LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rotim
Re: Rotim
Hallo allemaal,
Wij hebben een badkamer gekocht bij Brugman, ROTIM werd aanbevelen om de badkamer te installeren. Na tig keer een afspraak te hebben gemaakt kwamen ze uiteindelijk langs en na 4 weken ( afspraak was 2 weken ) was de badkamer klaar. na 5 dagen waren er 6 dingen die niet werkte en hebben wel 100 keer gebeld zodat ze langs komen om dit in orde te maken. ik heb het dan over een tijdsbestek van bijna 11 maanden !!!!!!!!!
Elke keer had ANGELIQUE Van ROTIM wel een smoes en elke keer zei ze dat we morgen worden gebeld, tot op de dag van vandaag nog geen reactie. Elke keer was er een andere smoes, dan was haar dochter ziek, dan lag haar man in het ziekenhuis en dan was er weer geen monteur beschikbaar, de laatse keer zei ze dat ze 1 week in het ziekenhuis lag.
ROTIM is een bedrijf wat jou oplicht als je met hun zaken doet. WIJ RADEN DAN OOK IEDEREEN AF OM HUN IN TE SCHAKELEN !!!!!!!!
Wij gaan bionnenkort ook aangifte doen bij de politie en wij zullen BRUGMAN hartig aanspreken en dat hun maar onze badkamer moeten afmaken. Wij dacchten dat BRUGMAN wel een goed bedrijf was, nou blijkbaar niet dus als ze met een bedrijf als ROTIM zaken doet.
WORDT VERVOLGD....ZOWEL VOOR ROTIM ALS BRUGMAN....
DOE GEEN ZAKEN MET ROTIM NOGMAALS !!!!!!! JE KRIJGT EEN EN AL ELLENDE MET HUN
Wij hebben een badkamer gekocht bij Brugman, ROTIM werd aanbevelen om de badkamer te installeren. Na tig keer een afspraak te hebben gemaakt kwamen ze uiteindelijk langs en na 4 weken ( afspraak was 2 weken ) was de badkamer klaar. na 5 dagen waren er 6 dingen die niet werkte en hebben wel 100 keer gebeld zodat ze langs komen om dit in orde te maken. ik heb het dan over een tijdsbestek van bijna 11 maanden !!!!!!!!!
Elke keer had ANGELIQUE Van ROTIM wel een smoes en elke keer zei ze dat we morgen worden gebeld, tot op de dag van vandaag nog geen reactie. Elke keer was er een andere smoes, dan was haar dochter ziek, dan lag haar man in het ziekenhuis en dan was er weer geen monteur beschikbaar, de laatse keer zei ze dat ze 1 week in het ziekenhuis lag.
ROTIM is een bedrijf wat jou oplicht als je met hun zaken doet. WIJ RADEN DAN OOK IEDEREEN AF OM HUN IN TE SCHAKELEN !!!!!!!!
Wij gaan bionnenkort ook aangifte doen bij de politie en wij zullen BRUGMAN hartig aanspreken en dat hun maar onze badkamer moeten afmaken. Wij dacchten dat BRUGMAN wel een goed bedrijf was, nou blijkbaar niet dus als ze met een bedrijf als ROTIM zaken doet.
WORDT VERVOLGD....ZOWEL VOOR ROTIM ALS BRUGMAN....
DOE GEEN ZAKEN MET ROTIM NOGMAALS !!!!!!! JE KRIJGT EEN EN AL ELLENDE MET HUN
Re: Rotim
Aan Azul,
Zie mijn bericht van 27 Okt 2007 neemzeker kontakt op met de heer Van Wijk. Ook ik heb dit gedaan enmijn badkamer is gerepareerd door een andere aannemer en de kosten hiervan zijn door Brugman betaald.
Succes met het herstel van de badkamer.
Zie mijn bericht van 27 Okt 2007 neemzeker kontakt op met de heer Van Wijk. Ook ik heb dit gedaan enmijn badkamer is gerepareerd door een andere aannemer en de kosten hiervan zijn door Brugman betaald.
Succes met het herstel van de badkamer.
Re: Rotim
Goededag beste forumlezers. Graag wil ik hier even mijn onvrede uiten over het schandalige gedrag van anderen die een bedrijf met naam en toenaam door het slijk halen maar zelf niet het lef hebben om zichzelf met hun eigen naam kenbaar te maken. Dit getuigt van een zeer laag normbesef, zwakheid of mischien wel een geheime wens om bij de club te horen. U vraagt zich natuurlijk af welke club. welnu het gaat over een club die in "45 ontbonden is onder de U allen welbekende naam GESTAPO. Met vriendelijke groeten Eddy (jazeker dit is mijn echte naam)
Re: Rotim
Tjongejonge meneer Eddy, effe rustig!
Rotim is momenteel bij ons bezig. Wij ervaren ook een hele slechte communicatie met het bedrijf zelf. Amper te bereiken en nooit terugbellen.
Wat er gedaan wordt in de badkamer, gebeurt tot nu toe goed. Alleen jammer dat ze er maar 2x per week zijn, want zo gaat het wel erg lang duren allemaal...
Rotim is momenteel bij ons bezig. Wij ervaren ook een hele slechte communicatie met het bedrijf zelf. Amper te bereiken en nooit terugbellen.
Wat er gedaan wordt in de badkamer, gebeurt tot nu toe goed. Alleen jammer dat ze er maar 2x per week zijn, want zo gaat het wel erg lang duren allemaal...
Re: Rotim
Geachte heer Eddie,
Dat wij niet onze eigen naam gebruiken, daar heeft u helemaal gelijk in. En dat u daar misschien moeite mee heeft, moet kunnen. Dat u daar een mening over ventileert is ook goed, we leven in een vrij land. Maar dat u het noemen van de naam Rotim gelijkstelt aan handelingen van de Gestapo vind ik een beetje ver gaan. Het feit dat u op deze wijze reageert zegt mijns inziens iets over UW normbesef en over uw normen en waarden. U vindt het blijkbaar normaal dat op de werkwijze van een bedrijf geen commentaar mag worden gegeven in het openbaar.
Maar meneer Eddie, maakt u zichzelf niet schuldig aan datgene waar u ons van beticht?????? U geeft toch ook uw mening over ons, op het forum?? En dat in ongezouten bewoordingen??? Dus met andere woorden: u mag uw menig wel ventileren in het openbaar en wij niet.... Dan zou ik zeggen: WELKOM BIJ DE CLUB!!!! (En dat is dan dezelfde club als waar wij blijkbaar volgens u toe behoren, ja die van 45). Het enig verschil tussen u en ons is dat wij recht van spreken hebben en u niet. Of bent u ook een slachtoffer van Rotim? Denk het niet he, anders neemt u het niet voor ze op.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat u goed bevriend bent met Rotim of er een ander belang meespeelt dat het voor u van groot belang is dat de slechte berichtgeving over dit bedrijf stopt. De enige oplossing is dat Rotim gewoon het werk dat hij aanneemt goed uitvoert. Misschien kunt u Rotim aanmanen om beloftes na te komen?
Tot slot: heeft u alleen op dit forum uw ongezouten menig neergelegd, of doet u dat bij elke aannemer die door "het slijk" wordt gehaald?
Denk dat u dan nog wel een tijdje bezig bent.....
Tot lezens en met vriendelijke groet
Dat wij niet onze eigen naam gebruiken, daar heeft u helemaal gelijk in. En dat u daar misschien moeite mee heeft, moet kunnen. Dat u daar een mening over ventileert is ook goed, we leven in een vrij land. Maar dat u het noemen van de naam Rotim gelijkstelt aan handelingen van de Gestapo vind ik een beetje ver gaan. Het feit dat u op deze wijze reageert zegt mijns inziens iets over UW normbesef en over uw normen en waarden. U vindt het blijkbaar normaal dat op de werkwijze van een bedrijf geen commentaar mag worden gegeven in het openbaar.
Maar meneer Eddie, maakt u zichzelf niet schuldig aan datgene waar u ons van beticht?????? U geeft toch ook uw mening over ons, op het forum?? En dat in ongezouten bewoordingen??? Dus met andere woorden: u mag uw menig wel ventileren in het openbaar en wij niet.... Dan zou ik zeggen: WELKOM BIJ DE CLUB!!!! (En dat is dan dezelfde club als waar wij blijkbaar volgens u toe behoren, ja die van 45). Het enig verschil tussen u en ons is dat wij recht van spreken hebben en u niet. Of bent u ook een slachtoffer van Rotim? Denk het niet he, anders neemt u het niet voor ze op.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat u goed bevriend bent met Rotim of er een ander belang meespeelt dat het voor u van groot belang is dat de slechte berichtgeving over dit bedrijf stopt. De enige oplossing is dat Rotim gewoon het werk dat hij aanneemt goed uitvoert. Misschien kunt u Rotim aanmanen om beloftes na te komen?
Tot slot: heeft u alleen op dit forum uw ongezouten menig neergelegd, of doet u dat bij elke aannemer die door "het slijk" wordt gehaald?
Denk dat u dan nog wel een tijdje bezig bent.....
Tot lezens en met vriendelijke groet
Re: Rotim
geachte mensen op het forum, ik wilde het volgende even aan jullie mededelen.
Op aanraden van een van jullie heb ik contact gezocht met de heer xxx en die heeft gereageerd in de persoon van xxx.
Waar wij op hoopten is ook daadwerkelijk gebeurd. M heeft in overleg met de heer van W een andere aannemer in de arm genomen om onze badkamer af te maken. Binnen 2 weken was onze badkamer af!!!!!
Ik wil bij deze aangeven dat Piet Klerkx/Badenman zich de kritiek erg heeft aangetrokken en zich als een gentleman heeft gedragen. Waarvoor onze grote dank. Ons vertrouwen in Piet Klerkx heeft hierdoor wel een positieve impuls gekregen.
Ook als het correct wordt afgehandeld moet dit op het forum geplaatst worden, dus bij deze!
Op aanraden van een van jullie heb ik contact gezocht met de heer xxx en die heeft gereageerd in de persoon van xxx.
Waar wij op hoopten is ook daadwerkelijk gebeurd. M heeft in overleg met de heer van W een andere aannemer in de arm genomen om onze badkamer af te maken. Binnen 2 weken was onze badkamer af!!!!!
Ik wil bij deze aangeven dat Piet Klerkx/Badenman zich de kritiek erg heeft aangetrokken en zich als een gentleman heeft gedragen. Waarvoor onze grote dank. Ons vertrouwen in Piet Klerkx heeft hierdoor wel een positieve impuls gekregen.
Ook als het correct wordt afgehandeld moet dit op het forum geplaatst worden, dus bij deze!
Re: Rotim
Ook ik zal even aangeven hoe eea is verlopen bij het plaatsen van onze badkamer.
* Ipv 2 weken heeft het plaatsen 4 weken geduurd. Dit door dingen die niet goed werden gedaan en dus hersteld moesten worden, en door de slechte planning vanuit Rotim.
* Communicatie met Rotim is belabberd: vaak niet te bereiken, ze bellen niet terug en laten je soms voor niets thuis wachten (in ons geval 4x). En het ergste van alles: ze drukken je soms gewoon weg als je belt!!
* Je moet er echt "bovenop zitten", om eea gedaan te krijgen, soms zelfs "dreigen".
* Het is het klantonvriendelijkste bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt!
* Ze hebben mensen in dienst die er niets van bakken maarrrrr, zeker ook bekwame vaklui!
* Piet Klerkx heeft alle medewerking verleend en door hun gemaakte fouten tot op heden prima hersteld.
* We hebben een mooie badkamer!
Conclusie: ze leveren uiteindelijk goed werk, maar toch raad ik samenwerking met hen af, omdat de belabberde (of zelfs gebrek aan) communicatie ons ontzettend heeft geirriteerd en we zelf de hele coordinatie/planning moesten regelen. En daar zit je niet op te wachten als je verwacht dat je er geen omkijken meer naar hebt en er ook nog eens veel geld voor betaalt!
* Ipv 2 weken heeft het plaatsen 4 weken geduurd. Dit door dingen die niet goed werden gedaan en dus hersteld moesten worden, en door de slechte planning vanuit Rotim.
* Communicatie met Rotim is belabberd: vaak niet te bereiken, ze bellen niet terug en laten je soms voor niets thuis wachten (in ons geval 4x). En het ergste van alles: ze drukken je soms gewoon weg als je belt!!
* Je moet er echt "bovenop zitten", om eea gedaan te krijgen, soms zelfs "dreigen".
* Het is het klantonvriendelijkste bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt!
* Ze hebben mensen in dienst die er niets van bakken maarrrrr, zeker ook bekwame vaklui!
* Piet Klerkx heeft alle medewerking verleend en door hun gemaakte fouten tot op heden prima hersteld.
* We hebben een mooie badkamer!
Conclusie: ze leveren uiteindelijk goed werk, maar toch raad ik samenwerking met hen af, omdat de belabberde (of zelfs gebrek aan) communicatie ons ontzettend heeft geirriteerd en we zelf de hele coordinatie/planning moesten regelen. En daar zit je niet op te wachten als je verwacht dat je er geen omkijken meer naar hebt en er ook nog eens veel geld voor betaalt!
Re: Rotim
Hallo allemaal,
Laat echt al het hiervoor geschreven een duidelijke waarschuwing voor iedereen zijn !!! Rotim is onprofessioneel, nooit te bereiken en komen hun afspraken nooit na, en als het te heet aan hun schenen word krijg je nog een grote bek ook !!! Ik ben er helemaal klaar mee. Ik spreek echt uit ervaring !!!!! ROTIM pi BV die tegenwoordig trouwens handelt onder de naam RIJSBERGSE BADKAMER MONTAGE (ga dus ook niet met hun een zakelijke overeenkomst aan!!!!!!!)zijn een stelletje oplichters. Ik hoop dat de redactie van TROS OPGELICHT nu genoeg informatie over ROTIM heeft zodat er een uitzending aan besteed kan worden !!!!
Mijn medewerking hebben ze..... Ik ben als de zo boos.... Ook heb ik dit al aangegeven aan Anglique Rombouts die trouwens een nieuw mobiel nummer heeft 06 15875308!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat echt al het hiervoor geschreven een duidelijke waarschuwing voor iedereen zijn !!! Rotim is onprofessioneel, nooit te bereiken en komen hun afspraken nooit na, en als het te heet aan hun schenen word krijg je nog een grote bek ook !!! Ik ben er helemaal klaar mee. Ik spreek echt uit ervaring !!!!! ROTIM pi BV die tegenwoordig trouwens handelt onder de naam RIJSBERGSE BADKAMER MONTAGE (ga dus ook niet met hun een zakelijke overeenkomst aan!!!!!!!)zijn een stelletje oplichters. Ik hoop dat de redactie van TROS OPGELICHT nu genoeg informatie over ROTIM heeft zodat er een uitzending aan besteed kan worden !!!!
Mijn medewerking hebben ze..... Ik ben als de zo boos.... Ook heb ik dit al aangegeven aan Anglique Rombouts die trouwens een nieuw mobiel nummer heeft 06 15875308!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 21 sep 2007 10:04
Re: Rotim
Beste lezers,
2 maanden geleden viel het ons op dat Piet Klerkx een poging had gedaan hun klanten die zij gekoppeld hadden aan Rotim te compenseren. Wij waren verheugd en teleurgesteld tegelijk. Teleurgesteld omdat onze casus de feitelijke aanleiding was om de relatie Piet Klerkx-Rotim te verbreken, en wij niet actief door Piet Klerkx waren benaderd voor enige compensatie (ook werd na meermalen stevig aandringen nog steeds geen thuis gegeven). Wij waren derhalve genoodzaakt zelf gerechtelijke stappen richting Rotim te nemen. Net op het moment van dagvaarden viel ons oog nog eens op dit forum en zagen wij de oproep. Uiteraard direkt gebeld en tot onze positieve verbazing was er alle ruimte voor genoegdoening. Het heeft daarna nog wel wat voeten in aarde gehad, maar wij zijn uit de brand en naar wij begrijpen ook andere lotgenoeten. Rotim gaat in het vergetelboek, en alsnog een dankjewel aan Piet Klerkx.
Guido en Erica
2 maanden geleden viel het ons op dat Piet Klerkx een poging had gedaan hun klanten die zij gekoppeld hadden aan Rotim te compenseren. Wij waren verheugd en teleurgesteld tegelijk. Teleurgesteld omdat onze casus de feitelijke aanleiding was om de relatie Piet Klerkx-Rotim te verbreken, en wij niet actief door Piet Klerkx waren benaderd voor enige compensatie (ook werd na meermalen stevig aandringen nog steeds geen thuis gegeven). Wij waren derhalve genoodzaakt zelf gerechtelijke stappen richting Rotim te nemen. Net op het moment van dagvaarden viel ons oog nog eens op dit forum en zagen wij de oproep. Uiteraard direkt gebeld en tot onze positieve verbazing was er alle ruimte voor genoegdoening. Het heeft daarna nog wel wat voeten in aarde gehad, maar wij zijn uit de brand en naar wij begrijpen ook andere lotgenoeten. Rotim gaat in het vergetelboek, en alsnog een dankjewel aan Piet Klerkx.
Guido en Erica
Re: Rotim
En de soap gaat verder.
Er lag vandaag een brief op de mat van de curator. Rotim is failliet (goh, verrassend..).
Of ik nog maar even de resterende schuld wil betalen. Resterende schuld? We hebben in januari alles betaald!
Zucht
Uiteraard kan ik dat allemaal bewijzen, maar het gedoe dat je er weer van hebt.
Ik ben benieuwd of nog meer mensen een brief hebben ontvangen van een advocatenkantoor in veldhoven...
Jee, met de verbouwing niks dan gedoe gehad (een jaar geleden inmiddels) en nu weer...
Er lag vandaag een brief op de mat van de curator. Rotim is failliet (goh, verrassend..).
Of ik nog maar even de resterende schuld wil betalen. Resterende schuld? We hebben in januari alles betaald!
Zucht
Uiteraard kan ik dat allemaal bewijzen, maar het gedoe dat je er weer van hebt.
Ik ben benieuwd of nog meer mensen een brief hebben ontvangen van een advocatenkantoor in veldhoven...
Jee, met de verbouwing niks dan gedoe gehad (een jaar geleden inmiddels) en nu weer...
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 jan 2010 23:12
Re: Rotim
Hier is ons verhaal met Piet Klerkx. Ik adviseer uitermate voorzichtig met deze club te zijn en zeker niet te betalen totdat alles naar wens is afgehandeld.
Enige maanden geleden hebben wij een badkamer gekocht bij de Firma Piet Klerkx in Waalwijk.
Onze vraag is of meerdere van u soortgelijke ervaringen hebben en of er mensen zijn met positieve ervaringen in het verhalen van de schade.
Onze schade bestaat uit het vele malen naar huis sturen van het installatiebedrijf en het vele malen naar Waalwijk rijden daar Piet Klerkx zijn afspraken willens en wetens niet nakomt.
Een samenvatting van de afgelopen maanden ter illustratie:
In Augustus heeft Piet Klerkx een actie; 30 % korting bovenop de reguliere prijs (de reguliere prijs is gegarandeerd lager dan de competitie). Wij kopen een badkamer op basis van de tekening van onze woning en spreken af dat zodra wij de sleutel hebben eea zal worden aangepast.
Na enkele weken gaan wij terug met de juiste maten en plaatsen de uiteindelijke bestelling.
Kort daarna krijgen we een telefoontje dat de uitvoering anders gaat worden; foutje verkoper. Vele telefoontjes later gaan we naar Waalwijk omdat Piet Klerkx niet wil reageren. Resultaat oorspronkelijke uitvoering kan wel; foutje verkoper.
Weer een telefoontje van de verkoper; prijsverhoging anders geen levering. Vele telefoontjes naar het management later gaan we weer naar Waalwijk, want uiteraard reageren ze weer niet, om het geschil te regelen. Het afdelingshoofd hoort ons verhaal aan en geeft ons gelijk. De offerte is een puinhoop en hij komt er niet meer uit. Uitendelijk geeft hij 400 euro korting en de opdracht wordt opnieuw getekend. Kort daarna weer een telefoontje van de verkoper die dit alles weer terugdraait. Wij komen in tijdsnood en (fout natuurlijk) geven maar toe.
Technische specificaties zodat het installatiebedrijf het voorbereidend werk kan doen, wil Piet Klerkx niet leveren. Verkoper; "de installateur moet mij maar bellen".
Uiteindelijk spreek ik af met de afdelingsleider dat ik een inbouwreservoir en kraan betaal en ophaal zodat we toch nog een beetje verder kunnen. Maar liefst DRIE keer rijd ik naar Waalwijk, steeds met de belofte dat de onderdelen er zijn, maar telkens zijn deze er niet. Tenlaatste wil Piet Klerkx dit niet meer leveren en geven aan dat wij de onderdelen al hebben ontvangen. Gelukkig had ik in hun magazijn bedongen dat het niet leveren op mijn bon werd genoteerd en na ongeveer 10 telefoontjes kregen we toch de betaalde onderdelen.
De badkamer werd uiteindelijk geleverd. Maar tegen de afspraak in; gedeeltelijk en dus niet bruikbaar. Het installatiebedrijf werd wederom naar huis gestuurd.
Wederom wordt de levering ingepland. Enkele dagen later laat in de middag verschijnt de vrachtauto weer en wederom is een onderdeel incompleet. Wanhopig als we nu zijn, willen de levering accepteren, maar alleen volledige onderdelen. Echter we mochten de levering niet controleren. Dit is niet mogelijk; eerst volledig betalen en binnen 5 dagen reclameren?. Alleen volledig betalen en hopen dat Piet Klerkx dit onderdeel tijdig levert? Wederom wordt het installatiebedrijf afgezegd en zijn wij de zoveelste vrije dag kwijt.
Ik heb contact met de verkoopleider Geert-Jan Lambrechts en deze verzekerd mij dat hij WEDEROM er persoonlijk op toe zal zien dat eea wordt gecorrigeerd. Even later schrijft hij een mailtje dat hij zijn afspraken niet nakomt; hadden we de levering maar moeten acccepteren.
Uitendelijk komt de levering een paar dagen later. Zonder melding enige uren later dan de afgesproken tijd. Tijd voor controle is er niet meer en mijn vriendin moet de levering maar als zodanig accepteren en afrekenen. Tijdens het afrekenen moet mijn vriendin enkele malen de chauffeur tot de orde roepen, daar deze steeds zeer onbeschoft het geld wegneemt, terwijl mijn vriendin aan het tellen is. Onderdelen van de levering vinden we de volgende dag tussen het grof vuil.
Tijdens het installeren bleek dat de afvoer van de wastafel niet paste, het aansluitblok van de radiator niet correct was en de douchebak niet 4 cm hoog maar 10 cm hoog was.
Piet klerkx is van mening dat dit een normale manier van handelen is en dat we niets te klagen hebben. De extra kosten voor al onze vrije dagen en het regelmatig afzeggen van het installatiebedrijf is niet de verantwoording van Piet Klerkx. Kosten, frustraties etc zijn voor ons. Wij hebben Piet Klerkx enkele weken geleden om een reactie gevraagd, maar dit fatsoen hebben ze tot op heden nog niet gehad.
Heeft u ook dergelijke ervaringen met Piet Klerkx? Wat zijn onze mogelijkheden om onze kosten door deze wanprestaties te claimen?
Enige maanden geleden hebben wij een badkamer gekocht bij de Firma Piet Klerkx in Waalwijk.
Onze vraag is of meerdere van u soortgelijke ervaringen hebben en of er mensen zijn met positieve ervaringen in het verhalen van de schade.
Onze schade bestaat uit het vele malen naar huis sturen van het installatiebedrijf en het vele malen naar Waalwijk rijden daar Piet Klerkx zijn afspraken willens en wetens niet nakomt.
Een samenvatting van de afgelopen maanden ter illustratie:
In Augustus heeft Piet Klerkx een actie; 30 % korting bovenop de reguliere prijs (de reguliere prijs is gegarandeerd lager dan de competitie). Wij kopen een badkamer op basis van de tekening van onze woning en spreken af dat zodra wij de sleutel hebben eea zal worden aangepast.
Na enkele weken gaan wij terug met de juiste maten en plaatsen de uiteindelijke bestelling.
Kort daarna krijgen we een telefoontje dat de uitvoering anders gaat worden; foutje verkoper. Vele telefoontjes later gaan we naar Waalwijk omdat Piet Klerkx niet wil reageren. Resultaat oorspronkelijke uitvoering kan wel; foutje verkoper.
Weer een telefoontje van de verkoper; prijsverhoging anders geen levering. Vele telefoontjes naar het management later gaan we weer naar Waalwijk, want uiteraard reageren ze weer niet, om het geschil te regelen. Het afdelingshoofd hoort ons verhaal aan en geeft ons gelijk. De offerte is een puinhoop en hij komt er niet meer uit. Uitendelijk geeft hij 400 euro korting en de opdracht wordt opnieuw getekend. Kort daarna weer een telefoontje van de verkoper die dit alles weer terugdraait. Wij komen in tijdsnood en (fout natuurlijk) geven maar toe.
Technische specificaties zodat het installatiebedrijf het voorbereidend werk kan doen, wil Piet Klerkx niet leveren. Verkoper; "de installateur moet mij maar bellen".
Uiteindelijk spreek ik af met de afdelingsleider dat ik een inbouwreservoir en kraan betaal en ophaal zodat we toch nog een beetje verder kunnen. Maar liefst DRIE keer rijd ik naar Waalwijk, steeds met de belofte dat de onderdelen er zijn, maar telkens zijn deze er niet. Tenlaatste wil Piet Klerkx dit niet meer leveren en geven aan dat wij de onderdelen al hebben ontvangen. Gelukkig had ik in hun magazijn bedongen dat het niet leveren op mijn bon werd genoteerd en na ongeveer 10 telefoontjes kregen we toch de betaalde onderdelen.
De badkamer werd uiteindelijk geleverd. Maar tegen de afspraak in; gedeeltelijk en dus niet bruikbaar. Het installatiebedrijf werd wederom naar huis gestuurd.
Wederom wordt de levering ingepland. Enkele dagen later laat in de middag verschijnt de vrachtauto weer en wederom is een onderdeel incompleet. Wanhopig als we nu zijn, willen de levering accepteren, maar alleen volledige onderdelen. Echter we mochten de levering niet controleren. Dit is niet mogelijk; eerst volledig betalen en binnen 5 dagen reclameren?. Alleen volledig betalen en hopen dat Piet Klerkx dit onderdeel tijdig levert? Wederom wordt het installatiebedrijf afgezegd en zijn wij de zoveelste vrije dag kwijt.
Ik heb contact met de verkoopleider Geert-Jan Lambrechts en deze verzekerd mij dat hij WEDEROM er persoonlijk op toe zal zien dat eea wordt gecorrigeerd. Even later schrijft hij een mailtje dat hij zijn afspraken niet nakomt; hadden we de levering maar moeten acccepteren.
Uitendelijk komt de levering een paar dagen later. Zonder melding enige uren later dan de afgesproken tijd. Tijd voor controle is er niet meer en mijn vriendin moet de levering maar als zodanig accepteren en afrekenen. Tijdens het afrekenen moet mijn vriendin enkele malen de chauffeur tot de orde roepen, daar deze steeds zeer onbeschoft het geld wegneemt, terwijl mijn vriendin aan het tellen is. Onderdelen van de levering vinden we de volgende dag tussen het grof vuil.
Tijdens het installeren bleek dat de afvoer van de wastafel niet paste, het aansluitblok van de radiator niet correct was en de douchebak niet 4 cm hoog maar 10 cm hoog was.
Piet klerkx is van mening dat dit een normale manier van handelen is en dat we niets te klagen hebben. De extra kosten voor al onze vrije dagen en het regelmatig afzeggen van het installatiebedrijf is niet de verantwoording van Piet Klerkx. Kosten, frustraties etc zijn voor ons. Wij hebben Piet Klerkx enkele weken geleden om een reactie gevraagd, maar dit fatsoen hebben ze tot op heden nog niet gehad.
Heeft u ook dergelijke ervaringen met Piet Klerkx? Wat zijn onze mogelijkheden om onze kosten door deze wanprestaties te claimen?