Hallo, mijn zoon heeft in maart van dit jaar een keuken besteld bij keukendesigne. Nu 9 maanden later heeft hij de keuken nog steeds niet, de eerst uitgezochte keuken kon eerst niet geleverd worden, dus andere uitgekocht. Na een tijdje kon de eerste wel weer, maar daar wacht hij dus nu nog steeds op. Als hij er naar toe gaat zullen ze bellen, maar niet dus. Heeft er iemand ervaring mee. De reden dat hij niet naar een ander is gegaan, is dat hij deze keuken voordelig kon kopen.
m.vr.gr. moonstar
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lang wachten op een keuken
-
keukenklepper
Re: lang wachten op een keuken
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Is goedkoop dan toch duurkoop ?
goedkoop kan ook een dure keuken zijn die geheel aan alle verwachtingen voldoet tenslotte is duur het tegenovergestelde.
Ik liet ze maar mooi barsten met de handel.
Ik liet ze maar mooi barsten met de handel.
-
john steed
kijk maar eens of je op bepaalde manier je recht kan halen.
Wanneer je een auto koopt en er wordt gezegd: levertijd 3 maanden, en het ding is er niet na die drie maanden, kun je een aangetekend schrijven sturen waarin je ze oproept tot leververplichting. Men heeft dan nog 3 weken de tijd en anders mag je kosteloos annuleren.
Dit heb ik ooit gehoord maar check eventjes bij een Consumentenbond of CBW (als ze daar bij aangesloten zijn tenminste)
Wanneer je een auto koopt en er wordt gezegd: levertijd 3 maanden, en het ding is er niet na die drie maanden, kun je een aangetekend schrijven sturen waarin je ze oproept tot leververplichting. Men heeft dan nog 3 weken de tijd en anders mag je kosteloos annuleren.
Dit heb ik ooit gehoord maar check eventjes bij een Consumentenbond of CBW (als ze daar bij aangesloten zijn tenminste)