LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door Shine »

Tja, de titel zegt het al.
UPC verhoogt alle (internet en tv) abonnementen met ca. 2% met ingang van 01-01-2008.
Als reden:
verbetering van kwaliteit, verbetering van de dienstverlening en verbetering van het netwerk. Investeringen in hogere snelheden.

Jajajajahhhh,.........verbetering van....... :evil:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door agro »

Jajajajahhhh,.........verbetering van......
De winst!!!!!, welke vervolgens naar het buitenland doorgesluisd wordt.

erik43

Re: UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door erik43 »

Ik heb vandaag via brief gekregen dat het omhoog ga was al een tijdje aan het nadenken om een andere internetprov. te nemen.
Wie kan me een raad geven welke internetprov. goed is .
Werk nu nog met upc kabel de klassiek voor 49.95 per maand meen ik.
Ik denk eraan om gelijk telefonie erbij te nemen.

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door Chief »

Ik heb vandaag via brief gekregen dat het omhoog ga was al een tijdje aan het nadenken om een andere internetprov. te nemen.
Wie kan me een raad geven welke internetprov. goed is .
Werk nu nog met upc kabel de klassiek voor 49.95 per maand meen ik.
Ik denk eraan om gelijk telefonie erbij te nemen.
Zou het dan geen tijd worden om je abonnement over te zetten naar power en telefoon gratis, wij zijn iedere maand rond de 60 euro kwijt, en daarvoor hebben wij digitale tv met extra channel pack film 1,2,3.
Echt overstappen is niet eng hihi wij hebben het ook gedaan wij hadden eerst ook alleen klassiek.

erik43

Re: UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door erik43 »

Nou ik ben niet bang daarvoor maar ik krijg steeds meer iets tegen upc.
Me moeder en broer hebben tiscali per zoveel jan. geloof word het telfort. En ik heb een beetje naar de prijs gekeken en heb internet+tel. voor 29.95 per maand gezien dus het overstappen doe ik toch wel

Templar
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 okt 2007 12:31

Re: UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door Templar »

Heb zelf Telfort en ben daar zeer tevreden over.

adhv
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2007 20:55

Re: UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door adhv »

Chello is stabiel. Digitaal kan beter. Ik snap dat UPC wil investeren, ik heb ook gehoord dat ze bezig zijn met het ontwikkelen van EuroDocsis 3 platform. Dat betekend dat we snelheden kunnen verwachten tot 100mbit. Dit kost geld en moet bij de abbonnee vandaan komen.

Ik denk dat als iedereen volgend jaar is overgestapt naar ADSL, UPC met leuke verassingen komt wat betreft snelheden t.o.v. alle ADSL stunters.

Koopjes jagers: deel het internet met je buren en je hebt een aansluiting voor de helft van de prijs. Beetje praktisch kun je het ook aanpakken natuurlijk.

Broertje2007
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2007 10:42

Re: UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door Broertje2007 »

Ik ben de brief kwijt van de UPC verhoging. Ik wil er helemaal vanaf....
was dit nu niet de mogelijkheid (omdat ze verhogen) dat je er eerder vanaf kan ?
Wie heeft de tekst inhoud nog? Alvast vreselijk bedankt, groeten Danny

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door RADonker »

Gewoon ADSL nemen, want dan kan je uit meerdere providers kiezen en zijn daardoor voordeliger dan UPC. UPC heeft eerst klanten gelokt met aanbiedingen en nu ze er genoeg hebben gaan ze alles verhogen omdat ze weten dat mensen niet zo makkelijk over stappen als ze alles bij de kabel zit. Ik heb alles bij Tele2 (Tv, internet en telefonie) werkt uitstekend ook de digitale tv is zonder storing en een stuk goedkoper dan UPC.

brui2957
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 mei 2006 12:48

Re: UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door brui2957 »

2% verhoging,wat een ramp.

Zeg dan lekker op en neem adsl,Lekker betrouwbaar is je internet dan.Neem lekker een lijntje van Speedling.20mbit voor nog geen 25 euro.
Doe later even een speedtest en zie het resultaat...mag je blij zijn met 7mbit

Ik betaal liever dubbel,en een goede stabiele lijn.Ik betaal voor een 6mbit en krijg deze ook binnen.

Wie is er nu goedkoper?

Kinderziektes vaar Upc vroeger mee zat zijn voorbij,maar nu ligen deze problemen bij de Adsl aanbieders.

Kijk eens goed op forums

Broertje2007
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2007 10:42

Re: UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door Broertje2007 »

Nou daar ben ik weer dan....na mijn bericht van 15 dec.
Wat ben ik BLIJ dat ik van dat verschrikkelijke bedrijf UPC af ben !
Ze wilde je gewoon niet laten opzeggen...de schoften !!!!
Totdat ik om de BAAS vroeg en niet meer met deze dame wilde praten...het is te gek voor woorden. Gelukkig....was ik er heeeel snel vanaf....want bij een prijsverhoging kun je direct weg !!!
Supertraag internet voor 2x zo duur tov. Telfort. Ik was binnen 4 weken weer in de lucht...alles precies op tijd volgens afspraak en brieven. Hul de Hulde Hulde ! ;-)
Draait als een trein....en de telefoon kwaliteit is BETER. Helderder en GEEN echo op lijn. :D
Oh ja....omdat we ooit eens ons abbo Tv en Internet hebben laten samenvoegen...hadden we een nieuw contract gehad. Ja jaaaa de boefjes met nieuwe kleine regeltjes waar je zo overheen leest. Dus anders moesten we tot aug. 2008 vast zitten aan UPC !!!!! Vreselijke tent toch ?? Het is opgelost. Internet en Telefonie van Telfort....en ik kijk Schotel....veeeel beter dan Digitale Tv en Digitenne. Iedereen denkt dat dat hetzelfde is...echt niet. De bandbreedte kun je NIET vergelijk !!! Dus beter beeld met Schotel ;-) En wat minder afhankelijk van een groot orgaan.
Doe er je voordeel mee ! ;-) Byeeeee Bye UPC !

scooby!!
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 okt 2005 21:18

Re: UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door scooby!! »

@broertje

opzeggen doe je schriftelijk

en bij verandering van je abonnement heb je logischerwijs een nieuw contract, staat op de papieren en wordt je nog verteld ook ( bij mij tenminste)

Broertje2007
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2007 10:42

Re: UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door Broertje2007 »

Ik heb al opgezegd....telefonisch en ben er al 2 maanden van af ;-)
Niks brief, als je weg wil moet je weg kunnen. Ze kunnen nog een voorbeeld aan Centraal Beheer nemen....die leveren service.
Wilt u morgen weg ? Niet tevree meneer....geen probleem.
Zo hoor je service te krijgen !

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC: verhoging internet, alle abonnementsprijzen

Ongelezen bericht door Henri42 »

bij welke provider ga je nu shoppen, Alice soms ???? (*-*)

Gesloten