Wij hebben een offerte laten maken voor een greeploze keuken met hoogglans lak frontjes.
Merk: Rotpunkt / Punto (model Lucido)
Specificaties:
Kasten
- 5 bovenkastjes (50 cm breed, 72 cm hoog) incl inbouw halogeenspots
- 1 onderkast voor de vaatwasser
- 1 onderkast onder de spoelbak
- 1 onderkast met deur
- 1 hoekonderkast met uitzwenkbaar draaiplateau voor pannen
- 2 onderkasten met elk 2 lades 90 cm breed (fluisterprofiel)
- 1 halfhoge apparatenkast 160 cm hoog x 120 cm breed
Werkblad
2 multiplex werkbladen
272 x 60 cm en 182 x 60 cm
Apparatuur (AEG)
-RVS afzuigkap
-Vriezer A+ 4 lades
-Koelkast
-Inductiekookplaat
-RVS oven
-RVS combi-magnetron
-Volledig integreer vaatwasser
Wie kan ons helpen? Wat is een goede prijs voor deze keuken??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Offerte Rotpunkt / Punto keuken
-
keukenklepper
Re: Offerte Rotpunkt / Punto keuken
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn niet bij Bemmel & Kroon geweest, maar bij een plaatselijke keukenboer die alleen met netto prijzen werkt. Prijs is € 12.500 incl montage. Ons leek deze prijs wel redelijk, maar blijkbaar toch nog aan de hoge kant?
Een eerdere offerte elders, met kasten van Systemat en de apparatuur van Siemens, kwam uit op €20.000. Na enig aandringen kwamen ze uit op €15.000, lager was niet mogelijk.
Een eerdere offerte elders, met kasten van Systemat en de apparatuur van Siemens, kwam uit op €20.000. Na enig aandringen kwamen ze uit op €15.000, lager was niet mogelijk.
-
keukenklepper
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste keukenklepper,
Ik ben vergeten te vermelden dat de bruto adviesprijs van de AEG apparatuur €1000,- duurder uitkomt dan die van Siemens.
Daarnaast krijgen we bij de Rotpunt dealer nog een stelpost van €1500,-retour (ivm nieuwbouwwoning). Het verschil is dus minimaal €4000,- euro.
Mag ik vragen waarop je baseert dat Systemat een betere keus is dan Rotpunkt? Op dit forum zijn ook verschillende personen die aangeven een goede ervaring te hebben met Rotpunkt....
Bedankt voor het advies!
Ik ben vergeten te vermelden dat de bruto adviesprijs van de AEG apparatuur €1000,- duurder uitkomt dan die van Siemens.
Daarnaast krijgen we bij de Rotpunt dealer nog een stelpost van €1500,-retour (ivm nieuwbouwwoning). Het verschil is dus minimaal €4000,- euro.
Mag ik vragen waarop je baseert dat Systemat een betere keus is dan Rotpunkt? Op dit forum zijn ook verschillende personen die aangeven een goede ervaring te hebben met Rotpunkt....
Bedankt voor het advies!
-
keukenklepper
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Pfffff
Dus met Rotpunkt krijg je geld toe begrijp ik ??Er zit tussen het kastwerk van beide merken in dezelfde opstelling een prijsverschil van ongeverer €5500,= (netto