LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mediadis
mediadis
ik heb op 3nov.bij mediadis en bestelling geplaatst van 1cd en een dvd.deze hen ik op 5dec.nog niet ontvangen.deze items waren bedoeld om met st.niklaasavond geschenk te doen.na ontelbare emails krijg ik steeds hetzelfde antwoord ik moet geduld hebben.in het laatste bericht word mij opnieuw gevraagd geduld te hebben tot 20dec.kan ik deze bestelling annuleren en mijn geld 44euro terug eisen.ik heb vandaag snel een andere dvd gekocht voor vanavond.hartelijk dank en groeten marnix2
Re: mediadis
De door mij verkochte winkels hadden altijd binnen 1 week levertijds garantie, als ze dat niet haalde kwam er duidelijk voor betalen al een waarschuwing met vermoedelijke maar niet gegarandeerde datum...
Dus zo kan het ook en daarom geen klachten is zijn ze alle 28 vrijwel onbekend, ik heb maar 2x hier mijn bedrijf gezien!
Dus een winkel die al 11 jaren ervaring online heeft als eerste ontbreekt hier volkomen, dus zo kan het ook!
Een tevreden ex eigenaar die hoopt dat ze het beleid zo houden!
Dus zo kan het ook en daarom geen klachten is zijn ze alle 28 vrijwel onbekend, ik heb maar 2x hier mijn bedrijf gezien!
Dus een winkel die al 11 jaren ervaring online heeft als eerste ontbreekt hier volkomen, dus zo kan het ook!
Een tevreden ex eigenaar die hoopt dat ze het beleid zo houden!
ikheb niets egen het bedrijf op zich.wel hoe ze mij behandelen!na 6 weken nog een bestelling ontvangen vind ik op zijn zachtst uitgedrukt zeer onzorgvuldig met klanten omgaan!gelukkig heb ik alle emails van beide partijen bewaard!
Ik herken het probleem. Ik heb op 23 november een bestelling gedaan en deze tot vandaag (4 januari 2008) niet ontvangen. Er wordt wel snel gereageerd op mail, maar de schuld wordt bij de postdiensten gelegd. Het probleem is dat ik al betaald heb, dus ik ben benieuwd welke actie ik nog kan ondernemen. Suggesties zijn welkom.
Is de bestelling uiteindelijk wel bij je op de mat gevallen?
Gr. Christ.
Is de bestelling uiteindelijk wel bij je op de mat gevallen?
Gr. Christ.
toen ik de naam trosradar vermelde in mijn laatste e-mail had ik mijn bestelling in 4 dagen thuis!totale wachtijd was 8weken
Onlangs een dvd-box besteld ...... meer wordt maar niet geleverd .... vele mailtjes gestuurd .... maar wordt maar niet op gereageerd ..... pas een reaktie , zijn ze hellemaal over de **** omdat ik boos wordt . Vervolgens weer mail gestuurd ..... maar tot op heden niks . Ik heb netjes gevraagd of ze zouden kunnen laten weten wanneer ze van plan zijn deze order uit te leveren . (vanwege verjaardags kado !)
heb mijn artikel al lang betaald , artikel zal al geleverd moeten zijn volgens het aantal werkdagen dat het zal duren . En kom op de site tegen "In Stock "raar , waarom kunnen ze het dan niet leveren .
Ik heb spijt dat ik met deze oplichters te maken heb . En hoop dat het z.s.m is afgehandeld .
Aanrader volgens mij : Niets bestellen .
heb mijn artikel al lang betaald , artikel zal al geleverd moeten zijn volgens het aantal werkdagen dat het zal duren . En kom op de site tegen "In Stock "raar , waarom kunnen ze het dan niet leveren .
Ik heb spijt dat ik met deze oplichters te maken heb . En hoop dat het z.s.m is afgehandeld .
Aanrader volgens mij : Niets bestellen .