LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafoneshop

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
honest
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 dec 2005 16:15

vodafoneshop

Ongelezen bericht door honest »

Van de week een Nokia N73 music edition gehaald bij Vodafoneshop in Tilburg met verlenging abo, ga je op internet kijken naar de telefoon blijkt dat er een 2gb sd card bij hoort te zitten en een uitgebreide hoofdtelefoon.

Deze zitten er bij mij dus niet bij!!

Vodafone gebeld en wordt er doodleu gezegd dat de shop zelf mag beslissen wat er bij zit????

Nu heb ik dus een doos waar music edition op staat maar volgens mij heb ik de gewone gekregen!!

Weer iets leuks van vodafone!!

Normaal gesproken zijn de dozen van de gsm's oook verzegeld, maar bij vodafone dus geen een.

mobiwizard
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 feb 2006 22:00

Re: vodafoneshop

Ongelezen bericht door mobiwizard »

Ik weet niet hoe het bij Vodafone werkt maar ik kan ze zowel met, als zonder, geheugenkaart bestellen.
Aangezien het minder kost om de versie 'zonder' te bestellen........(ik verkoop de 2-Gig kaarten voor minder dan wat het verschil in inkoop is)

Ik vermoed dat het zoiets is, maar loop eens langs de winkel zou ik zeggen.

honest
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 dec 2005 16:15

Re: vodafoneshop

Ongelezen bericht door honest »

Is dat zonder die 2b kaart dan wel de Music edition want als ik op google N73 music edition in toets krijg ik overal te zien dat er een geheugenkaart bijzit en een uitgebriede hoofdtelefoon met ab, ik heb gewoon een simpele hoofdtelefoon waar ik hem alleen maar harder en zachter mij kan zetten!

mobiwizard
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 feb 2006 22:00

Re: vodafoneshop

Ongelezen bericht door mobiwizard »

Als het toestel de zwarte kleur heeft wel. (dit is namelijk uniek voor de Music Ed.)

honest
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 dec 2005 16:15

Re: vodafoneshop

Ongelezen bericht door honest »

Kun je mij zeggen wat zo'n kaartje kost en of die uitgebreide hoofdtelefoon ook los te verkrijgen is en voor hoeveel??

Alvast bedankt

mobiwizard
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 feb 2006 22:00

Re: vodafoneshop

Ongelezen bericht door mobiwizard »

(even zonder reclame te maken)

Geheugenkaart rond de 25€.
Headsets, gedraad (kan zelf geen andere leveren dan die je al hebt) +/- 20€
Bluetooth stereo.........40-90€

Praat over winkelprijzen, via internet zal het wel verschillen.

honest
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 dec 2005 16:15

Re: vodafoneshop

Ongelezen bericht door honest »

Bedankt

Gesloten