LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nick's Container Cleaning uit Veenendaal

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

Nick's Container Cleaning Veenedaal ben u tevreden over hun service ??

Nee
4
80%
Ja
1
20%
 
Totaal aantal stemmen: 5

gadgetsshop
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2007 09:51

Nick's Container Cleaning uit Veenendaal

Ongelezen bericht door gadgetsshop »

Nick's Container Cleaning, Vincent Container Cleaning of Veenedaal Container Cleaning.

Mensen trap er niet in het is één bedrijf waar je als klant wel betaald maar vervolgens alleen maar ellende mee krijgt.
Beloftes per telefoon en brief komen ze niet na en vervolgens wordt er telefonische beweerd dat de container niet buiten stond of dat hij wel schoon gemaakt is. Kortom als klant klach je voor niets want naar service en je geld kun je fluiten. Het geld incasseren gaat bij hun wel erg snel maar op moment dat de klachten ontstaan is de termijn van terug vordering verlopen en kun je naar je centen fluiten. Mensen trap er niet in want je zult net als mij en vele anderen van een koude kermis thuis komen. Volgens hun telefonisch zeggen waren ze nog niet op tv geweest maar daar gaat wat mij betreft verandering in komen en laat dit de eerste stap zijn om ervoor te zorgen.

moontje5877
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2009 23:11

Re: Nick's Container Cleaning uit Veenendaal

Ongelezen bericht door moontje5877 »

Ik heb al een drietal jaar een abonnement op het reiningen van mijn afvalcontainers, dit gebeurd (zou moeten gebeuren) door Vincent Container Service.
Altijd ging er wel iets mis en werden de containers niet gereinigd, na een telefoontje naar de zogenoemde "klantenservice" werd ik met zoethoudertjes en smoezen weer afsgescheept.
Mijn man dacht dat ik een jaar geleden het abonnement al had opgezegt, dit bleek niet zo te zijn en daar zijn wij per toeval achtergekomen.
De containers worden al meer dan een jaar niet schoongemaakt!
Ik kon hem vertellen dat er op 04-02-2009 gewoon weer 75 euro is afgeschreven!
Ik stond perplex, de containers werden gewoon domweg niet gereinigd!
Ik heb zelf eenmaal meegemaakt dat het wagentje van Vincent Container Cleaning aan kwam rijden en even naar de containers keek en gewoon doorreed!
De containers staan al vanaf 08:00 uur buiten tot meestal na 18:00. De stickers etc, zijn duidelijk ziochtbaar volgens de door hun gestelde regels.
Wederom gebeld, maar werd weer afgescheept!
Ik wil van het abonnement af!
Ik wil niks meer met deze Vincent (VCC) te maken hebben.
Ook hoorde ik dat deze oplichter ook onder de naam Nick's Container Cleaning zijn werkzaamheden voortzet, ook de naam Jerking komt naar voren.
Ik heb een opzegbrief geschreven en een stopzetting voor de machtiging.
Toch heb ik gelezen van andere gedupeerden dat ze hier niks mee doen.
Ze hebben zelfs leden geworven in bepaalde delen van het land waar ze niet eens komen!
De klant krijgt dit dan ook domweg te horen, uiteraard na dat er betaald is.
Via internet zijn er zoveel klachten te vinden die zo uiteenlopen dat er iets gedaan moet worden, dit bedrijf mag en kan dit niet meer doen.

Gesloten