LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC-internet wordt met 2% verhoogd! Mag ik 't abo opzeggen??

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Mathiilde

UPC-internet wordt met 2% verhoogd! Mag ik 't abo opzeggen??

Ongelezen bericht door Mathiilde »

Hallo Allemaal,

Ik heb gisteren een brief van UPC gekregen, waarin staat dat het tarief voor UPC internet per 01 jauari 2008 met 2% verhogd wordt. Ik ben het met deze verhoging niet eens en ik wil daarom mijn UPC internet opzeggen.

kan/mag ik het abonnement per 01 jauari 2008 opzeggen? Ik ben al 3 jaar lid en betaal 32,95 voor alleen internet, wat overigens niet eens snel is. Ik probeerde eerder dit jaar een goedkoper abonnement bij UPC af te sluiten, maar dan moest ik een 0900-nummer bellen, maar voor het verhogen van de snelheid (bijbetalen dus) kon het wel via een gratis nummer, sindsdien heb ik zo'n hekel gekregen aan alles wat met UPC te maken heeft en nu proberen ze me dit te flikken!

Wat moet ik anders doen als het niet kan? Ik heb het contract op 20-10-2004 getekend, moet ik dan weer bijna een jaar wachten om het contract op te zeggen??

Met vriendelijke groeten,

PS: deze posting heb ik ook bij "Internetproviders" geplaatst.

Boze ome

Re: UPC-internet wordt met 2% verhoogd! Mag ik 't abo opzeggen??

Ongelezen bericht door Boze ome »

Hoi,

Dit is gewoon mogelijk.
In die zelfde brief staat toch dat je voor 1 Jan 2008 kosteloos kunt wijigen of OPZEGGEN.

Ik ga het zelfde doen om de zelfde rede.

Suc6

Mathiilde

Ongelezen bericht door Mathiilde »

Beste Boze ome,

Je hebt gelijk ik heb erover heen gelezen!

Bedankt nog.

Boze ome

Ongelezen bericht door Boze ome »

Vandaag telefonisch opgezegd. (nummer van de brief, is er speciaal voor).
Ging allemaal prima. Eerst de nodige menu's en toen 2 minuten in de wacht en uiteindelijk een uiterst vriendelijke dame aan de lijn. Erg redelijk dus allemaal.

Omdat ik al jaren klant ben kon ik zelfs per een datum halverwege van de maand opzeggen. Ook geheel kostenloos.

Het is om financiële redenen dat ik weg ga, heb altijd prima levering genoten bij UPC, zonder (noemenswaardige) problemen.
Het is dan ook wel even spannend of de volgende provider aan deze verwachting kan voldoen.

suc6.

pijkie

Ongelezen bericht door pijkie »

Heel leuk allemaal!
Wij willen ook wel opzeggen, maar waar moet je dan naar toe?
Iemand goede tips?

KPN

Ongelezen bericht door KPN »

@pijkie

Ik zou het bij @home proberen... doh

Wat zou je zeggen van naar UPC bellen??

Gesloten