Er was net ook zo'n persoon bij mij aan de deur. Hij zijn verhaaltje ....
Zegt ie als je hier alles ff invult dan krijg je binnen 7 dagen een bevestigingsbrief waarin je kan zeggen of je het doet of niet.
Ik ga met me stomme kop accoord.
Hij is weg. Ik ga typ is Go-Energy in bij google.
Wat krijg ik:
Radarforum met alleen maar klachten.
En heel veel andere forums met klachten.
Na dit allemaal globaal gelezen te hebben ben ik die gast maar is ff achteraan gegaan (was al een paar verdiepingen lager aan het "werk").
Heb hem vertelt dat ik mijn contract terug wil. En hij wil weten waarom ik het nu ineens niet meer vertrouw. Ik zeg dat ik op internet ben gaan zoeken op Go-Energy en dat ik daar alleen maak klachten vind. Dat wilde hij wel is zien.
Hij loopt met me mee naar mij appartement. Ik laat het hem zien.
Zegt hij:
"Ja, maar dat zijn de meningen van mensen en iedereen heeft op elk bedrijf wel iets aan te merken.".
Daar geef ik hem tot op zekere hoogte gelijk in.
Ik geef als voorbeeld KPN:
Als je die intypt op google krijg je eerst echt geen klachten forums.
En hij gaat opzoek op de Go-Energy site naar Klachten (net of Go-Energy klachten op zijn eigen site zou zetten).
Hij zegt: "Kan het niet vinden"
Zoekt verder en komt bij de volgende site:
http://www.energieleveranciers.nl/energ ... &lev_id=65
Hij zegt: "Hier staan heel veel mensen die tevreden zijn met Go-Energy." Ik zeg: "Maar gemiddeld over 77 mensen is het cijfer een 4,7" Hij: "Ja, maar .... bla-bla-bla...."
Begint hij over zijn vriendin die dan ook Go-Energy heeft en dat het perfect werkt.
Ik heb hem ondertussen al 3 keer gevraagd of ik mijn contract terug mocht hebben. En steeds weer begint hij erover dat het zonde zou wezen als ik het niet deed en dat ik er ALTIJD nog van af kon. Ook zij hij dat als er na de bevestigingsbrief geen reactie komt dat ze dan gaan bellen naar mij. En dat het zeker niet zo is dat er een overeenkomst ontstaat.
Maar ik wijs hem er even op dat onderaan de Leveringsovereenkomst staat dat je een Overeenkomst met Go-Energy aangaat.
Hij zegt dat dit alleen gebeurt als ik middels de bevestigingsbrief zeg dat alles goed dat het dan pas in werking gaat.
Toch vraag ik hem alweer om het contract terug te geven.
Hij doet moeilijk.
Hij zegt: "Nou dan weet ik het goed gemaakt, dan zet ik hier een kruisje dat deze niet behandeling wordt genomen maar dan hou ik hem wel."
Ik zeg daar gelijk op: "Ja, daar vertrouw ik totaal niet op. En als ie toch niet in behandeling wordt genomen, waarom heb je het formulier dan nog nodig?"
Hij een beetje stil (haha ik heb hem).
Hij: "Ok, dan geef ik je het formulier maar je kan hem nog altijd insturen als je wil."
Ik krijg het formulier.
Ik zeg tegen hem dat ik toch niet ga doen en hij zegt nogmaals dat hij het jammer vindt dat hij mij op deze manier geen voordeel kan laten opleveren.
Ik loop met hem mee naar de deur en hij wenst mij een prettige jaarwisseling. En ik wens hem dat terug.
*** Zo mij hart weer gelucht.