LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laser service
Laser service
Ik heb in 2006 bij Its een droger gekocht met uitgestelde betaling
via Primeline en Laserservice,ik heb deze in twee termijnen betaald in
october 2006 de eerste en october 2007 de tweede
nu had ik ineens voor het zelfde apperaat twee klant nummers
en ik kreeg een creditcard opgestuurd, waar ik niet om gevraagt had.
en diehebt vernietigt,en wel bericht van gehad ,dat de rekening gesloten was.
en nu krijg ik aanmaningen,van een credit card ,die helemaal niet van mij is ,ik heb al tig keer gebeld met Laser service
die behandelen je op het laatst als een crimineel,voor iets wat geen ééns van mj is,er word geld van mijn rekening afgehaald ,wat ik weer terug somer,en daar komen de dreigbrieven weer,ik wored hier erg
gestoord van ,van dat gedoe, als dit is opgelost zal ik nooit meer,iets kopen met uitgestelde betaling,want van primeline en laser,word je echt niet beter
via Primeline en Laserservice,ik heb deze in twee termijnen betaald in
october 2006 de eerste en october 2007 de tweede
nu had ik ineens voor het zelfde apperaat twee klant nummers
en ik kreeg een creditcard opgestuurd, waar ik niet om gevraagt had.
en diehebt vernietigt,en wel bericht van gehad ,dat de rekening gesloten was.
en nu krijg ik aanmaningen,van een credit card ,die helemaal niet van mij is ,ik heb al tig keer gebeld met Laser service
die behandelen je op het laatst als een crimineel,voor iets wat geen ééns van mj is,er word geld van mijn rekening afgehaald ,wat ik weer terug somer,en daar komen de dreigbrieven weer,ik wored hier erg
gestoord van ,van dat gedoe, als dit is opgelost zal ik nooit meer,iets kopen met uitgestelde betaling,want van primeline en laser,word je echt niet beter
-
Re: Laser service
Laser service zijn grote boeven. Ze doen maar wat lukraak en halen het bloed onder de nagels vandaan. Zo heb ik reeds lang een brief van ze binnen dat ik niets zou hoeven te betalen, nochthans bevuilen die hufters mijn brievenbus nog dagelijks dat ze hebben geprobeert geld van mijn rekening te verduisteren. Dat lukt ze lekker toch niet. Ik raad iedere Nederlander, gezond verstand denkende nederlander, aan, een BLOKKADe tegen ALLE automatische incasso op je rekenng aan te vragen. Heb ik al jaren en bevalt goed. Zelfs als je er voor tekent, mislukt elke invordering. En zo hoort het ook Ik ben zelf mans genoeg om voor mijn eigen betalingen te zorgen. Er zou een aktiegroep moeten komen die er voor gaat pleiten de krankzinnige methode van automatische incasso te laten stoppen. Je geeft inderdaad toestemming aan jan en alleman om je rekining leeg te halen. Hoe stom kun je wezen!!!!
ikzelf heb nooit een machtiging verstrekt aan Laser,voor automatische incasso,toch presteren ze het geld af te boeken,maffia praktijken
Beste Tex,ikzelf heb nooit een machtiging verstrekt aan Laser,voor automatische incasso,toch presteren ze het geld af te boeken,maffia praktijken
Je hoeft geen machtiging te tekenen, dit doe je immers al bij het tekenen van het kontrakt.
Ook LaSer kan niet ongevraagd iets afschrijven. Je zult daar echt wel mee ingestemd hebben.
Indien je nog nimmer iets te maken hebt gehad met LaSer dan kun je gewoon storneren.
-
Het is onjuit wat betreft die machtigingen. IEDEREEN, al heb je nooit een machtiging ontvangen kan op slinkse wijze geld van willikeurig welke rekening dan ook afhalen. als je als tussenpersoon van een verzekeringsbedrijf het lef hebt, incasseer uje gewoon alles met als opmerking naar de bank toe dat je =een machtiging hebt. NIEMANDS controleert dat namelijk
Slechts op 1 wijze voorkom je dat, da blokkade op het krankzinnige fenomeen automatische incasso. Waar blijft de aktiegroep STOP het automatisch incasseren???
De ANWB, NUON, ENECO, en nog vele en vele anderen hebben in het verleden ZONDER mijn toestemming en het afgeven van machtiging gewoon debiel idioot als ze zijn, bij mij geincasseerd.
Vandaar ide BLOKKADE IK ROEP ELKE NEDERLANDER OP TOT EEN BLOKKADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slechts op 1 wijze voorkom je dat, da blokkade op het krankzinnige fenomeen automatische incasso. Waar blijft de aktiegroep STOP het automatisch incasseren???
De ANWB, NUON, ENECO, en nog vele en vele anderen hebben in het verleden ZONDER mijn toestemming en het afgeven van machtiging gewoon debiel idioot als ze zijn, bij mij geincasseerd.
Vandaar ide BLOKKADE IK ROEP ELKE NEDERLANDER OP TOT EEN BLOKKADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Het is onjuit wat betreft die machtigingen. IEDEREEN, al heb je nooit een machtiging ontvangen kan op slinkse wijze geld van willikeurig welke rekening dan ook afhalen. als je als tussenpersoon van een verzekeringsbedrijf het lef hebt, incasseer uje gewoon alles met als opmerking naar de bank toe dat je =een machtiging hebt. NIEMANDS controleert dat namelijk
Dit is de text van Tex. Niks mis mee. Doordat hij hier een (uitgestelde) betaling regelt zit hij automatisch aan zaken vast.Ik heb in 2006 bij Its een droger gekocht met uitgestelde betaling via Primeline en Laserservice
LEZEN, die kleine lettertjes.
En al heb je dan een baard of niet, Willem, zo liggen nu eenmaal de feiten. Dan kun je wel van de daken scheeuwen dat heel Nederland in opstand moet komen maar het helpt je weinig.
Uitgesteld betalen betekent gewoon dat je een lening aan gaat. Het wordt anders wanneer je b.v. een auto koopt en je moet je centen wel betalen doch de rente krijg je over de periode dat het geld zogenaamd vast is gezet. Het zijn echter op dat moment niet meer jouw centen. Jij vangt 3,5 % en de garage vangt 2,5 %. Totaal levert het uitstaande geld dan 6 % op. (fictieve waarden). Heeft de handelaar zijn waar verkocht en toch zijn rente te pakken. Zo zijn er meer voorbeelden.
-
Beste Cesar. Graag beter mijn berichten lezen.Ik heb het over automatische incasso, jij raakt een gans ander probleem aan, namelijk de afbetalingsregeling. Das heeeeeeel wat anders.
Nogmaals, ook bij een afbetalingsrgeling zou ik heel goed zxelf op mijn centjes kunnen passen. Weg met die krankzinnige automatische INCASSO waar je heel de wereld de gelegenheid geeft je bankrekening leeg te laten roven.
AB S URD is dat.
prettige dagen nog, en voorzichtig met vuurwerk want als je vingers er af zijn ki je ook niet meer tikken.
Nogmaals, ook bij een afbetalingsrgeling zou ik heel goed zxelf op mijn centjes kunnen passen. Weg met die krankzinnige automatische INCASSO waar je heel de wereld de gelegenheid geeft je bankrekening leeg te laten roven.
AB S URD is dat.
prettige dagen nog, en voorzichtig met vuurwerk want als je vingers er af zijn ki je ook niet meer tikken.