LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postbank geen geld uit automaat

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
wendymas

postbank geen geld uit automaat

Ongelezen bericht door wendymas »

vandaag heb ik iets meegemaakt bij de postbank in hoofddorp aan de kruisweg.
Ik pinde geld maar ik hoorde geratel en er kwam geen geld uit.
Ik naar binnen de man achter de balie deed er een beetje lacherig over en zij moet je maar contact op nemen met de klantenservice.
Ik zei nog moet je niet de automaat even na laten kijken maar hij zei daar ga ik niet over.
Ik thuisgekomen klantenservice gebeld en het hele verhaal uitgelegd.
En ik zei dat ik mijn geld wil hebben dat het mijn geld is.en dat ze dat maar even moesten nakijken.de telefonisten vroeg of ik het postkantoor naar binnen was geweest ik zij ja maar die stuurde mij door naar jullie . de vrouw beantwoorde ja dat is een soort afschuifsysteem.
uiteindelijk kwam het erop neer dat ze morgen alles gaan uitzoeken en dat ik voorlopig wel kan fluiten naar mijn geld.Het intreseeerd de postbank niks dat het geld voor mijn auto bedoeld was die ik gebruik voor mijn werk door het hele land en dat ik hierdoor mijn baan kan verliezen het intreseerd ze helemaal geen bal.het is vandaag 20-12-2007 gebeurd ik hou jullie op de hoogte hoelang het gaat duren en of ze er wat mee gaan doen.morgen ga ik weer bellen met de klantenservice ben benieuwd.het is mijn geld en de postbank intreseerd het geen bal.invervolg ga ik in het postkantoor zelf aan de balie maar geld halen.mocht je het zelfde bij de postbank meegemaakt hebben reageer dan en ben benieuwd hoe het afgelopen was.

rugzak

Re: postbank geen geld uit automaat

Ongelezen bericht door rugzak »

Laat even een procesverbaal opmaken bij de politie, dan sta je straks iets sterker als het een wellis / nietes spelletje gaat worden.

Sjors_B

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Is er ook geld van rekening afgehaald dan ? Ik heb hetzelf als tweemaal meegemaakt 1 x bij de ABN en 1 x Postbank. Beide keren geen geld, pas wel terug maar geen geld van de rekening af, dus niets aan de hand. alleen de eerste keer schrik je je een ongeluk.

Mendoza

Ongelezen bericht door Mendoza »

@wendymas

Beste wendymas,

Ik zal proberen uit te leggen hoe dit in z'n werk gaat op het moment dat je geld niet uit de automaat komt zonder er een al te technisch verhaal van te maken..

Op het moment dat je geen geld uit de automaat krijgt kunnen er twee dingen gebeuren.De automaat reserveert het bedrag van je rekening en gaat zichzelf herstellen...dit betekent dat je geld bij de volgende boekingsronde weer terugstaat op je rekening..

Het kan ook zijn dat de automaat dit niet doet.Het heeft inderdaad geen zin om dan naar de postkantoormedewerker te lopen,want deze kunnen hier niks aan doen. De postbank gaat in dit geval een onderzoek doen wat inhoudt dat de kas van de automaat vergeleken wordt met de tape die de automaat bijhoudt...

Je bent je geld in geen geval kwijt, want als het geld er niet is uitgekomen moet er dus een verschil zijn tussen die twee...

Het is jammer dat je net een auto zou gaan kopen want het kan inderdaad maximaal twee weken duren (het is mij ook overkomen en ik had het binnen 3 werkdagen weer terug).

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

het is vandaag 20-12-2007 gebeurd ik hou jullie op de hoogte hoelang het gaat duren en of ze er wat mee gaan doen
Ja, en, wat merken wij daarvan?

Gesloten