LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Norton 2008 heeft helaas geen reclame onderdrukken meer.
Norton 2008 heeft helaas geen reclame onderdrukken meer.
Ik heb Norton internet securrity 2008 aangeschaft. Helaas kan ik hier niet meer de reclame mee onderdrukken. Bij Norton 2005 zat deze functie er nog wel op. En dit werkte perfect. Tot nu toe kon ik altijd relax sides bezoeken zonder vervelende reclame boodschappen. Als ik een belasting aangifte ging versturen of ik wilde een bepaald filmpje zien dan schakelde ik reclame onderdrukken even uit of ik schakelde Norton even uit.
Navraag bij Symantec gedaan, die toegaf dat Norton 2008 inderdaad deze functie niet meer heeft. Ik heb ze gezegd dat ik nu wel anti spyware heb maar reclame onderdrukken daar voor inlever. Als antwoord kreeg ik, dat ze dit bij symantic niet meer nodig vinden omdat er genoeg gratis pop up killers in omloop zijn.
Nou dat heb ik geweten. Ik heb er al een stuk of 7 gedownload, echter zonder goed resultaat. Je begrijpt het wel. Als ik geen bevredigend resultaat kan verkrijgen, zal ik Symantic benaderen of ik Norton 2005 weer kan installeren en of ik dan tegen ruil van Norton 2008 het abonnement weer voor een jaar kan verlengen.
Wie o wie heeft nog een goed idee of tip, waardoor ik zonder al te ingewikkelde toestanden weer rustig en relax sides kan bezoeken? en zo Norton 2008 op mijn computer kan laten staan.
Bij voorbaat dank voor jullie tijd en inzet.
Spiderben
Navraag bij Symantec gedaan, die toegaf dat Norton 2008 inderdaad deze functie niet meer heeft. Ik heb ze gezegd dat ik nu wel anti spyware heb maar reclame onderdrukken daar voor inlever. Als antwoord kreeg ik, dat ze dit bij symantic niet meer nodig vinden omdat er genoeg gratis pop up killers in omloop zijn.
Nou dat heb ik geweten. Ik heb er al een stuk of 7 gedownload, echter zonder goed resultaat. Je begrijpt het wel. Als ik geen bevredigend resultaat kan verkrijgen, zal ik Symantic benaderen of ik Norton 2005 weer kan installeren en of ik dan tegen ruil van Norton 2008 het abonnement weer voor een jaar kan verlengen.
Wie o wie heeft nog een goed idee of tip, waardoor ik zonder al te ingewikkelde toestanden weer rustig en relax sides kan bezoeken? en zo Norton 2008 op mijn computer kan laten staan.
Bij voorbaat dank voor jullie tijd en inzet.
Spiderben
-
Re: Norton 2008 heeft helaas geen reclame onderdrukken meer.
ik zou proberen norton terug te brengen, omdat het zijn werk niet goed uitvoert
buiten dat het dus die functie mist, is het een slecht product
wil je daar meer over weten (het hoe en waarom) dan kun je dat vragen of andere topics doorlezen.
Verder kun je firefox downloaden van http://www.mozilla-europe.org/nl/ en dan https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1865 die extentie
en https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1136 installeren
aangezien je een andere AV nodig hebt als je norton wegbrengt
raad ik je kaspersky aan, het beveiligd beter dan norton is is goedkoper en gebruiksvriendelijker.
Daarnaast heb je ondersteuning waar je wél op kan vertrouwen ipv de dure support van symantec (norton) waar je niets aan hebt.
buiten dat het dus die functie mist, is het een slecht product
wil je daar meer over weten (het hoe en waarom) dan kun je dat vragen of andere topics doorlezen.
Verder kun je firefox downloaden van http://www.mozilla-europe.org/nl/ en dan https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1865 die extentie
en https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1136 installeren
aangezien je een andere AV nodig hebt als je norton wegbrengt
raad ik je kaspersky aan, het beveiligd beter dan norton is is goedkoper en gebruiksvriendelijker.
Daarnaast heb je ondersteuning waar je wél op kan vertrouwen ipv de dure support van symantec (norton) waar je niets aan hebt.
-
En dat is een pertinente leugen. Het voert die werkzaamheden uit, die in het programma zitten! Als er geen popuo-killer inzit, jan het programma ook niet uitgevoerd worden. En wat JIJ een slecht programma vindt, hoeft dat voor een ander niet zo te zijn.omdat het zijn werk niet goed uitvoert
-
vinden? we kunnen stellen dat het tot de categorie slechte programma's behoort omdat meerdere experts er zo over denken en er degelijke bewijzen zijn dat de producten van symantec niet zo rozen kleur en manenschijn is als ze zelf beweren
ik vind het geen slecht product, dat vinden enkele experts waaronder MVP's
en de resultaten die je uit benchmarks en duidelijke tests kunt opmaken.
ik vind het geen slecht product, dat vinden enkele experts waaronder MVP's
en de resultaten die je uit benchmarks en duidelijke tests kunt opmaken.
Download en installeer Spybot.
Die heeft ook een functie van imuniteit.
Deze kan ook de diverse sites blokken.
Je moet dan wel de Teatimer inschakelen.
Gooi daarnaast Norton eraf en installeer Kaspersky.
Werkt veel beter en veel gemakkelijker.
Die heeft ook een functie van imuniteit.
Deze kan ook de diverse sites blokken.
Je moet dan wel de Teatimer inschakelen.
Gooi daarnaast Norton eraf en installeer Kaspersky.
Werkt veel beter en veel gemakkelijker.
-
teatimer is voor het register te beschermen en raad ik af omdat het ongebruiks vriendelijk is.
spybot search and destroy blokkeert alleen zaken die per defenitie malafide zijn
popups zijn dat niet en worden niet geblokkeerd door spybot search and destroy.
spybot search and destroy blokkeert alleen zaken die per defenitie malafide zijn
popups zijn dat niet en worden niet geblokkeerd door spybot search and destroy.
Kaspersky !
Tja had ik dit maar eerder geweten. Ik ben postbank klant en ques wat, kan ik daar middels actie van de postbank € 20 goedkoper krijgen.
Ook zit daar standaars reclame onderdrukken bijin. Echter zal ik 2 jaar moeten wachten aangezien ik 2008 middels een eenmailge machtiging heb gedownload voor 2 jaar. Ik was erg tevreden over Norton 2005, dus wat wil je.
Vind het een slechte zaak van Synmantic dat ze reclame onderdrukken eruit hebben gehaald.
Heb firefox ook even gedownload, maar krijg dan een heel ander jasje aan van mijn Internet Explower en er wordt gevraagd of ik deze als standaard browser wil kiezen.
Als ik dit niet doe werkt de pup up killer dan wel goed en heeft dit geen consuquenties voor de werking van mijn Norton 2008.
Ik zoek dus eigenlijk een simpele doeltreffende aanvulling op mijn norton 2008 waarmee ik reclame kan onderdrukken.
Ik deze oplossing er eigenlijk wel ?
Tja had ik dit maar eerder geweten. Ik ben postbank klant en ques wat, kan ik daar middels actie van de postbank € 20 goedkoper krijgen.
Ook zit daar standaars reclame onderdrukken bijin. Echter zal ik 2 jaar moeten wachten aangezien ik 2008 middels een eenmailge machtiging heb gedownload voor 2 jaar. Ik was erg tevreden over Norton 2005, dus wat wil je.
Vind het een slechte zaak van Synmantic dat ze reclame onderdrukken eruit hebben gehaald.
Heb firefox ook even gedownload, maar krijg dan een heel ander jasje aan van mijn Internet Explower en er wordt gevraagd of ik deze als standaard browser wil kiezen.
Als ik dit niet doe werkt de pup up killer dan wel goed en heeft dit geen consuquenties voor de werking van mijn Norton 2008.
Ik zoek dus eigenlijk een simpele doeltreffende aanvulling op mijn norton 2008 waarmee ik reclame kan onderdrukken.
Ik deze oplossing er eigenlijk wel ?
-
mozilla met adblock en filterset G
en het beste is om norton eraf te gooien
omdat het toch niets anders doet dan een dure schijnbeveiliging leveren.
firefox doet niets met de werking van norton
en je kunt firefox gewoon als standaard browser instellen, als je dan in bijv. je e-mail op een link klikt wordt de website geopend in het veilige firefox
en het beste is om norton eraf te gooien
omdat het toch niets anders doet dan een dure schijnbeveiliging leveren.
firefox doet niets met de werking van norton
en je kunt firefox gewoon als standaard browser instellen, als je dan in bijv. je e-mail op een link klikt wordt de website geopend in het veilige firefox
Spiderben, er is een werkende blocker. Ik heb hem er bij iemand opgezet die Norton Internet Security 2008 heeft icm Vista. Het werkt perfect en is heel klein.Is gratis en veilig en werkt met IE 7
http://www.adblockpro.com/
Laat je het even weten?
Jor.
http://www.adblockpro.com/
Laat je het even weten?
Jor.
Jor Super Ppppffffffttttttttt. Ben echt heel blij nu. Iedereen die Norton 2008 heeft raad ik aan om naar www.adblockpro.com te gaan en daar de gratis reclame onderdrukker te downloaden.
Ik werd al een beetje gek omdat ik met Fire fox mijn internetexplorer achtergrond kwijt was en de vele andere gratis reclame onderdrukkers werkten bij mij voor geen meter.
Jor heel erg bedankt voor de tip. Aangezien ik geen mail van jou reactie heb gehad, heb ik vanavond pas je berichtje kunnen lezen en na het bezoeken van dit forum wachtend op het juiste antwoord deze uitstekende reclamekiller kunnen downloaden.
Ben verder erg tevreden over Norton, maar vond het weglaten van de reclamekiller bij 2008 een blamage.
Nogmaals bedankt!! kan ik weer rustig internetten. O ja je kunt de reclamekiller heel makkelijk uit en aanzetten.
Gouden tip. Strakke actie. Heel fijn
Ik werd al een beetje gek omdat ik met Fire fox mijn internetexplorer achtergrond kwijt was en de vele andere gratis reclame onderdrukkers werkten bij mij voor geen meter.
Jor heel erg bedankt voor de tip. Aangezien ik geen mail van jou reactie heb gehad, heb ik vanavond pas je berichtje kunnen lezen en na het bezoeken van dit forum wachtend op het juiste antwoord deze uitstekende reclamekiller kunnen downloaden.
Ben verder erg tevreden over Norton, maar vond het weglaten van de reclamekiller bij 2008 een blamage.
Nogmaals bedankt!! kan ik weer rustig internetten. O ja je kunt de reclamekiller heel makkelijk uit en aanzetten.
Gouden tip. Strakke actie. Heel fijn
Echt graag gedaan. Veel plezier ermee.
Jor.
Jor.
-
Kijk BBCS en moppentappers. Op deze manier is nou dit forum bedoeld, Hejdere informatie en hulp bieden i,p,v, ellenlange discussies die nergens over gaan. Neem een voorbeeld aan Jor!
-
ik bood toch ook gewoon een oplossing aan? firefox in combinatie met adblock en filterset G
Beste Moppentappers en Jor
Moppentapper. Je heb inderdaad adblock genoemd maar uit jou antwoord kon ik niet opmaken dat je dit apart met Norton en mijn huidige internetexplorer kan gebruiken.
Bovendien ben jij een beetje anti Norton en heb ik daar verder goede ervaringen mee.
Ik wil geen engelstalige firefox op mijn computer en wilde gewoon mijn huidige internetexplorer gebruiken.
Wel bedankt voor jou ervaringen en advies.
Jor.
Ad block is niet helemaal gratis. Je krijgt deze 30 dagen gratis op proef en daarna moet je jezelf registreren en betaal je €15,- , hopelijk eenmalig. Kan nergens uit opmaken dat je dit dan jaarlijks moet betalen. Maar goed het werkt uitstekend en die € 15 heb ik er dan ook graag voor over. Ik vind zoals ik eerder al aangaf, het een slechte service van Norton en zal naar het abonnement van 2 jaar bekijken of Macmfee of andere merken beter zijn. Misschien heeft Norton dan leerling getrokken uit de hopelijk vele klachten en heeft dit dan weer in het pakket opgenomen.
Moppentapper. Je heb inderdaad adblock genoemd maar uit jou antwoord kon ik niet opmaken dat je dit apart met Norton en mijn huidige internetexplorer kan gebruiken.
Bovendien ben jij een beetje anti Norton en heb ik daar verder goede ervaringen mee.
Ik wil geen engelstalige firefox op mijn computer en wilde gewoon mijn huidige internetexplorer gebruiken.
Wel bedankt voor jou ervaringen en advies.
Jor.
Ad block is niet helemaal gratis. Je krijgt deze 30 dagen gratis op proef en daarna moet je jezelf registreren en betaal je €15,- , hopelijk eenmalig. Kan nergens uit opmaken dat je dit dan jaarlijks moet betalen. Maar goed het werkt uitstekend en die € 15 heb ik er dan ook graag voor over. Ik vind zoals ik eerder al aangaf, het een slechte service van Norton en zal naar het abonnement van 2 jaar bekijken of Macmfee of andere merken beter zijn. Misschien heeft Norton dan leerling getrokken uit de hopelijk vele klachten en heeft dit dan weer in het pakket opgenomen.
Ik krijg het idee dat Moppentappers Kaspersky aan het promoten is.
Ik zal niet zeggen dat Kaspersky slecht is in tegendeel, maar er zullen ook wel andere goede antivirus scanners zijn.
Ik zal niet zeggen dat Kaspersky slecht is in tegendeel, maar er zullen ook wel andere goede antivirus scanners zijn.
-
firefox is gewoon nedelrands hoor O.o
en je kan het gewoon installeren, internet explorer en norton kunnen gewoon aanwezig blijven
verder is alles gewoon gratis.
er zijn ook goede andere producten ja, nod32 is voor anti virus zéér goed
maar beveel ik niet aan omdat het niet kompleet is en niet gebruiksvriendelijk
ik ben niet anti norton omdat ik anti norton ben, maar omdat hun producten slecht zijn
dat heb ik niet zelf bedacht,
hier een tekst van Most valueble proffesional Mieke Verburgh
"Iedereen heeft hier een persoonlijk oordeel over. Sommigen vinden dat Norton/symantec één van de betere AV Vendors is en anderen vinden dat je beter Norton/Symantec kan mijden.
Ik behoor tot de tweede groep.
Ik vind persoonlijk Symantec nogal duur als je prijs-kwaliteit vergelijkt en ik merk ook op dat het helemaal niet zo goed is in detectie zoals ze beloven. Dagelijks stuur ik malware samples naar de Antivirus Vendors en Norton is meestal één van de Vendors die het nog niet herkenden als malware terwijl andere Vendors daarentegen al geupdate waren en deze malware normaal gezien moeten verwijderen.
Er zijn gratis scanners die evengoed, al dan niet beter in detectie zijn dan Norton.
Uiteraard is een betalende versie van een Antivirus produkt meestal wel wat "krachtiger" aangezien het meer opties heeft en detectie is iets uitgebreider dan.
Support bij Symantec is een ramp. Heb je een probleem, contacteer je hen, dan krijg je een mail terug waar ze je dan weer verwijzen naar iemand anders, contacteer je die, dan verwijzen ze je nog eens door.
Ben je dan uiteindelijk bij de juiste persoon terecht gekomen, dan in 90% van de gevallen zeggen ze gewoon je versie van Norton te updaten... maw, een nieuwe licentie kopen voor de nieuwe geupdate versie.
Alsook kan Norton verantwoordelijk zijn voor een enorme vertraging van je systeem. Dit is een algemeen gekend probleem.
Verder raad ik Norton ook niet aan voor personen die weinig tot geen kennis hebben van Security en de basisinstellingen van hun computer. Want op sommige systemen kan Norton voor problemen zorgen, draait het niet zoals het zou moeten draaien en dit is hier dan een kwestie van de software zodanig te tweaken zodat alles wel weer vlot draait. Symantec/Norton kent helaas nog altijd veel compaibiliteitsproblemen met andere software en hardware. Kortom, Norton is eerder een scanner voor de geavanceerde gebruikers en niet voor beginners.
Uiteraard heeft Norton ook zijn pluspunten. Zo is het uitstekend in het desinfecteren van File infectors (legitieme bestanden die gepatcht zijn door malware) waar andere scanners nog eens durven te falen."
Ja, ik ben anti norton ja, daar heb ik een op feiten gebaseerde mening.
en je kan het gewoon installeren, internet explorer en norton kunnen gewoon aanwezig blijven
verder is alles gewoon gratis.
er zijn ook goede andere producten ja, nod32 is voor anti virus zéér goed
maar beveel ik niet aan omdat het niet kompleet is en niet gebruiksvriendelijk
ik ben niet anti norton omdat ik anti norton ben, maar omdat hun producten slecht zijn
dat heb ik niet zelf bedacht,
hier een tekst van Most valueble proffesional Mieke Verburgh
"Iedereen heeft hier een persoonlijk oordeel over. Sommigen vinden dat Norton/symantec één van de betere AV Vendors is en anderen vinden dat je beter Norton/Symantec kan mijden.
Ik behoor tot de tweede groep.
Ik vind persoonlijk Symantec nogal duur als je prijs-kwaliteit vergelijkt en ik merk ook op dat het helemaal niet zo goed is in detectie zoals ze beloven. Dagelijks stuur ik malware samples naar de Antivirus Vendors en Norton is meestal één van de Vendors die het nog niet herkenden als malware terwijl andere Vendors daarentegen al geupdate waren en deze malware normaal gezien moeten verwijderen.
Er zijn gratis scanners die evengoed, al dan niet beter in detectie zijn dan Norton.
Uiteraard is een betalende versie van een Antivirus produkt meestal wel wat "krachtiger" aangezien het meer opties heeft en detectie is iets uitgebreider dan.
Support bij Symantec is een ramp. Heb je een probleem, contacteer je hen, dan krijg je een mail terug waar ze je dan weer verwijzen naar iemand anders, contacteer je die, dan verwijzen ze je nog eens door.
Ben je dan uiteindelijk bij de juiste persoon terecht gekomen, dan in 90% van de gevallen zeggen ze gewoon je versie van Norton te updaten... maw, een nieuwe licentie kopen voor de nieuwe geupdate versie.
Alsook kan Norton verantwoordelijk zijn voor een enorme vertraging van je systeem. Dit is een algemeen gekend probleem.
Verder raad ik Norton ook niet aan voor personen die weinig tot geen kennis hebben van Security en de basisinstellingen van hun computer. Want op sommige systemen kan Norton voor problemen zorgen, draait het niet zoals het zou moeten draaien en dit is hier dan een kwestie van de software zodanig te tweaken zodat alles wel weer vlot draait. Symantec/Norton kent helaas nog altijd veel compaibiliteitsproblemen met andere software en hardware. Kortom, Norton is eerder een scanner voor de geavanceerde gebruikers en niet voor beginners.
Uiteraard heeft Norton ook zijn pluspunten. Zo is het uitstekend in het desinfecteren van File infectors (legitieme bestanden die gepatcht zijn door malware) waar andere scanners nog eens durven te falen."
Ja, ik ben anti norton ja, daar heb ik een op feiten gebaseerde mening.
Ik hoorde van degene op wiens computer ik het had gehad dat het wel gratis kan zijn.Lees dit eens door en probeer het gewoon.
http://www.adblockpro.com/free.html
http://www.adblockpro.com/free.html
Zelf ben ik ook anti-Norton geworden.
Ik heb als proffecional al diverse keren meegemaakt dat een systeem diverse foutmeldingen en fatale foutmeldingen kreeg.
Internet Explorer fatale fouten had.
Internet verbindingen niet meer tot stand gebracht konden worden.
En als ik dan Norton erafhaalde, waren de problemen voorbij.
Ik heb veel Norton geleverd.
Norton geeft mensen op dit moment een schijnveiligheid, omdat Norton jaren lang bekend stond als een van de beste anti-virus programma's.
En dat is helaas niet meer.
Daarnaast vertraagt Norton het systeem dermate, dat daardoor het systeem behoorlijk sloom wordt.
En Norton erafhalen?
Bij Internet Security is dat helemaal een ramp. Al meer dan 1 keer ben ik tegengekomen dat na deïnstallatie Norton nog gewoon op het systeem stond en de diverse programmaonderdelen bijna niet te verwijderen zijn. Zelfs niet met hun eigen Removal tool.
Vandaar mijn reactie op de vraag van de TS.
En een tip voor de mensen die zeggen dat ze zeer goede ervaringen met Norton hebben:
Kijk eens verder dan je neus lang is.
Ik ben zelf gestopt met het leveren van Norton aan de klanten, want ik ga de klanten echt geen troep verkopen. Zelfs niet als het er specifiek om vragen.
Ik heb als proffecional al diverse keren meegemaakt dat een systeem diverse foutmeldingen en fatale foutmeldingen kreeg.
Internet Explorer fatale fouten had.
Internet verbindingen niet meer tot stand gebracht konden worden.
En als ik dan Norton erafhaalde, waren de problemen voorbij.
Ik heb veel Norton geleverd.
Norton geeft mensen op dit moment een schijnveiligheid, omdat Norton jaren lang bekend stond als een van de beste anti-virus programma's.
En dat is helaas niet meer.
Daarnaast vertraagt Norton het systeem dermate, dat daardoor het systeem behoorlijk sloom wordt.
En Norton erafhalen?
Bij Internet Security is dat helemaal een ramp. Al meer dan 1 keer ben ik tegengekomen dat na deïnstallatie Norton nog gewoon op het systeem stond en de diverse programmaonderdelen bijna niet te verwijderen zijn. Zelfs niet met hun eigen Removal tool.
Vandaar mijn reactie op de vraag van de TS.
En een tip voor de mensen die zeggen dat ze zeer goede ervaringen met Norton hebben:
Ik ben zelf gestopt met het leveren van Norton aan de klanten, want ik ga de klanten echt geen troep verkopen. Zelfs niet als het er specifiek om vragen.
Ik heb zelf Norton Internet security 2007 op mijn computer gehad tot afgelopen november, De vertraging betrof precies 30 seconden met opstarten en ik heb het hele jaar niets opgelopen. Met andere online scanners alles nog eens nagelopen en die vonden ook niets. Het moeilijk vinden is een alleen voor gevorderen is onzin, alles in de aanbevolen stand zetten en het werkt prima.Met Virus/internet-prog is het al net zo als met een OS, zoveel mensen zoveel meningen.Oudere versie's van voor 2006 vertraagde de computer wel maar met de 2007 versie was dat voorbij. De 2008 Versie die ik erop gezet heb bij een kennis heeft vrijwel geen vertraging.het verschil van voor en na instal was 5 seconden, big deal.De enige reden voor mij van het overstappen was dat ik het andere via de zaak van mijn zoon gratis kreeg.
Jor.
Jor.
Waar baseer je dat nu op?De mensen die tevreden zijn zijn in jou ogen dus achterlijk of zo.het boeit mij helemaal niet dat jij het weer eens niet verkoopt, dat had je met de OEMversie van Vista ook al en dat werd overal elders wel gewoon geleverd, wat heeft topicstarter die zijn geld duidelijk al heeft uitgegeven nu aan de opmerking, Gooi het maar weg.Ik denk liever wat meer mee en als mensen er blij mee zijn dan is het mij prima.En een tip voor de mensen die zeggen dat ze zeer goede ervaringen met Norton hebben:
Naar boven
Jor.