Nee hoor, de klantenservice is nog altijd 5 cent p/mIs inmiddels 10 cent p/m.
En Gitana, een basispakket zonder pasje is echt gewoon helemaal gratis
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nee hoor, de klantenservice is nog altijd 5 cent p/mIs inmiddels 10 cent p/m.
O ja, ik zie het al, de klantenservice die ik nooit nodig heb is 5 cent p/m, en de girofoon die ik veel vaker gebruik is 10 cent p/m. Daarom hoorde ik steeds dat het nummer dat ik draai 10 cent per minuut kost.Nee hoor, de klantenservice is nog altijd 5 cent p/m
Een basispakket is sinds een paar jaar verplicht en kost in 2008 €12.50 (ongeacht of je wel of geen pas wil)een basispakket zonder pasje is echt gewoon helemaal gratis
Ik dacht het toch niet, vorige week nog verteld door de postbank. Het basispakket kost gewoon geld, is niet meer gratis.
Nogmaals een basispakket zonder pasje is en blijft gratis.
Dus zonder pas kun je niet:* Geldopname bij de balie van het Postkantoor
* Gratis storten op uw eigen rekening op het Postkantoor
* Expres-giro (uitvoeren opdracht)
* (Her)aanvragen Mijn Postbank.nl
* Eerste maal inloggen Mijn Postbank.nl (ter identificatie)
* Afhalen wachtwoord Min Postbank.nl
* Aanvraag Extra Girorekening schriftelijk of via internet
* Aanvraag Extra Girorekening postkantoor
* (Her)Aanvraag Girofoon / Eerste maal inloggen Girofoon
Wat dit betreft heb je groot gelijk, maar er werd gezegd dat een gratis rekening er niet meer was, het is er dus wel, maar zoals je zegt nauwelijks bruikbaar.Kortom, een gratis basispakket zonder giropas is nauwelijks bruikbaar. En dus een van de vele wanproducten van de Postbank.
Tegenwoordig wilt iedereen maar alles gratis hebben, maar dat is nu eenmaal niet mogelijk.
.... zeker nog nooit van Argenta gehoord.Voor alles dient er betaald te worden.
****. Dus er is ook al belasting op zonlicht?Gratis bestaat niet. Voor alles dient er betaald te worden.
Maarten,Misschien zou jij eens een cursus moeten volgen waarin je leert een zaak te runnen. Je ogen meer open moeten doen en je veel verder kijken dan je neus lang is.
Nou, waar halen ze het dan vandaag? Ik betaal niet voor hun diensten.Zij verhalen hun geld alleen ergens anders vandaan.
Zolang ze 4,25% rente geven op de spaarrekening EN rente geven op de betaalrekening zijn ze toch echt wel voordeliger dan de Postbank.en dat geld komt onder andere van de rentes van jouw geld.