Hallo allemaal ,
Ik vroeg me af waar je naartoe moet mailen als je een klacht heb over de diensten van upc kan het nergens vinden op de site.
Alvast bedankt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht upc waar naar toe mailen.?
-
Har
Re: klacht upc waar naar toe mailen.?
Agro weet zeker hierop een antwoord te bedenken als anti vechter tegen UPC, hij leert je vast de A4 truc.
Klopt, je ontvangt een automatisch aangemaakt mailtje dat je klacht is aangekomen.......Via UPC.nl en dan via het kontakt formulier.
Je ontvangt dan zeer spoedig een antwoord!
En daarna is het stil, en blijft het stil..........................
Dat is niet waar.Iedere andere klant krijgt spoedig een serieus en korrekt antwoord!
Ik heb nog nooit antwoord gekregen op mijn verstuurde emails.
Ik heb altijd moeten bellen om antwoord te krijgen van die arme drommels van de helpdesk waarna ze jou vraag proberen te beantwoorden met "vragen", zoals:
Heb je de stekker al 30 sec. uit het stopcontact gehaald?
Is de coaxkabel wel goed aangesloten?
En dan ook nog eens het probleem niet op kunnen lossen, omdat het gewoon niet op te lossen is zonder technische interventie door een vakkundige in het systeem van UPC.
Ik ken een hoop mensen die bij de upc helpdesk hebben gewerkt en ze vonden het allemaal een chaotische bende. En juist omdat het zo druk is, worden er ook weinig mensen ingezet om alle emails te beantwoorden.
En daarom is de kans dat je geen antwoord krijgt op je email zo groot.
Oh ja, laten we niet vergeten dat de helpdesk er eigenlijk is voor de noobs. Mensen met de echte problemen horen eigenlijk apart behandeld te worden.
Als je een brief met een klacht voor UPC wilt sturen kan dat via klachtenservice.com.
De adresgegevens komen er dan automatisch in.
De adresgegevens komen er dan automatisch in.