Hannes
Geplaatst op 31 Jul 2003 19:46 door Hannes
--------------------------------------------------------------------------------
Bedankt Meisje voor het plaatsen van deze brief. Dus hieruit blijkt duidelijk dat Pay-back had gehoopt , dat het leden aantal in totaal net zo groot zou worden, als die van SLV. Staat elders vermeldt op dit forum.
Zodat een stelletje ex-mederwerkers van Spaar-Select, nadat ze duizenden gedupeerden allerlei nonsens-plannen hadden verkocht en dus hoge provisies hadden geïncasseerd, alsnog onder mooie voorwendsels een nieuwe baan voor zichzelf wilden creëren.
Onder het motto voor niets gaat de zon op. Aangezien ik altijd mijn twijfels had over deze club, is dit voor mij het overtuigende bewijs dat hun doelstellingen, nooit zuiver zijn geweest en dat ze niet verder komen, dan onrust zaaien en demonstraties organiseren.
De ex-voorzitter heeft zich teruggetrokken en heeft, welja maar liefst 3 nieuwe ondernemingen opgezet en waarin, juist de financiële sector.
Sorry maar je moet stekeblind zijn, wil je nog enig vertrouwen hebben in Pay-back. Zieltjes winnen je zou het bijna gaan denken en wat over de heren, die nu het bewind voeren, hebben de hele dag de tijd ik bedoel maar, krijgen die straks een baan bij de ex-voorzitter ????
Hoeveel leden heeft Pay-back 1000 -1500. Waarom wil SLV geen contact met deze groep, waarom was er eerst een samenwerking met de Gespgroep, waarom was er ruzie ik kan het niet meer volgen.
Dus trek uw eigen conclusies. Maar zie het als een waarschuwing, ik was lid van deze club maar ik weet genoeg. Voorlopig wil ik het hier even bijlaten.
Met dank aan Echt Meisje.
Hannes. Maar geen l*lhannes.
P.S. Jean de Zwaan mocht geen propaganda maken, dus denk ik is dit geen voorop gezet plan, om mensen die het financieël al moeilijk hebben, op deze manier over de streep te trekken om klanten te lokken. Ik beweer niet dat het zo is, maar krijg wel de indruk.
Laatst aangepast door Hannes op 31 Jul 2003 20:06, in toaal 2 keer bewerkt
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pay-back waarschuwing ??????????
Pay-back waarschuwing ??????????
Ik vind dat ik hier een nieuwe topic van moet maken, zodat mensen hun eigen conclusie kunnen trekken.
Re: Pay-back waarschuwing ??????????
Wow ik lees dit forum nog niet zo lang maar heb inmiddels aardig wat gelezen. Spaar-Select verkopers. Provisie. Clubje oprichten. Ondernemingen starten maar liefst 3 keer. Afscheid nemen.
Conclusie dit riekt ergens naar.
A.
Conclusie dit riekt ergens naar.
A.
Drie ondernemingen!!! Wie heeft die gefinancierd???
CB
CB
Misschien wel Spaar-Select
Wij zijn een eerlijke Vereniging wordt er geschreven. Wie heeft dat eens eerder gezegd in het verleden.
Mijn schoenzolen

Mijn schoenzolen
Hallo Hannes,
Wat je hier schrijft is de mening van 1 man.
Wat ik al eerder schreef, er was een reden dat J.Weber de vereniging de rug toegekeerd heeft .
PAYBACK is er voor de gedupeerden en niet voor mensen die andere gedachten hebben.
Alleen door openheid naar elkaar komen wij achter de uiteindeljike doelstellingen van de persoon.
Een vereniging mag je niet veroordelen door de handelswijze van 1 man.
Er is zeker geen sprake van een stelletje ex werknemers van spaar select.
Als je mijn topics en reacties hebt gelezen weet je dat ik hun bloed wel kan drinken.
Hoezo stekeblind zijn om vertrouwen te hebben in PAYBACK.
Wij hebben 3 demonstraties gehouden, e-mail acties, gesprekken met diverse politieke partijen, de media betrokken bij ons probleem enz. Dankzij dit soort acties zijn er debatten geweest in de Tweede Kamer met Minister Zalm, is er een speciale commissie benoemd en is het toegegeven dat het een Maatschappelijk probleem is.
Na het zomerreces hebben we weer een afspraak met de VVD.
Hoezo geen vertrouwen in PAYBACK.
Ik heb veel mensen geholpen en zal dat blijven doen.
De aandacht in de media is dankzij PAYBACK.
Radio en TV hebben mij regelmatig gebeld.
Op het ogenblik zijn wij druk bexig om Monique goed te begeleiden.
PAYBACK is er voor ONS !!!!
Wil je meewerken GRAAG.
Waarom zo negatief als blijkt dat 1 persoon niet bij de vereniging past en weggaat !
De vereniging bestaat uit gedupeerden en is voor gedupeerden.
Help mee, i.p.v. negatieve berichtgeving, we zijn er ook voor jou !
Groeten,
Piet
Wat je hier schrijft is de mening van 1 man.
Wat ik al eerder schreef, er was een reden dat J.Weber de vereniging de rug toegekeerd heeft .
PAYBACK is er voor de gedupeerden en niet voor mensen die andere gedachten hebben.
Alleen door openheid naar elkaar komen wij achter de uiteindeljike doelstellingen van de persoon.
Een vereniging mag je niet veroordelen door de handelswijze van 1 man.
Er is zeker geen sprake van een stelletje ex werknemers van spaar select.
Als je mijn topics en reacties hebt gelezen weet je dat ik hun bloed wel kan drinken.
Hoezo stekeblind zijn om vertrouwen te hebben in PAYBACK.
Wij hebben 3 demonstraties gehouden, e-mail acties, gesprekken met diverse politieke partijen, de media betrokken bij ons probleem enz. Dankzij dit soort acties zijn er debatten geweest in de Tweede Kamer met Minister Zalm, is er een speciale commissie benoemd en is het toegegeven dat het een Maatschappelijk probleem is.
Na het zomerreces hebben we weer een afspraak met de VVD.
Hoezo geen vertrouwen in PAYBACK.
Ik heb veel mensen geholpen en zal dat blijven doen.
De aandacht in de media is dankzij PAYBACK.
Radio en TV hebben mij regelmatig gebeld.
Op het ogenblik zijn wij druk bexig om Monique goed te begeleiden.
PAYBACK is er voor ONS !!!!
Wil je meewerken GRAAG.
Waarom zo negatief als blijkt dat 1 persoon niet bij de vereniging past en weggaat !
De vereniging bestaat uit gedupeerden en is voor gedupeerden.
Help mee, i.p.v. negatieve berichtgeving, we zijn er ook voor jou !
Groeten,
Piet
Piet lees mijn advies aan Pieter. Sorry maar het is niet meer geloofwaardig.
Als mens zijn jullie boegbeelden echt waar maar met mij denken er velen over. Jürgen heeft de doorslag gegeven.
Piet het vertrouwen is weg. En als je verder gaat, vind ik het dapper maar de kaarten zijn geschud. Echt Meisje heeft de vuile was buiten gehangen.
Hannes. Succes verder ik heb genoeg gezegd en zal me verder van commentaar onthouden.
Als mens zijn jullie boegbeelden echt waar maar met mij denken er velen over. Jürgen heeft de doorslag gegeven.
Piet het vertrouwen is weg. En als je verder gaat, vind ik het dapper maar de kaarten zijn geschud. Echt Meisje heeft de vuile was buiten gehangen.
Hannes. Succes verder ik heb genoeg gezegd en zal me verder van commentaar onthouden.
Hallo Hannes,
Dit is jouw persoonlijke mening, net als J.Weber een persoonlijke mening heeft.
Hoezo moet jouw mening de mening van anderen zijn ??
Als je echt een gedupeerde bent vecht je met ons mee i.p.v. ons af te kraken.
Ik blijf het zeggen we zijn er VOOR ELKAAR.
Wat heb ik dan fout gedaan om zo veroordeeld te worden ?
Groeten,
Piet
Dit is jouw persoonlijke mening, net als J.Weber een persoonlijke mening heeft.
Hoezo moet jouw mening de mening van anderen zijn ??
Als je echt een gedupeerde bent vecht je met ons mee i.p.v. ons af te kraken.
Ik blijf het zeggen we zijn er VOOR ELKAAR.
Wat heb ik dan fout gedaan om zo veroordeeld te worden ?
Groeten,
Piet
Beste Hannes,
Ik begrijp dat jij lid bent/was van Pay-back en dat Echte Meisje een bericht op het forum plaatste om jullie te beschadigen.
Ik heb vanuit een ver verleden weleens contact met haar gehad. Mijn mening is, dat als zij iets schreef er altijd een paniek uitbrak of dat er een slotje op haar topic werd geplaatst.
Meneer Weber heeft zich teruggetrokken als voorzitter en wat jullie naar mijn mening nu doen als nieuw bestuur is: hap niet toe op berichten van ........
Neem je rust en overleg rustig alvorens weer naar buiten te treden. Is op dit moment naar mijn gevoel belangrijk. Laat je niet provoceren er zijn genoeg voorbeelden van jullie goede bedoelingen.
Sterkte,
Albert.
Ik begrijp dat jij lid bent/was van Pay-back en dat Echte Meisje een bericht op het forum plaatste om jullie te beschadigen.
Ik heb vanuit een ver verleden weleens contact met haar gehad. Mijn mening is, dat als zij iets schreef er altijd een paniek uitbrak of dat er een slotje op haar topic werd geplaatst.
Meneer Weber heeft zich teruggetrokken als voorzitter en wat jullie naar mijn mening nu doen als nieuw bestuur is: hap niet toe op berichten van ........
Neem je rust en overleg rustig alvorens weer naar buiten te treden. Is op dit moment naar mijn gevoel belangrijk. Laat je niet provoceren er zijn genoeg voorbeelden van jullie goede bedoelingen.
Sterkte,
Albert.
Hallo Albert,
Bedankt, soms vraag je je wel eens af, waar doe ik het voor.
Ik heb alle e-mails van de eerste actie en de nog lopende actie gelezen, en ik kan je vertellen dat dit je emotioneel behoorlijk raakt.
je wilt niet weten hoeveel ellende er is toegebracht door dexia.
Op het forum is nog maar een klein gedeelte verteld over de gevolgen voor de mensen.
Ik krijg dagelijks e-mails en telefoontjes en dat laad me weer op om verder te vechten.
We moeten 1 front vormen en dan winnen wij, dan weet ik zeker,
maar dan moeten we wel samen dat front vormen.
Jouw bijdrage op dit forum helpt mee om dit te bereiken.
Groeten,
Piet
Bedankt, soms vraag je je wel eens af, waar doe ik het voor.
Ik heb alle e-mails van de eerste actie en de nog lopende actie gelezen, en ik kan je vertellen dat dit je emotioneel behoorlijk raakt.
je wilt niet weten hoeveel ellende er is toegebracht door dexia.
Op het forum is nog maar een klein gedeelte verteld over de gevolgen voor de mensen.
Ik krijg dagelijks e-mails en telefoontjes en dat laad me weer op om verder te vechten.
We moeten 1 front vormen en dan winnen wij, dan weet ik zeker,
maar dan moeten we wel samen dat front vormen.
Jouw bijdrage op dit forum helpt mee om dit te bereiken.
Groeten,
Piet
Op bovenstaande stukjes wil ik graag reageren.
Wat er over de stichting pay-back gezegd wordt gaat voor mij niet op.
Wij hebben goede ervaringen met Piet.
Verder ben ik niet bekend met de stichting maar wat er de laatste
dagen is gebeurd ( ik doel dan op de dagvaarding) krijg ik toch het idee dat het een serieuze club is.
groetjes monique
Wat er over de stichting pay-back gezegd wordt gaat voor mij niet op.
Wij hebben goede ervaringen met Piet.
Verder ben ik niet bekend met de stichting maar wat er de laatste
dagen is gebeurd ( ik doel dan op de dagvaarding) krijg ik toch het idee dat het een serieuze club is.
groetjes monique
Hannes:
Een voor mij volslagen onbegrijpelijke reactie.Piet lees mijn advies aan Pieter. Sorry maar het is niet meer geloofwaardig.
Piet:
Zo is het. Daarom is het ook beter dan J. Weber een andere richting inslaat, aangezien hij de toekomst van Pay-Back anders ziet als de rest van het bestuur.Een vereniging mag je niet veroordelen door de handelswijze van 1 man.
-
Gast
Luc geeft geen enkel inhoudelijk commentaar net zoals in de meeste topics.
Luc durft zijn nek uit te steken en jij niet met je anonieme gebral.
-
knabbel
het lijkt mij verstandiger je energie te steken in de strijd tegen Dexia, Spaar Select etc. dan hier partijen zwart te gaan maken die voor het zelfde doel vechten. Bij Pay-Back was er bij de bestuursleden verchil van mening over de te varen koers maar uiteindelijk wil iedereen nog steeds hetzelfde bereiken...
-
EchteMeisje
Albert,
Wat ben jij toch hypocriet. Wanneer heb ik ooit paniek veroorzaakt? Dat plakkaat mogen we jou eerder opplakken met die zogenaamde stalker van je.
Het enige wat ik heb gedaan is de brief van Jurgen Weber plaatsen omdat meerdere mensen daar om verzochten.
En van de slotjes die op topics zijn geplaats: Jaaaaa dat heb IK allemaal HELEMAAL in mijn eentje gedaan.
Hou maar op met je beschuldigingen anders stuur ik alsnog naar iedereen die daar in geinteresseerd is al die berichten van je en ook de bijbehorende berichten van die maffe 'vriendin' van je.
Wat ben jij toch hypocriet. Wanneer heb ik ooit paniek veroorzaakt? Dat plakkaat mogen we jou eerder opplakken met die zogenaamde stalker van je.
Het enige wat ik heb gedaan is de brief van Jurgen Weber plaatsen omdat meerdere mensen daar om verzochten.
En van de slotjes die op topics zijn geplaats: Jaaaaa dat heb IK allemaal HELEMAAL in mijn eentje gedaan.
Hou maar op met je beschuldigingen anders stuur ik alsnog naar iedereen die daar in geinteresseerd is al die berichten van je en ook de bijbehorende berichten van die maffe 'vriendin' van je.
Je doet maar, in ieder geval heb je weer voor grote consternatie gezorgd.
Wil je mij die berichten ook sturen ik ben ze namelijk kwijt.
Albert.
Wil je mij die berichten ook sturen ik ben ze namelijk kwijt.
Albert.
Laatst gewijzigd door Albert op 01 aug 2003 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
gast3
als mensen kritiek krijgen is albert ook weer gelijk op het forum, verwart kritiek met beledigingen.
De rol van A is hier dat hij denkt mensen in bescherming te moeten nemen die kritiek krijgen, zoals hij.......
Echter, wie niet tegen kritiek kan, wegwezen.
WAAAROM HEBBEN JULLIE HET NIET OVER LEGIOLEASE ????
IS DAT TE MOEILIJK ALBERT?
De rol van A is hier dat hij denkt mensen in bescherming te moeten nemen die kritiek krijgen, zoals hij.......
Echter, wie niet tegen kritiek kan, wegwezen.
WAAAROM HEBBEN JULLIE HET NIET OVER LEGIOLEASE ????
IS DAT TE MOEILIJK ALBERT?