LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nationale Postcode loterij: reclame via nep-nazending

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Ivo1982
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2007 19:01

Nationale Postcode loterij: reclame via nep-nazending

Ongelezen bericht door Ivo1982 »

Ik kreeg vandaag een brief met een stempel 'nazending' erop. Compleet met nep verzendcode / bezorgdatum en paraaf van de besteller erop.

Bij het uitpakken bleek het een ordinaire actie te zijn van de Nationale postcode loterij. Omdat ik niet erg gecharmeerd ben van reclame (en al helemaal niet dit soort) keek ik hoe ik de Nationale postcode loterij kon benaderen op de site. Een email adres is nergens te vinden, alleen maar mogelijkheden om je aan te melden voor de nieuwsbrief. Bellen kan natuurlijk wel a 20cpm.

Ik vroeg me af of dit soort manier van reclame maken eigenlijk wel is toegestaan.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Nationale Postcode loterij: reclame via nep-nazending

Ongelezen bericht door gravedigger »

Zit een antwoordenvelop bij. daar heb ik een stuk karton in gedaan en dat gaat morgen op de post :idea:

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Nationale Postcode loterij: reclame via nep-nazending

Ongelezen bericht door roro25 »

pak een doos; stop daarin een baksteen met die troep van de postcodeloterij; plak op de doos de envelop met antwoordadres (geen postbus, anders moet je betalen). Breng hem langs op het postkantoor en versturen op kosten van ontvanger.

Redelijke kans dat je de volgende keer wordt overgeslagen.

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Nationale Postcode loterij: reclame via nep-nazending

Ongelezen bericht door roerganger »

Zit een antwoordenvelop bij. daar heb ik een stuk karton in gedaan en dat gaat morgen op de post
Je hebt er toch wel een paar klodders stroop of honing op gesmeerd? :wink: :lol: :lol:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Nationale Postcode loterij: reclame via nep-nazending

Ongelezen bericht door gravedigger »

Nee. Secondenlijm O-)

BugMeNot
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jan 2006 18:45

Re: Nationale Postcode loterij: reclame via nep-nazending

Ongelezen bericht door BugMeNot »

Die 'nazending' heb ik ook gehad. Van mij krijgen ze altijd een andere reclamefolder terug in de retourenvelop.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Nationale Postcode loterij: reclame via nep-nazending

Ongelezen bericht door kweenie »

Wat een verspilling van tijd en energie... Denk je nou echt dat ze zich van zulke acties ook maar iets aantrekken?

twinkl80
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 mar 2007 22:04

Re: Nationale Postcode loterij: reclame via nep-nazending

Ongelezen bericht door twinkl80 »

Ik krijg ook die brieven. Hoe komen ze aan mijn adres. Ik heb nog nooit een lot gekocht, er nooit over nagedacht zelfs om dat te doen. Misleidend, misbruikmakend gedoe die Postcodeloterij, mensen aan het lijntje houden en puur geldklopperij.
Geef het geld wat je besteed aan loten, aan echte goede doelen in plaats van met een omweg.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Nationale Postcode loterij: reclame via nep-nazending

Ongelezen bericht door MLF »

Sinds NL weet dat ze de boel oplichten verzinnen ze iets anders om geld binnen te krijgen, ze vernederen zichzelf steeds meer en meer.

Ga zo door!!!!!!!
Kun je binnenkort je boeltje pakken en is het Schlüss.

Gesloten