Afgelopen oktober, ben ik, na jarenlang klant te zijn geweest bij hi/kpn, overgestapt naar vodafone.
Het was in eerste instantie al een heel gedoe om het op tijd aangesloten te krijgen, want vodafone had zich een maandje vergist. Dit is uiteindelijk wel goed gekomen.
Ik kwam erachter dat de gemiste oproep "service" het niet deed. Dit was wel een van de voorwaarden voor mij van een nieuwe provider. Ik gebruik geen voicemail en GOS is voor mij belangrijk geworden. Na vele mailtjes met vodafone kreeg ik een contactpersoon. Blijkbaar is het dan gewoonte dat wanneer ik een vraag stel per mail, ik een antwoord krijg per sms. En gerust ook nog om 23u in de avond. (een verhaal in smsjes bezorgd je er gerust 6 achter elkaar) Ik vind het vrij idioot en bovendien onhandig. Mijn contactpersoon kan mij wel bereiken, per telefoon per sms, per mail. Hij is verder erg aardig en zal ook vast zijn best doen... Maar ik kan alleen het standaard formuliertje invullen via de site.
Dit hebben we inmiddels zo'n 19 keer gedaan en ik ben er helemaal klaar mee.
Vodafone geeft toe dat de fout aan hun kant ligt.... dat is opzich fijn, alleen schiet ik er niet zoveel mee op. Ik heb nog heel wat maanden te gaan bij vodafone zonder deze dienst. Er is mij een eenmalige vergoeding aangeboden van 25 euro. Ik kon hier alleen maar wat verbijsterd op reageren.
Eigenlijk komt vodafone zijn beloftes niet na.. want ik zal bij hun nooit gebruik kunnen maken van deze dienst.. die me wel beloofd is bij het afsluiten van een tweejarig contract. ( en nog steeds op de website wordt aangeboden)
Ik vraag me nu af.. wat is reeël? Het liefst zou ik zien dat het contract ontbonden wordt.
Iemand advies?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gemiste Oproep "Service" VODAFONE
Re: Gemiste Oproep "Service" VODAFONE
verwijderd
Laatst gewijzigd door Arianka op 01 feb 2008 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom niet? Er wordt toch geadverteerd met een dienst die ze niet kunnen leveren?Dit is helaas geen reden om het contract te beeindigen bij Vodafone.
verwijderd
Laatst gewijzigd door Arianka op 01 feb 2008 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
@mijmij2000,
Bij ieder mobiel nummer is standaard de Voicemail geactiveerd. Het is mogelijk om eenmalig Gemiste Oproep Service (GOS) te activeren. Dat kan door met het betreffende mobiele nummer te bellen naar 1333, te kiezen voor optie 3 en vervolgens optie 2.
Heb je echter GOS gebruikt en deze dienst gedeactiveerd, dan is het niet meer mogelijk om de dienst opnieuw te activeren.
Deactiveren is onder andere mogelijk door (al dan niet per ongeluk) je Voicemail weer te activeren of zelf GOS uit te schakelen via 1333, optie 3, optie 3,
Gemiste Oproep Service is daarnaast niet beschikbaar bij een aantal zakelijke abonnementsvormen, waaronder In Business en Ondernemersbundel.
Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kun je me ook bereiken via het mailadres in mijn profiel.
Antoine
Vodafone Web Relations
Bij ieder mobiel nummer is standaard de Voicemail geactiveerd. Het is mogelijk om eenmalig Gemiste Oproep Service (GOS) te activeren. Dat kan door met het betreffende mobiele nummer te bellen naar 1333, te kiezen voor optie 3 en vervolgens optie 2.
Heb je echter GOS gebruikt en deze dienst gedeactiveerd, dan is het niet meer mogelijk om de dienst opnieuw te activeren.
Deactiveren is onder andere mogelijk door (al dan niet per ongeluk) je Voicemail weer te activeren of zelf GOS uit te schakelen via 1333, optie 3, optie 3,
Gemiste Oproep Service is daarnaast niet beschikbaar bij een aantal zakelijke abonnementsvormen, waaronder In Business en Ondernemersbundel.
Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kun je me ook bereiken via het mailadres in mijn profiel.
Antoine
Vodafone Web Relations