Heb naar More for less gebeld wat te doen deze gaf aan dat ik Olidata IRS moest bellen.
Dus ik Olidata IRS gebeld deze zouden op 26-11-2007 mijn computer aan huis repareren.
Op vrijdag 23-11-2007 kreeg ik een telefoontje van IRS dat de onderdelen er nog niet waren en hun de computer kwamen ophalen op de 26e dan zou hij dinsdag gerepareerd worden en op woensdag de 28-11-2007 weer worden afgeleverd.
Op de 28e geen computer dus Ik gebeld op 29-11-2007 waarom mijn computer niet bezorgt was bij mij.
Ik kreeg toen te horen dat Olidata met een vrachtwagen de computers hadden op gehaald en hij zou nu in Duitsland staan en waneer hij klaar was en terug zou komen geen duidelijkheid.
Reden hun hadden het contract met Olidata opgezegt vanwege slechte levering van onderdelen.
Ik naar de winkelier gebeld wat nu More for less geeft aan afwachten U krijgt vanzelf bericht.
Hun hadden pas woensdag te horen gekregen dat er problemen waren van IRS.
Wij hebben toen geeist dat hun contact op zouden nemen met Olidata duitsland om te informeren of de computer daar was en waneer hij dan klaar zou zijn.
In de loop van de middag belde More forr less dat de computer niet in duitsland stond waar wel wiste ze niet, en ze zouden contact opnemen met IRS .
En of ik wel een bevestiging had van het bezorgings bedrijf wat de computer had op gehaald.
Ik heb de gegevens door gegeven en konden hun kijken hoe of wat.
Ik zelf ook bellen naar IRS waar mijn computer was een heel verhaal Olidata had de computers opgehaald met twee vrachtwagens 1 voor duitsland 1 voor Italie
In duitsland was mijn computer niet dus zou hij in Italie zijn maar bevestigen konden ze dat niet .
Toen kwam het verhaal hun hadden mijn computer niet officieel in ontvangst genomen want er was niet voor getekend door 1 van hun medewerkers.
Ik gevraagt dus als ik het goed begrijp is de computer dan nog bij de bezorgdienst die jullie opdracht hebben gegeven om mijn computer op te halen antw ja dat zou kunnen.
Op mijn vraag hoe kunt U dan net zeggen dat hij mogelijk in Italie staat???
ja ja
Ik gebeld naar het bedrijf GLS Alkmaar hoe of wat en heb van hun een bevestigende email ontvangen waarin staat dat er 9 computers zijn afgeleverd bij IRS Dronte waaronder ook mijn computer.
Op deze email staat ook de handtekeing van de gene die ze in ontvangst heeft genomen
De bezorgdienst had twee bijlage naar mij gestuurd blad 1 staan 8 computers en blad twee 1 computer.
Nu is er getekend op blad 1 en niet op blad twee en laat nu net op blad twee mijn computer staan.
In middels vanmorgen weer More For Less gebeld of er al iets bekend was waar de computer was er was niets bekend en dat was hun zaak niet maar van Olidata IRS die hadden mijn computer ingenomen en daar waren hun niet verantwoordelijk voor.
Wat ik nu heel raar vind is dat Mor for less alleen software matige problemen zelf op lost.is dit een heardware matig probleem moet de klant zelf contact opnemen met Olidata IRS .en hun zijn daar dan niet verantwoordelijk voor.
Hun geven in een telefonisch contact wat wij hebben aan de hand van de klachten door dat wij contact op moeten nemen met IRS vanwege de problemen die er zijn .
Dus zijn hun dan toch degene die opdracht geven dat Olidata IRS de klachten moet oplossen.
Al met al is mijn computer zoek en moet ik als klant maar afwachten hoe dit verder gaat aflopen.
Aan de gestelde eis dat de computer binnen 3 weken gerepareerd moet zijn kan More for less niet voldoen want hoe kun je iets repareren wat zoek is .
Mijn vraag is zijn er mensen die ook met dit probleem te maken hebben .Of zijn er mensen die weten wat ik nu kan doen ?????
alvast bedankt