LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Twin tuner van KPN

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
sjurtje
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 nov 2006 19:23

Twin tuner van KPN

Ongelezen bericht door sjurtje »

Wilde ik Digitenne bestellen, is er geen twin tuner meer leverbaar.
Ze zijn uit de handel en men is bezig met iets anders!
Weet iemand misschien hoe ik nog aan een twin tuner kan komen, want ik heb geen idee hoe lang het gaat duren bij KPN voordat er iets nieuws op de markt is!

ron300462
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 dec 2007 20:02

Re: Twin tuner van KPN

Ongelezen bericht door ron300462 »

Twin tuner kun je alleen nog gebruikt kopen, op sites als marktplaats.

Hier in de plaats wordt de "personel recorder" geadviseerd, hiermee kan je een kanaal opnemen en een ander kanaal kijken, ( bijv. ned. 1 kijken en rtl 4 opnemen ) op de harde schijf van de personel recorder ( recorder kost 240,- euro ex. smartkaartje ).

Dit is de informatie die ik kreg bij de primafoon, heb het tot op heden nog niet gedaan, omdatik toch nog twijfel over de kwaliteit van digitenne, deze is niet altijd optimaal ( helaas )

Theo29
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 okt 2006 20:39

Re: Twin tuner van KPN

Ongelezen bericht door Theo29 »

Zo ver ik weet heeft kpn deze twin ontvanger al een hele poos niet meer in de verkoop en komt er ook geen opvolger voor.

sjurtje
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 nov 2006 19:23

Re: Twin tuner van KPN

Ongelezen bericht door sjurtje »

Jammer, maar ik heb al een dvd-recorder. Beetje onzinnig om nog zo'n personal recorder aan te schaffen.
Ik zal maar proberen om een twin tuner 2e hands te kopen.
Bedankt voor je reaktie Ron!

sjurtje
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 nov 2006 19:23

Re: Twin tuner van KPN

Ongelezen bericht door sjurtje »

Hoi Theo,

Bij KPN wisten ze me niet te vertellen wanneer er iets nieuws kwam, maar dat er wel iets in de maak is. Misschien dat iemand anders "inside informatie" kan geven :wink:

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Twin tuner van KPN

Ongelezen bericht door KPN »

De DVD-recorder kan je het best, in geval van digitale televisie, op marktplaats te koop aan bieden en voor een personal recorder gaan.
DVD-recorders met ingebouwde analoge tv-tuner, zijn voor de analoge kabel.

De voordelen van een digitale tuner met ingebouwde harde schijf (personal recorder), zijn vele malen groter dan die van een dvd-recorder. Eenvoudiger te programeren (maar 1 apparaat), mogelijkheid 2 of meer zenders tegelijk opnemen en kijken, betere kwaliteit (geen omzetting digitaal-analoog-digitaal) en geen dvd-schijfjes meer nodig als de opname niet bewaard hoeft te worden.

biosbart
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 sep 2007 13:36

Re: Twin tuner van KPN

Ongelezen bericht door biosbart »

helemaal mee eens.
die twin tuner personal recorder van Topfielf is echt een droom!
Ik neem iedere dag wel 10 programmas op. Maakt niet uit of ze tegelijk starten, dankzij de twin tuner....
Perfect beeld en geluid.

sjurtje
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 nov 2006 19:23

Re: Twin tuner van KPN

Ongelezen bericht door sjurtje »

Klinkt goed, wat kost ie en waar kun je de twin tuner personal recorder kopen?

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Twin tuner van KPN

Ongelezen bericht door Big-V »

De peronsal recorder kun je onder andere kopen bij Primafoon. De prijs verschilt afhankelijk van of je wel of geen Digitenne-abonnement hebt.

biosbart
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 sep 2007 13:36

Re: Twin tuner van KPN

Ongelezen bericht door biosbart »

Oh..
Ik had nu juist begrepen dat iedereen de volle 280 euro moest betalen.
Die aanbieding gold alleen nog in het oude jaar.
Maar corigeer me als ik fout zit, want ik weet iemand die ik er dolblij mee zou kunnen maken....

reusje
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 feb 2008 15:35

Re: Twin tuner van KPN

Ongelezen bericht door reusje »

wat een goedkopere oplossing is een single tuner huren voor 3 euro per maand dan sluit je die aan op je dvd recorder.

biosbart
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 sep 2007 13:36

Re: Twin tuner van KPN

Ongelezen bericht door biosbart »

Ze bieden de topfield 160 gb recorder weer aan. Hij was even weg rond het nieuwe jaar, maar in de Metro stond een nieuwe advertentie.
Nu deze week is ie er weer voor 190 eurootjes.
Mijn vriendin had eerst, bij gebrek aan beter, de single tuner besteld, maar dan zit je toch te kloten met mindere kwaliteit video als je het op een oude videorecorder op neemt. Bij een dvd recorder heb je ook het probleem van het omzetten met wat kwaliteitsverlies.
Van digitaal naar digitaal is toch de beste oplossing.
2 programma's tegelijk opnemen voor deze prijs vind je nergens....

Gesloten