LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM positief

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

Re: MLM positief

Ongelezen bericht door So be it »

Waarom verhuis je dan niet? Kan je gelijk in Hong Kong de uitbetaling voor Ray regelen.
Weet je een leuk stulpje voor me met 2 badkamers en 2 logeerkamers....?
Ik moet toch "alle" succesvolle mlm-ers kunnen uitnodigen?? :lol:

En dat Ray niks meer laat horen vind ik een beetje flauw, maar misschien is er iets loos?? ZH opname?? Etc......:(

SBI

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

En dat Ray niks meer laat horen vind ik een beetje flauw, maar misschien is er iets loos?? ZH opname?? Etc......
ZH opname?!? Je gaat Ray z'n nieuwe drankje toch niet belasteren zeker, hè? Want hij heeft hiermee goud in handen, en dat moet jij niet voor hem gaan verstieren!

Maar, even serieus. Ten eerste,
Geplaatst op 06 Dec 2007 13:09 door mlmangel
Geplaatst op 06 Dec 2007 13:14 door So be it
Hoe doe je dit toch steeds? Met het laatste bericht hiervoor 15 uur eerder, heb jij dan écht 15 uur op die refreshknop zitten hameren tot er weer wat werd geplaatst waarop je binnen 5 minuten kon reageren?

En verder, ook serieus, in welke mate denk jij nou écht dat er met Ray iets anders aan de hand is dan dat hij hier met de staart tussen de poten heeft gemaakt dat hij uit de voeten kwam? Ik heb soms moeite om inschattingen te doen over de werkelijke mate van jouw naïviteit. Je doet je ook wel eens wat dommer voor dan je werkelijk bent (Jaja, daar is nog ruimte voor...).
Kijk, dat je in het begin de plank net zo mis sloeg als de anderen die enigzins verblind worden door de vurige wens mlm ook eens een keer wat moois te zien voortbrengen, daar valt in te komen. Toen je nog in oktober voor stelde om de tijd maar eens af te wachten, begrijpelijk. Maar dat je nu, nu het 3 maanden bladstil is op de agloco site en gevoeglijk aan kan nemen dat de fab four er met de eerste advertentiemiljoenen tussenuit geknepen zijn, nu de john chow's en rzmccall's op hun sites niet meer reppen over agloco maar des te meer over soortgelijke concepten, nu Ray zélf op zijn site over een drankje begonnen is en het blijkbaar opgegeven heeft, denk jij nu wérkelijk dat hij alleen maar even tijdelijk door omstandigheden verhinderd is om hier in dit topic het commentaar in ontvangst te komen nemen dat voor hem als gevolg van zijn hoogdravende arrogantie van het afgelopen jaar hier in het verschiet ligt?!?

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Gutgut, wat een aannames weer. Die jongen leert ook nooit wat.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Hoe doe je dit toch steeds? Met het laatste bericht hiervoor 15 uur eerder, heb jij dan écht 15 uur op die refreshknop zitten hameren tot er weer wat werd geplaatst waarop je binnen 5 minuten kon reageren?
Nee hoor, hij heeft gewoon een vinkje geplaatst bij

(Meld mij wanneer een reactie is geplaatst)

Aan de onderzijde van het tekstvlak, onder de veiligheidscode. :wink: . Zelf heeft So be it na zijn alleenspraak nog weinig te melden.

mrtelecom

Dank je Jor voor deze verhelderende uitleg. Wij wisten dat natuurlijk al maar goed, er zijn mensen.....

Voor alle duidelijkheid....er zit ook een knopje dat je permanent ingelogd kunt blijven.

:wink:

So be it

En sommige mensen moeten hun mail "ophalen".. en ik niet.

En verder waren het weer de gebruikelijke kleineringen van e....
Niet noemenswaard.

SBI

mrtelecom

Zullen we dat allemaal doen? Zodat het hem een fortuin aan DVD's kost en hij meteen leert dat spammen niet loont?

rhy

Ongelezen bericht door rhy »

MLM is inderdaad erg sim-pel. Ook mij heeft het echter 2,5 jaar gekost om het mezelf ook makkelijk te maken. Maar heb er tegenwoordig veel bevrediging van. Is het niet financieel, dan wel met alle nieuwe vrienden die ik door de jaren gemaakt heb.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Goh, ik vind het erg kort door de bocht om iemand die voor het eerst een eigen mening op dit forum schrijft, gelijk een sukkel te noemen zonder te beargumenteren waarom (die zogenaamde oude koeien niet waar zijn).
Ik heb mijn mening goed onderbouwd hier gegeven en daar hoeft van mij niemand het mee eens te zijn, maar mij gelijk een sukkel te noemen.... beetje respectloos. Jammer.
Ik stel voor dat je lekker verder gaat janken met jouw onzin. Leer eerst eens lezen en denk dan eens na voordat je hier wat neerkwakt wat je goed onderbouwd noemt.
dan hoef je a) niets te melden wat al tich keer gemeld is en b) meld je misschien dingen die wel kloppen ipv je "een normaal bedrijf is ook een piramide".

So be it

Ik stel voor dat je lekker verder gaat janken met jouw onzin. Leer eerst eens lezen en denk dan eens na voordat je hier wat neerkwakt wat je goed onderbouwd noemt.
dan hoef je a) niets te melden wat al tich keer gemeld is en b) meld je misschien dingen die wel kloppen ipv je "een normaal bedrijf is ook een piramide".
Wát een agressie!

En keep dreaming dat je werkgever geen piramidestructuur binnen zijn bedrijf heeft!! :roll:

SBI

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Gutgut, wat een aannames weer. Die jongen leert ook nooit wat
Jij blijkbaar ook niet. Reageer nu eens op wat hij zegt? Dat durf je toch zeker wel, als man van de wereld?

mrtelecom

Ach Slim, wat leuk je ook weer te zien. Is onze tegenpool zo in paniek dat hij ineens al zijn aliassen naar boven moet halen. Want jouw reactie is natuurlijk weer klinklare lariekoek; alle argumenten van hem zijn allang inhoudelijk de grond ingeboord en het is opvallend dat ook dit alias nu leid aan selectief geheugenverlies. De overeenkomsten tussen E, M, S26 en (niet zo)S zijn frappant; taalgebruik, onwijkingstechnieken, scheldpartijen, bullyboying, etc. Ik heb lange tijd verbaasd gestaan dat meer mensen zo lijden aan hetzelfde syndroom tot ik me bedacht dat het wel eens een en dezelfde persoon zou kunnen zijn. Dus heb ik een van mijn valkuiltjes opgezet en ja hoor, er donderen meteen een paar alliasen in.

jor

Tijdens Mijn Zoektocht En Het Bestuderen Van De Topverdieners
In De Netwerk Marketing Industrie,
Kwam Ik Een Aantal Schokkende Feiten Tegen Die U Geleerd Worden Over Prospecting, Recruteren En Het Sponsoren Van Mensen Die Absoluut Nutteloos Zijn...

Het is niet alleen nutteloos, het richt uw business en het hebben van kans op succes zelfs ten gronde.
Gelooft u me niet, kijk dan eens naar de cijfers.

Feit #1: Meer dan 97% van alle Netwerk Marketers verdiend nooit één cent met hun business

Feit #2: De Meeste Netwerk Marketers spenderen direct tussen de 100 en 500 euro aan inschrijving en producten.

Feit #3: Daarna investeren de meesten €1000 tot soms wel € 20.000 euro en meer aan sample materiaal, CD’s , DVD’s om uit te delen en weg te geven of om hoger in het compensatieplan te komen ,omdat hen dat verteld wordt te doen en in de hoop dat dat hen het succes gaat brengen waar ze naar op zoek zijn.

Feit #4: De gemiddelde Netwerk Marketer stopt na 3-4 maanden ...nadat ze 2 tot 3 mensen in de business hebben ingeschreven.

Feit 5# : 1 op de 6 mensen blijft het product echter gebruiken.

Ik probeer u niet te ontmoedigen, ik wil u alleen wakker schudden, dat als u blijft doen wat u tot nu toe gedaan heeft, u meer dan 97% kans heeft dat u nooit één cent met uw business zult verdienen,en nooit die resultaten zult halen die u wilt behalen.

Leuk he, En dan bij hem veel geld uitgeven om bij die 1 procent te horen die het wel haalt.Grappige gozer.

jor

Gooi De Namenlijst Weg!

Leer Hoe De Top 3% Het Doet

"Ontdek Waarom 97% In MLM / Netwerk Marketing

Nooit Één Cent Verdiend,

En Hoe U Deze Informatie Kunt Gebruiken

Om Tientallen Mensen Per Week

In Uw Business Toe Te Voegen..."

GEGARANDEERD

Aan : Alle Worstelende Netwerk Marketers

Van : Het Bureau van Franka Peels

Onderwerp : De Geheime Technieken Die De Leiders In Netwerk Marketing
Gebruiken Om Kolossale Organisaties Te Groeien, Maar U Niet Vertellen.

Beste Naar Succes Hongerende Netwerk Marketer.
Ontdek waarom 97 % Niets verdiend. dus ik had de geheime Technieken moeten aanschaffen. Lachen met mlm joh.

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

Dus, Jor, dit zijn berichten/wervende teksten van een mlm-er die dus ZELF toegeeft en constateert dat 97% in mlm niets verdient... Dan hoeven de ``tegenstanders`` zoals SBI ze noemt ( zelf zie ik mij meer als kriticus, das echt wat anders, maar goed..) niets meer te bewijsen , want mlm-ers zeggen het al zelf!

jor

en voor iemand meent dat ik het verzin.

http://www.repairyourbiz.com/?gclid=CKi ... QgodNTn4Wg

mrtelecom

Och gut, eerst lopen ze te mekkeren over de mensen die geld verdient met allerlei boeken en zo maar als ze het uitkomt halen ze precies zo'n idioot aan.

Hahaha

jor

Geplaatst op 27 Dec 2007 22:31 door mrtelecom

--------------------------------------------------------------------------------

Och gut, eerst lopen ze te mekkeren over de mensen die geld verdient met allerlei boeken en zo maar als ze het uitkomt halen ze precies zo'n idioot aan.
Ja, het is natuurlijk vervelend voor je dat met een bepaalde input op www.google.nl hierop uitkomt. :D

So be it

eerlijk blijven, Mr Telecom.....
Hij WAS leuk!!!!

Inderdaad mlm afzeiken op de "toolbusiness"... en dan vervolgens een aanhang vormen voor iemand die geld probeert te slaan uit een "toolbusiness"...!!!

Was eigenlijk wél iets voor Jor!!! :wink:

En Walter een "criticus"....? :shock:
Hoezo?
Heb nog nooit één argument gezien van W.....!:lol:

Wel truste "forumvrienden"....... en laat jullie mes maar in de schede..., ik slaap op mijn rug! :twisted:

SBI
(Was wél een lekker kerstsfeertje hier! :roll:))

So be it

<en voor iemand meent dat ik het verzin.

http://www.repairyourbiz.com/?gclid=CKi ... QgodNTn4Wg>

Zulke werkzaamheden hoorde zeker óók bij de "20 uur per week"Jor? :wink:

SBI
Ik ga wat minder "quoten"..., want dat mag niet te veel!...:lol:

Gesloten