Het was E.D. met het mooie verhaal dat zij 11% goedkoper energie leveren dan ieder ander energiebedrijf.
Klonk allemaal wel aardig en uiteindelijk heb ik dus een telefonisch contract afgesloten, echt weer een stomme actie van mezelf.
ik zou binnen 5 werkdagen het contract thuisgestuurd krijgen, dat zou afgelopen vrijdag geweest moeten zijn, en binnen 7 werkdagen zou ik via een gratis nummer het contract kunnen opzeggen.., maar ja dan moet ik dus wel dat contract hebben en die heb ik niet.
Ik heb in ieder geval al 2 mailtjes gestuurd dat ik niet tevreden ben over de gang van zaken en dat ik strax door hun nalatigheid vast zit aan dat contract. Ik ga vandaag ook nog een brief aangetekend opsturen, dit is binnen de 7 werkdagen dat ik kan opzeggen, dus ik hoop dat ze er wat mee doen.
Toen ik dat contract had afgesloten ging ik even op internet kijken wat er allemaal over E.D. op stond, ik schrok er echt van omdat dit dus een geintje is wat ze iedere keer weer flikken.
Het contract wordt dus wel vaker gewoon bewust te laat verstuurd en als je het contract wel hebt ontvangen en je wil je contract via dat gratis nummer beindigen dan zeggen ze gewoon dat je niet hebt gebeld
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt met Energie Direct
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)