hallo,
Ik heb bij de blokker 5 vakantie fotorolletjes laten ontwikkelen, in de actie van deze week. Mijn vriendin heeft ze weg gebracht, en besteld ze ook op cdrom(digitaal).
De actie van blokker is fotorolletjes laten ontwikkelen voor 4.99. nu zetten ze ze ook op cd. Je betaald nu 14.63 per rolletje van 36 opnamen. De korting krijg je niet.. Ik heb gebeld met blokker te amsterdam, die schepen je af met het feit dat de actie niet geld, omdat je ook een cdrom er bijbesteld.. [/b]en dat fotograferen met rolletjes ouderwets is..en uit de tijd is.. ..
Volgens mij heb ik recht op de korting, dat een cd maken geld kost snap ik maar de korting op het rolletje zou ik wel moeten hebben in mijn ogen..
voorbeeld
Een autobedrijf maakt reclame voor een nieuwe auto die koste 13.000 euro. Zij hebben een aktie voor 10.000 euro, nu wil jij er een kopen, maar er zit geen airco op, dat kost los 1000 euro, dan betaal je toch ook geen 14.000 euro, nou bij de blokkker werkt het wel zo..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] blokker fotorolletjes aktie, alleen niet aktieprijs
-
Re: blokker fotorolletjes aktie, alleen niet aktieprijs
Beste willemklappers,
Dit is een aardig misverstand..
In de winkel hadden ze u moeten wijzen op het feit dat als u van meerdere diensten van kodak gebruik maakt, de aktie vervalt.
Ik ben zelf werkzaam bij een blokker en er zijn regelmatig akties via kodak.
Het is inderdaad logisch dat u zou denken dat, ondanks dat u er een cd rom bij besteld, u toch die afdruk korting zou krijgen.
Dit is helaas niet het geval..
Maar, dit had de winkel uw vriendin moeten vertellen, want als het goed is wordt het zakje samen met een personeels lid ingevuld.
Het spijt me als u daardoor een vervelend beeld heeft gekregen van deze blokker winkel.
De kodak akties zijn aantrekkelijk, maar kijk goed naar kleine lettertjes.
En ziet u ze niet, vraag erom, want ze zijn er wel degelijk!
Vriendelijke groet Cindy
Dit is een aardig misverstand..
In de winkel hadden ze u moeten wijzen op het feit dat als u van meerdere diensten van kodak gebruik maakt, de aktie vervalt.
Ik ben zelf werkzaam bij een blokker en er zijn regelmatig akties via kodak.
Het is inderdaad logisch dat u zou denken dat, ondanks dat u er een cd rom bij besteld, u toch die afdruk korting zou krijgen.
Dit is helaas niet het geval..
Maar, dit had de winkel uw vriendin moeten vertellen, want als het goed is wordt het zakje samen met een personeels lid ingevuld.
Het spijt me als u daardoor een vervelend beeld heeft gekregen van deze blokker winkel.
De kodak akties zijn aantrekkelijk, maar kijk goed naar kleine lettertjes.
En ziet u ze niet, vraag erom, want ze zijn er wel degelijk!
Vriendelijke groet Cindy
Als ik het goed begrijp geldt de korting alleen als je enkel fotorolletjes af laat drukken en niet als je er op hetzelfde moment nog iets anders bij koopt?
Ik hoop dat ik het verkeerd begrepen heb, want dat slaat natuurlijk nergens op.
Ik hoop dat ik het verkeerd begrepen heb, want dat slaat natuurlijk nergens op.
-
En volkomen terecht, waar kom je vandaan, Amerika?voorbeeld
Een autobedrijf maakt reclame voor een nieuwe auto die koste 13.000 euro. Zij hebben een aktie voor 10.000 euro, nu wil jij er een kopen, maar er zit geen airco op, dat kost los 1000 euro, dan betaal je toch ook geen 14.000 euro, nou bij de blokkker werkt het wel zo..
Je wil zeker alles voor niks hebben, en als het kan het liefst gratis.
Die auto waar jij het over hebt, is een aanbieding in de staat zoals hij is, straks ga je nog vertellen dat je er een boot bij wil hebben, alle extra's zal je toch echt zelf erbij moeten lappen, of een overeenkomst sluiten (deal) met de verkoper.
Net zoals er een aanbieding op een fotorolletje is op ontwikkelen/afdrukken, waarbij dus ook duidelijk staat dat het niet geld in combinatie met andere aanbiedingen en ed.
De actie gaat dus over ontwikkelen/afdrukken, en niet over op een cd zetten, verder is het een eenzijdig verhaal, waarbij het te makkelijk is om iemand iets te verwijten, dus..............begin eerst bij jezelf.