LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] miljoenenjacht

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
bert407
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 okt 2005 23:51

miljoenenjacht

Ongelezen bericht door bert407 »

Hoi all,

Vandaag een uitnodiging met parkeerkaart gekregen van de miljoenjacht ontvangen. Heb je dan een reeele kans om in de studio te komen of is het weer van die reclame?
Moet namelijk ruim 3 weken van te voren op geven dat ik de 17 december vrij wil hebben.......

Groetjes

thaljo51
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2007 13:26

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door thaljo51 »

hoi ,

is heel leuk, moet je naar toe gaan. Ik ben 2x geweest, de kans dat je daar komt te staan is 1 op 500, dus best wel groot. Maar als je niks wint, is het ook leuk, je krijgt heerlijk eten (3 verschillende buffetten), je kunt alles drinken, je krijgt een koffertje met een broodje, een Mars, drinken snoep enz. voor tussendoor tijdens de opname. Als je weggaat krijg je een leuk kadootje mee van minstens 50 euries, dus doen!

Veel plezier als je gaat, groet Thaljo :lol:

MoHe
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2007 17:47

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door MoHe »

Hoi,
Ik vraag me af hoeveel mensen zo'n uitnodiging krijgen. Ik heb een heleboel dieren dus "voor het geval dat" heb ik oppas geregeld voor de dieren enz. Als we er naartoe zouden gaan dan is het vanwege de afstand nodig dat we een hotel nemen. Geeft allemaal niks, lijkt me echt leuk om mee te maken. Maar een bevestiging heb ik niet gekregen. Jij wel Bert?
Ook ik moest vrij plannen en dat heeft ook hier wat voeten in de aarde. Nogmaals het geeft niks, maar ik heb dus niks gehoord. Ik zou het voor 12 december te horen krijgen, omdat er "voor" staat, neem ik aan dat vandaag de laatste dag is en dat ik dus niks meer zal horen.
Dus ik vraag me ook af hoe reeel die kans is. Stel dat ze b.v. 10.000 mensen of misschien veel meer, zo'n brief sturen, wat is dan de zin hiervan? Ik denk dat ze het puur doen om mensen via de site koffers te laten kiezen en ze dan extra loten aan te smeren. Ik denk dat degene die uiteindelijk wel naar de studio mag zoals Thaljo echt geluk heeft gehad. Ben eigenlijk wel benieuwd of er veel meer mensen zijn die zo'n uitnodiging hebben gekregen.

Combiwitch
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 jul 2006 23:36

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door Combiwitch »

moest je een code activeren of had je dat al gredaan?

MoHe
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2007 17:47

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door MoHe »

Ja dat heb ik gedaan.
Ik lees nu overigens op deze pagina (die alleen in cache te openen is)
http://66.102.9.104/search?q=cache:n4o4 ... cd=1&gl=nl
dat er zelfs mensen zijn die allemaal dezelfde code hebben gehad.
Heel vreemd hoor. :roll:

phv
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 dec 2006 13:04

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door phv »

ik had mij eigen ook opgegeven voor een studio plaats maar ik heb er toch spijt van dat ik dat heb gedaan ik word toch niet uitgenodigd omdat ik in de verkeerde regio woon.

:(

Cornal
Berichten: 51
Lid geworden op: 21 jun 2005 10:35

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door Cornal »

kreeg ook een uitnodiging met parkeerkaart maar als je alles goed doorleest maak je alleen maar een kans om daar te komen en je moet ook nog eens een lot kopen.Dus niet gedaan ,gaf al problemen om vrij te krijgen en dan ook waarschijnlijk nog voor niets.heb al meedere keren een uitnodiging gehad voor de studio maar je moet altijd eerst een extra lot kopen ,doet iedereen dat dan zomaar?
ik heb er 2 en vind dat meer dan genoeg,ze zeggen wel dat je ieder moment op kan zeggen maar daar geloof ik niet in.

Thei
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 apr 2005 14:14

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door Thei »

Mijloenenjacht app is nep

Ik zit bij het voorspellen van het bod van de bank er natuurlijk naast.
Aan het einde was er een winnaar die €0.00 er naast zat, dat is heel knap.

Maar dat kan dus als het programma van te voren is opgenomen, je op de tribune zit, en je de bedragen zondag invult in de app.

Dus je maakt thuis geen kans om ooit iets te winnen.

Gesloten