Ik heb kaarten (categorie 1)besteld voor frans bauer (kerstconcent) 115 per kaartje met nog wat extra kosten, totaal kwam op 245 euro
Krijg ik de kaarten binnen blijken ze 2e rang te zijn en kosten maar 66 euro het stuk. Als je er dan over belt blijkt caterogie 1 overeen te komen met 2e rang en zijn voor hun de kaarten ook duurder enz. Kortom je wordt opgelicht dus bestel je kaarten er nooit!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kaarten frans bauer onlinetickershop
-
Re: kaarten frans bauer onlinetickershop
Van de website:
Prijzen aangegeven op de website zijn dan ook gebaseerd op vraag en aanbod en doorgaans hoger dan de kostprijs afgedrukt op het ticket en reflecteren tijd, moeite en kosten om de tickets te verkrijgen.
M.a.w. geen oplichting.
Prijzen aangegeven op de website zijn dan ook gebaseerd op vraag en aanbod en doorgaans hoger dan de kostprijs afgedrukt op het ticket en reflecteren tijd, moeite en kosten om de tickets te verkrijgen.
M.a.w. geen oplichting.
waarom blijft iedereen daar nog bestellen, ga naar postkantoor
kun je nog kijken en aangeven waar je wilt zitten
kun je nog kijken en aangeven waar je wilt zitten
volgens mij ben ik er ook in gestonken met kaarten voor cirque du soleil. Ik heb € 70 per plaats betaald en krijg kaarten van € 39.
ik heb ze nog wel gemaild en ze verwezen me naar de voorwaarden, maar toen ik vroeg hoe het kwam dat ze 2x zo duur waren, wensten ze me een prettige voorstelling. nu vraag ik me ook af of die kaarten wel echt zijn.
ik meen me te herinneren dat dit onderwerp ooit eens bij radar besproken is, dus dom van me, maar ik was zo enthousiast dat er nog kaarten waren.
zou hier helemaal niets aan te doen zijn? enfin dom en ga maar genieten van de voorstelling als ik er in kom.
ik heb ze nog wel gemaild en ze verwezen me naar de voorwaarden, maar toen ik vroeg hoe het kwam dat ze 2x zo duur waren, wensten ze me een prettige voorstelling. nu vraag ik me ook af of die kaarten wel echt zijn.
ik meen me te herinneren dat dit onderwerp ooit eens bij radar besproken is, dus dom van me, maar ik was zo enthousiast dat er nog kaarten waren.
zou hier helemaal niets aan te doen zijn? enfin dom en ga maar genieten van de voorstelling als ik er in kom.
Punt is dat u instemt met de prijs
maar zij laten de echte prijs niet zien
behalve onder het kopje dat de kosten iets hoger liggen
iets zegt ook weer niets
maar zij laten de echte prijs niet zien
behalve onder het kopje dat de kosten iets hoger liggen
iets zegt ook weer niets