LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TNT Post

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
shipwatch
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2007 15:37

TNT Post

Ongelezen bericht door shipwatch »

TNT heeft de laatste tijd de mond vol van service etc. Een geval uit de praktijk. Onlangs overleed een der laatste familieleden van mijn vrouw. De zuster van de overledene (88 jaar) verzond via een ondernemer de kaarten met daarin de uitnodiging voor de begrafenis. In de adressering was
1. Mijn naam goed geschreven (etiket)
2. De straat goed geschreven
3. De postcode correct ingevuld
Alleen wist zij niet het exact het huisnummer dus dat was opengelaten. Op de (open) enveloppe stond geen afzender, dus de medewerker van TNT heeft de rouwkaart eruit gehaald om het adres te vinden waarnaar hij de kaart kon terugsturen met de mededeling "geadresseerde onbekend" We staan al jaren in het telefoonboek, krijgen dagelijks (veel) post en Terneuzen is geen Amsterdam met 700.000 inwoners. Maar door deze "service" van TNT post hebben wij de begrafenis niet kunnen bijwonen.

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: TNT Post

Ongelezen bericht door Fenkie »

Ik merk duidelijk dat TNT Post aan het bezuinigen is en wel op de verkeerde dingen namelijk het personeel.

Vroeger had je echte postbodes. Nu lopen mensen de post die weinig tot geen verstand hebben van service en postbezorgen en vooral... Goedkoop zijn.

Hiermee slaan zij de plank mis want ik ben nu al op zoek naar postbedrijven die mijn pakjes en post wel "goed" bezorgen.

Tip voor de TNT: gebruik je verstand en laat de ideeen uitwerken door vakmensen van de straat. Wat jullie nu doen is het koren uit het bedrijf gooien en het kaf bewaren.


Geloof me, goede raad is vaak gratis en kost geen miljoenen (Mijnheer Bakker).

jokiepokie
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 jan 2007 08:53

Re: TNT Post

Ongelezen bericht door jokiepokie »

ik kreeg vandaag een hand geschreven briefje in mijn brievenbus met daarom

"pakketje ligt op het balkon"MVG H.

Dit pakketje is door de TNT zomaar op mijn balkon gegooid, en dat in de regen, en harde wind, schandalig. dat je zo met andermansspullen omgaat

Dennis Postma
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2008 18:55

Re: TNT Post

Ongelezen bericht door Dennis Postma »

TNT rommeld maar wat aan. Heb ook diverse keren mee gemaakt dat pakketjes bij buren afgegeven worden terwijl mij word medegedeeld dat ik het kan afhalen op het postkantoor, of dat een pakket gewoon spoorloos is. Sinds afgelopen week zit ik ook weer het resultaat van een door TNT ingesteld onderzoek af te wachten. Na 2 bezorg pogingen kon ik het weer ophalen op het postkantoor wat hier op de hoek van de straat gevestigd is. Toen ik daar te horen kreeg dat er dus niets afgegeven is en dat het op een ander postkantoor scheen te liggen was ik niet erg verbaasd. Na 3 dagen dagelijks nagevraagd te hebben of er al wat aangekomen was contact gezocht met de klantenservice (waarvan het telnr. erg moeilijk te vinden was gezien tnt graag wil dat je het via hun website oplost). De klantenservice is dus een onderzoekje gestart waarvan ik dus nog moet afwachten wat er uitkomt. Gezien eerdere ervaringen heb ik hier erg weinig vertrouwen in. Maar goed we wachten af :?

Gesloten