Omdat orange een snelheidberhoging aangekondigd had, zijn we in oktober 2007 vanaf orange lite, naar orange adsl Extra zonder telefonie overgestapt. de snelheid was, en is 4 Mbit/s
Orange zou per 1 november de snelheid verdubbelen. dus naar 8 Mbit/s
In november kregen we te horen dat dit waarschijnlijk eind november zou worden.
Toen kregen we weer te horen dat dit voor het einde van het jaar geregeld zou zijn.
Ook nu nog geen snelheidsverhoging.
Nu lees ik op verschillende fora, dat ook eind december niet haalbaar meer is, en dat dit eind Februari zou worden.
Ondertussen betalen we wel gewoon de volle bak, terweil een vergelijkbaar 4 Mbit abonnement goedkoper is. denk aan telfort.
Nu vraag ik me af: Mag dit zomaar, klanten lokken door een snelheidverhoging te beloven, en het dan niet voor me kaar hebben?
Bovendien is er alsnog geen garantie dat we dan eind Februari wel een snelheidverhoging zou zijn.
Verder vraag ik me af of er mensen zijn die al daadwerkelijk de verhoging hebben gekregen. (in praktijk, dus niet theoretisch)
Hier twee links naar andere fora over hetzelfde probleem:
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1242914/0
http://orange.gebruikers.eu/forum/viewf ... orum_id=21
(kijk bij snelheidsverhoging november)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Orange snelheidverhoging wordt steeds uitgesteld.
-
Re: Orange snelheidverhoging wordt steeds uitgesteld.
Ik heb sinds deze week eindelijk m'n Orange aansluiting voor elkaar gekregen en wij hebben 11 mbps, zowel op de pc als ook op de laptop.
Tegelijkertijd wel te verstaan, want die 2 staan bijna altijd aan.
Ik heb ook Orange ADSL extra.
Tegelijkertijd wel te verstaan, want die 2 staan bijna altijd aan.
Ik heb ook Orange ADSL extra.
Nicole, dat is draadloos neem ik aan?
Dan is dat de snelheid van je lokale netwerk, zegt niks over je internet-verbinding.
Dan is dat de snelheid van je lokale netwerk, zegt niks over je internet-verbinding.
Inderdaad op hun eigen website bij snelheids check staat nog steeds november 2007 qua snelheids verdubbeling!
Maar daarna beloofden (gelezen hier op het forum) dat het voor het nieuwe jaar zou gaan gebeuren.
Nu is het nieuw jaar, en geen snelheids verhoging!
Orange je houdt ons aan het lijntje!!
En het gekke is, op de vraag wanneer de snelheids verhoging wordt door gevoerd heb ik zelf nog nooit antwoord op gekregen!
Had er wel al 2 maal naar gevraagd in 2 mailtjes!
Maar ze houden het wel erg stil bij Orange!
Orange, kom nu eindelijk eens over de brug met die snelheids verhoging!
Maar daarna beloofden (gelezen hier op het forum) dat het voor het nieuwe jaar zou gaan gebeuren.
Nu is het nieuw jaar, en geen snelheids verhoging!
Orange je houdt ons aan het lijntje!!
En het gekke is, op de vraag wanneer de snelheids verhoging wordt door gevoerd heb ik zelf nog nooit antwoord op gekregen!
Had er wel al 2 maal naar gevraagd in 2 mailtjes!
Maar ze houden het wel erg stil bij Orange!
Orange, kom nu eindelijk eens over de brug met die snelheids verhoging!
Nicole...
Als je de werkelijke snelheid van je verbinding wil weten, zowel up- en download kun je dit doen door naar www.speedtest.nl te gaan.
Ik las vandaag trouwens op het orange forum uit mijn eerste post een opvallend bericht:
fisher schreef:
Als je de werkelijke snelheid van je verbinding wil weten, zowel up- en download kun je dit doen door naar www.speedtest.nl te gaan.
Ik las vandaag trouwens op het orange forum uit mijn eerste post een opvallend bericht:
fisher schreef:
Het zal wel heel slecht met Orange gesteld zijn als dit werkelijk klopt.Het onderstaande las ik op tweakers.net :
Na een kwartiertje in de wacht te hebben gestaan, het schijnt druk te zijn, kreeg ik een mevrouw van de afdeling Opzeggingen aan de lijn. Na mijn verhaal uitgelegd te hebben (brief geschreven, zie elders in draad) en de vraag hoe het met mijn opzegging stond, kreeg ik te horen dat de mensen die met de reden van de snelheidsverhoging hun abonnement willen opzeggen, niet geholpen mogen worden.
Er is dus beleid geformuleerd waarbij de (helpdesk)medewerkers opdracht krijgen om klanten die met die reden op willen zeggen, niet tegemoet te komen. Als ze het wel doen met die reden krijgen zij dus op hun falie.
Nou dan wilde ik wel met de persoon spreken die dit bedacht had, want volgens mij mag dit helemaal niet, maar ja, dat ging natuurlijk niet, want het was ergens op kantoor bedacht.
-Het gaat precies zoals ik vermoedde.
Van een snelheidsverhoging wordt je niet slechter, dat zal dus de reden zijn waarom je niet mag opzeggen, dit in t.s.t een snelheidsverlaging.
Alleen wanneer je ook extra moet betalen voor die snelheidsverhoging mag je ook opzeggen
Alleen wanneer je ook extra moet betalen voor die snelheidsverhoging mag je ook opzeggen