LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet wil maar blijven incasseren

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
haverkoop

Planet wil maar blijven incasseren

Ongelezen bericht door haverkoop »

Op 31 Mei 2007 heb ik per 6-10 Planet (aangetekend) opgezegd. Ik kreeg netjes via e-mail en met de post (4-6) een bevestging van die opzegging.

Op 6-10 was ik nog steeds online. Ik kreeg ook van KPN de bevestinging dat per 15 Nov. de adsl op m'n lijn stopgezet zou worden. Ook dit duurde een paar dagen langer.

Planet wil echter maar blijven incasseren. Nou, is dat niet zoveel, maar toch. Ik had ze al geschreven dat ik nov. zou laten terugboeken.

Volgens mij ben ik ze niets meer schulding.

vivo

Re: Planet wil maar blijven incasseren

Ongelezen bericht door vivo »

..op ons verhaal zeg!
Maar dan met xs4all (zie posting op 5 dec. door vivo). Onze opzegging is door de xs4all geannuleerd. Echt een raar verhaal.

Ik vind het toch best wel veel. Dertig euro per maand, en dus 2x dat bedrag bij twee providers he. Ik hoop dat er wat mensen reageren.

haverkoop

Ongelezen bericht door haverkoop »

Dit gaat ff over Planet niet over xs4all.

Inmiddels heb ik de derde bevestiging binnen dat de opzegging per 7-10 (ADSL Economy) (was 6-10) een feit is.En dat drie maal vermeld op slecht ene brief :shock:

Dus wat willen ze n u nog, vraag ik me af? :D

krogtwil

Ongelezen bericht door krogtwil »

Ik ben al vanaf 9 juli bezig om van KPN Planet Internetplusbellen af te komen. Na een brief van 4 september, dacht ik dat alles geregeld was. Op 4 september zouden mijn diensten worden beëindigd, zo schrijft Panet Internet me. Na mijn terugkeer van vakantie bleek men vrolijk te blijven afschrijven. Ik kon het geïnde bedrag toen niet meer storneren. In september, october en november is nog steeds geld afgeschreven, maar 2 x heb ik het kunnen storneren. Talloze mailtjes, brieven, telefoontjes niets helpt tot nu toe. Vanavond, 10 december, werd ik teruggebeld, na het zoveelste briefje en telefoontje. Toen ik de aanminnige dame vroeg of ze wist wat mijn probleem was en of ze mij inderdaad kon helpen beëindigde ze het gesprek door de telefoon op de haak te leggen. Geweldig zo'n service van KPN Planet Internet.
Ik blijf hopen nog eens van hen af te konen.
Krogtwil

Gesloten