Ik zit te twijfelen tussen AEG of Siemens apparatuur. Met welke apparaten hebben jullie de beste ervaringen of minste klachten?
Graag ook een reactie van de keukenverkopers!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AEG of Siemens?
-
CocaCola81
Re: AEG of Siemens?
Consumentenblik: Siemans, ziet er gewoon strakker uit en meer degelijk?
puur kwalitatief gezien Siemens. Had in mijn vorige showroom in de gebruikskeuken het één en ander staan aan AEG en was daar niet over te spreken. Veel storingen, veel service en een slechte afwerking. Heb ook veel klachten gehoord over AEG.
Heb zelf grotendeels Siemens, ben er erg over te spreken. De meeste verkopers die ik ken hebben dit merk overigens ook thuis. Hoor er zeer weinig klachten over.
Prijstechnisch gezien is AEG wel wat interessanter...
EN dan natuurlijk het verschil in vormgeving, AEG heeft een aantal zeer mooi vormgegeven artikelen, en de 179 cm vrieskast is ook erg leuk...
Heb zelf grotendeels Siemens, ben er erg over te spreken. De meeste verkopers die ik ken hebben dit merk overigens ook thuis. Hoor er zeer weinig klachten over.
Prijstechnisch gezien is AEG wel wat interessanter...
EN dan natuurlijk het verschil in vormgeving, AEG heeft een aantal zeer mooi vormgegeven artikelen, en de 179 cm vrieskast is ook erg leuk...
Ik ben zeer tevreden met AEG.
Service-afdeling is van Siemens wel van beter niveau.
Service-afdeling is van Siemens wel van beter niveau.
-
DikkeBertha
Ik heb slechts een ervaring met AEG en dat was een slechte, zowel wat betreft de apparatuur als de service. Dus AEG is voor mij einde oefening.
Design van AEG is velen malen mooier, vandaar dat ik dit merk opneem in mijn toekomstige keuken. Tevens is de prijs wat interessanter