006 een orangecontr.aangegaan voor mob.tel.
met een bundel van euro 20,--. Hierin zit 120 smsjes voor euro 10,--
Na een paar maanden ging mijn zoon telkens over het bundelbedrag heen, hetgeen hij niet altijd begreep. Naar nu blijkt heeft Orange (dat gaat volgens hun automatisch) een dag na ingaan v.h.contract 500 smsjes van orange voor euro 5,-- naar Orangeklanten ingesteld. Hierdoor bleef er maar een beltegoed over van euro 5,-. Wij hebben hier helemaal niet om gevraagd maar Orange verdedigt zich door te melden dat zij op dezelfde nog een sms naar de gebruiker (mijn zoon dus) heeft gestuurd. Ik heb aangegeven dat dat wel kan zijn, maar dat wij nergens om hebben gevraagd.
Tevens verzocht alles (dus ook de facturen) terug te draaien en her te berekenen zonder die belachelijke 500 smsjes van Orange naar Orange.
Men wil ons afschepen met gratis 30 euro in de bundel.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee.

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Fout Orangecontract

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Ja, ikke..!
Bij het afsluiten van mijn contract November vorig jaar had ik een sms-bundel als aanvulling genomen.
De verkoper had mij destijds echt niet vermeld dat het alleen om ORANGE naar ORANGE Sms'jes ging.
Aangezien er in mijn vriendenkring niemand een ORANGE abo'tje had is dat dus vrij nutteloos. En zonde van het geld.

Ik denk dat dat alvast een stuiptrekking is geweest van die ellendige T-Mobile overname.. Die zijn heer & meester op het gebied van consumenten oplichten via onduidelijke facturen.

koos147
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 feb 2007 00:09

Re: Fout Orangecontract

Ongelezen bericht door koos147 »

ach dalijk kan je het contract zo opzeggen
aangezien ik absoluut geen contract met t-mobile wil hebben zal ik op de dag van de overnamen het contract laten vervallen
ik kan een ieder aanraden dit ook te doen

slechtzicht
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 jun 2005 13:54

Re: Fout Orangecontract

Ongelezen bericht door slechtzicht »

Kun dan zomaar opzeggen?
Ik dacht dat die mogelijkheid er alleen maar was als er een wijziging in het contract zou zijn of dat de dienst duurder werd...

J.

Wolfsheim
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2007 19:40

Re: Fout Orangecontract

Ongelezen bericht door Wolfsheim »

Natuurlijk wel " slechtziend",

contracten sluit je voor een jaar of twee jaar af. Verlengen of wisselen van provider kan al drie maanden voor eind datum contract aangevraagd worden.

raad je Hi van kpn aan, is niet de goedkoopste maar overal iedergeval bereik en in het algemeen weinig gedonder.

ook is de nieuwe flexeibel van kpn die kpn mobiel vervangt een optie, je kan dan na drie maanden gratis je bel bundel verlagen of verhogen en dit via "mijn kpn"op internet.

francis/annette
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2007 20:14

Re: Fout Orangecontract

Ongelezen bericht door francis/annette »

Wij zijn pas telefonisch benadert door orange over een aanbieding van internet plus bellen voor 19,95 per maand waar verder geen kosten bij zouden komen behalve 1 keer 10 euro registratie.
Orange zou alles regelen (opzeggen planet en kpn
Ik zou een bevestigings e-mail krijgen met daarin de voorwaarden, nooit gehad. Ineens krijgen we een brief datde lifebox eraan komt en dat we maar beter zelf ook op konden zeggen, maar nog steeds geen bevestiging, ook geen gebruikersnaam en wachtwoord.
Dan wordt er een doos geleverd door kpn blijkt de box te zijn.
Intussen geen internet meer omdat dat dus "gekaapt"zou zijn door orange. wij hebben gebeld naar planet en kunnen dus nog steeds betalen, moeten aan orange ook betalen plus extra kosten 4 cent starttarief per gesprek.

Kortom: al die providers zijn slecht maar orange is wel de slechtste.

slabbekoorn1
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jan 2007 18:12

Re: Fout Orangecontract

Ongelezen bericht door slabbekoorn1 »

Aller eerst kan ik er niet over praten van Orange Contract.Nu is dat niet zo slim om iemand af teschepen met 30 euro. Jammer dat het zo gaat. Nu zou ik er dan ook weg gaan zo dra het gaat. En naar Hi 30 gaan van KPN. En ik ben er zeer te vreden mee. :lol: :D

G.I. Jane
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 mar 2007 20:05

Re: Fout Orangecontract

Ongelezen bericht door G.I. Jane »

Ik heb al 6 of 7 jaar T-mobile en daar is niks mee aan de hand. Geen rare dingen met facturen etc. Dus niet gelijk alles over een kam scheren koos147 & keukenklepper.

dirkb
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 nov 2007 00:34

Re: Fout Orangecontract

Ongelezen bericht door dirkb »

francis/annette
Ik heb ook orange adsl. Orange had in mijn geval 3 maanden te vroeg opgeleverd. Eerst naar orangewinkel geweest en dit aangekaart. Hierna contact met de klantenservice van orange. Deze hebben aan mij aangegeven een brief naar orange te sturen.

Orange
T.a.v. Klachtenservice
Postbus 11095
1001 GB Amsterdam

Betreft: aansprakelijkheid te vroeg adsl-verbinding opleveren,

Ik kreeg ook dubbele abonnementskosten. Orange hiervoor aansprakelijk gesteld. Nu hoef ik pas het abonnement te betalen vanaf de door mij gekozen ingangsdatum. Kwijtschelding dus over de periode van dubbele abonnementsperiode. Door dit alles zat ik 3 weken zonder internet.

Let op:
Orange heeft geen gebruikersnaam met wachtwoord. Alle gegevens staan in je modem die je in bruikleen hebt.

CreX
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mar 2006 15:47

Re: Fout Orangecontract

Ongelezen bericht door CreX »

Ik ben al klant van Orange toen het nog Dutchtone was. Bevalt mij zeer goed. Alles werd altijd netjes en snel voor me geregeld. Jammer dat u dus net die uitzondering moest zijn. :(

Gesloten