LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] snel boeken

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

snel boeken

Ongelezen bericht door dia »

Hallo iedereen,mijn man en ik willen graag tijdens de Belgische herfstvakantie naar djerba.Bekenden vertelde ons dat je er snel bij moet zijn wil je nog plaats hebben en best nu reserveerd.Ik moest daar wel met lachen maar was toch een beetje ongerust en belde toch maar naar het reisbureau,wat blijkt bij holland international vliegen ze alleen op dinsdag,kan dus niet want dan ben je te laat terug.Bij neckermann zijn er op 24 en 25 en 26 oktober 2008 geen plaatsen meer op het vliegtuig.Tijdens de zomer worden er meer vliegtuigen ingezet in okt niet. Wij wilde graag met onze kinderen naar een magic-life hotel en dat kan nu dus niet meer.Via jetair belgie kost het tijdens de vakantie 300 euro pp meer en dan wordt het te duur.Thomas cook idem.Oad vliegt niet op djerba en heeft ook geen magic-life
Dit is toch niet meer normaal.
Wie heeft er een oplossing voor ons.

evie01
Berichten: 137
Lid geworden op: 21 apr 2005 09:24

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door evie01 »

Je zou bij de duitse neckermann kunnen kijken. daar bieden ze ook magic life aan. Je kunt de duitse neckermann ook gewoon bij het nederlandse reisbureau boeken.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door sprookje »

Niet zo slim van hi,ik heb ook gekeken en zelfs in de Nederlandse herfstvakantie vliegen zij alleen op dinsdag op djerba,raar want naar monastir vliegen zij wel op zaterdag terwijl djerba toch de beste temperatuur heeft in okt.
Vanaf januarie betaal je in Nederland ook 45 € per persoon aan vliegtaks,en in duitsland betaal je dat niet!

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door dia »

Ik heb gekeken evie01 bij neckermann bieden ze geen magic-life aan ook niet in duitsland.
Ik woon aan de Belgische grens maar jetair is dus veel duurder.
Iemand die een andere oplossing weet.

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Lijndienst Tunis Air. Kan elke dag.

Wellicht is hotel rechtstreeks te boeken, anders maar een ander hotel.

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door aussienl »

Iemand die een andere oplossing weet.
Ja! Deze keer ergens anders heen gaan en voor 2009 wel op tijd boeken? Er zij zoveel mooie plekken op de wereld. geloof niet dat je wereld instort als je het een jaar uit moet stellen he?

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door dia »

Nee natuurlijk stort mijn wereld niet in,hoewel mijn kinders dolgraag daar heen wilde.
Maar aussienl wat is op tijd boeken? wij zijn nu december 2007 en ik wil oktober 2008 gaan.Kan het dan nog vroeger en hoe vroeg moet men dan wel boeken.
Dit wordt toch al te gek.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door sprookje »

Een optie nemen is mischien een oplossing.
Inderdaad het wordt wat te gek.

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door aussienl »

Kijk? Je komt er nu achter dat een half jaar van tevoren boeken telaat is. Weer wat geleerd. Ik heb een jungle trip van 2 maanden nu geboekt voor 2009. Veel voorbereiding etc. Dus soms moet je wel

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door sprookje »

En dia heb je al een oplossing gevonden?

Nadine
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 mei 2006 22:07

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door Nadine »

Sprookje,
De vliegbelasting gaat pas per 1 juli in, niet per 1 januari.
En hij is niet per definitie 45 euro, er zijn ook bestemmingen waar hij 11,25 euro bedraagt.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door sprookje »

@ nadine,ik bedoel 45 euro voor vluchten naar tunesie ook turkije, Egypte en marokko .Blijf je in europa is het 11,45.
Vind het toch stom geld en daarom zou ik duitsland verkiezen ondat ik vind dat ik als belg de nederlandse schatkist niet extra moet vullen.Betaal al btw als ik produkten in Nederland koop.
Extra vliegtaks niet voor mij!

Noa75
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:57

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door Noa75 »

Ik weet niet of deze maatschappij Djerba aanbiedt, maar wij hebben bij Alltours geboekt(Duitse maatschappij) voor hetzelfde zouden we bij Neckermann Nederland 1800 euro meer betalen! Het zit hem vooral in de kinderkorting. Die krijg je hier in Nederland nauwelijks.
Wij vliegen dan ook vanaf Dusseldorf, ook geen extra belasting dus.

Succes,

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door dia »

Bedankt noa ik ga zeker eens bekijken wat de mogelijkheden zijn. :wink:
En ook wij vinden de vliegtaks wel veel geld 45 pp maal 5 dat telt door en daardoor is Nederland ook geen optie meer. :cry:
Wij gaan nu duitsland bekijken en ook in frankrijk gaan we eens een kijkje nemen zou ook veel goedkoper zijn. :D

lossie
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2007 19:53

Re: snel boeken

Ongelezen bericht door lossie »

hoi dia heb je al gekeken bij strauss reizen,
volgens mij ook te vinden op www.magiclife.nl
zij kunnen ook reizen boeken van magic life....

overigens ik vlieg in de meivakantie vanaf oostende met
jetair en jatairfly, dit scheelde voor , ons , 3 pers 2 volw en 1 kind
750 euro(!).had eerst een voorboeking staan met holland international.

als je strauss niet kunt vinden hoor ik het wel...

ben zelf in het verleden in africana geweest.ook magic life.

Gesloten