Als iedereen dat nu eens deed waren er veel minder problemen.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik denk dat je dat onderschat. Ikzelf bestel juist voor het 'gemak en dergelijke' en de prijs is een leuke bijkomstigheid. En ik ben geen gefortuneerd iemand, maar een student met een kleine studiebeurs. Bovendien compenseren de verzendkosten de 'scherpe prijzen', terwijl OV voor deze groep gratis is.Het grote verschil tussen een fysieke winkel en webwinkel is de prijs en daarom koopt het grote gros bij een internetwinkel. Gemak en dergelijke zijn leuke bijkomstigheden.
En waar is die bewering op gebaseerd? Wat is dan niet op orde?De ondernemer die sceptich tegen eerst leveren, dan betalen overstaan hebben in mijn ogen de zaakjes niet goed op orde.
Ja wij zijn uiteraard aangesloten bij een incassobureau en dat kost wel iets meer dan het door u aangegeven. Vaak is die 35 euro enkel de 'dossierkosten'. In een later stadium, dus zodra het gerechtelijk gaat worden kost het aanzienlijk meer dan dat!Zijn jullie aangesloten b.v. bij een goed incassobureau? (voor de lieve som van rond de 400 euro per jaar en 35 euro per geval)
Hoe was dat spreekwoord ook alweer?
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten?