LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Euro Media Team blad Wapiti
Re: Euro Media Team blad Wapiti
Ik werd vandaag (5 oktober 2007) gebeld met de vraag of ik gratis 4 nummers van Wapiti en HH wilde ontvangen. Alleen administratie en verzendkosten van €9.90. Ik vroeg of ik dan automatisch vast zat aan een abonnement. Hierop werd mij gezegd dat ik via de welkomsbrief bij het eerste tijdschrift direct op moest zeggen en dat dan geen automatische verlenging naar een abonnement zou plaatsvinden. Omdat ik NOOIT direct reageer op telefonische verkoop maar eerst even GOOGLE ben ik op dit FORUM terecht gekomen.
Het blad lijkt me best leuk maar na de verhalen gelezen te hebben ga ik er dus niet aan beginnen. Jammer
De verstrekte informatie aan de telefoon was dit keer dus wel duidelijk.
ps. Ze belde mij zoals afgesproken na 15 minuten terug. Daar vertelde ik kort van mijn GOOGLE actie en bedankte haar voor het aanbod. Ze bleef erg netjes en bedankte voor mijn tijd... Zo kan het dus ook.
Het blad lijkt me best leuk maar na de verhalen gelezen te hebben ga ik er dus niet aan beginnen. Jammer
De verstrekte informatie aan de telefoon was dit keer dus wel duidelijk.
ps. Ze belde mij zoals afgesproken na 15 minuten terug. Daar vertelde ik kort van mijn GOOGLE actie en bedankte haar voor het aanbod. Ze bleef erg netjes en bedankte voor mijn tijd... Zo kan het dus ook.
ook ik ben werkzaam bij euro media team.
Als wij mensen telefonisch benaderen voor onze tijdschriften dan wordt inderdaad gevraagd, zit ik er aan vast? Ons antwoord is dan NEE, maar wij vragen wel een kleine reactie van u en uw kinderen wat u van ons tijdschrift vind en dat kunt u vermelden op de brief die wij u toezenden samen met de tijdschriften en als u dan rechtsboven vermeld stop na proef en de brief terug stuurt binnen 2 weken na ontvangst dan zit u verder niet aan een abonnement vast, vind u de tijdschriften leuk en als u wel een abonnement wenst dan hoeft u verder niet te reageren
Als wij mensen telefonisch benaderen voor onze tijdschriften dan wordt inderdaad gevraagd, zit ik er aan vast? Ons antwoord is dan NEE, maar wij vragen wel een kleine reactie van u en uw kinderen wat u van ons tijdschrift vind en dat kunt u vermelden op de brief die wij u toezenden samen met de tijdschriften en als u dan rechtsboven vermeld stop na proef en de brief terug stuurt binnen 2 weken na ontvangst dan zit u verder niet aan een abonnement vast, vind u de tijdschriften leuk en als u wel een abonnement wenst dan hoeft u verder niet te reageren
Ook ik heb een erg NEGATIEVE ervaring met EUROMEDIA.
Inderdaad ook gebeld nadat een vriendin onze gegevens had doorgegeven met een geweldige aanbieding van het blad wapitie en Handige Handjes.
Expliciet gevraagd of de incasso een eenmalige incasso was en of het daarna zou beindifen zonder dat je zelf op hoefde te zeggen.
En dat was het geval volgens de callcentermedewerker.
vervolegns krijg je het pakket thuis en staat er in de brief dat het tot wederopzegging is.
Kortom een stel OPLICHTERS
Inderdaad ook gebeld nadat een vriendin onze gegevens had doorgegeven met een geweldige aanbieding van het blad wapitie en Handige Handjes.
Expliciet gevraagd of de incasso een eenmalige incasso was en of het daarna zou beindifen zonder dat je zelf op hoefde te zeggen.
En dat was het geval volgens de callcentermedewerker.
vervolegns krijg je het pakket thuis en staat er in de brief dat het tot wederopzegging is.
Kortom een stel OPLICHTERS
Ook ik ben in sept telefonisch benaderd voor een blad. Er werd mij vertelt dat dit een proefpakket zou zijn. waar eenmalig 9.95euro word afgeschreven. Knutselen euro media team Uitgeest.
Heb ook aan die mevrouw gevraagd of het proefabonnement zonder iets te doen, automatisch stop word gezet. Haar antwoord was ja.
Dit bedrag is op 1 oktber afgeschreven, maar heb nu ( 17okt) nog niets ontvangen. Ik krijg toch wel een raar gevoel, bij het lezen van al deze reacties.
Vraag mij af of ik wel iets ontvang? en dan...
Ik heb nu nog helemaal niets. We wachten af.
Groetjes Anita
Heb ook aan die mevrouw gevraagd of het proefabonnement zonder iets te doen, automatisch stop word gezet. Haar antwoord was ja.
Dit bedrag is op 1 oktber afgeschreven, maar heb nu ( 17okt) nog niets ontvangen. Ik krijg toch wel een raar gevoel, bij het lezen van al deze reacties.
Vraag mij af of ik wel iets ontvang? en dan...
Ik heb nu nog helemaal niets. We wachten af.
Groetjes Anita
hallo,
net als vele anderen hier ben ik blijkbaar ook voorgelogen door het euromedia team...ik probeer te mailen naar het adres wat hier genoemd wordt maar krijg mijn mailtjes telkends terug?..??..
wat nu heeft iemand het goede mailadres?
groetjes
net als vele anderen hier ben ik blijkbaar ook voorgelogen door het euromedia team...ik probeer te mailen naar het adres wat hier genoemd wordt maar krijg mijn mailtjes telkends terug?..??..
wat nu heeft iemand het goede mailadres?
groetjes
Ik heb het proefabonnement ook ontvangen, maar er zit geen welkomsbrief bij. Volgens eerdere reactie op dit forum,van een medewerker van Euro media team,zou die erbij zitten. Er zit alleen een adresetiket in het gesealde pakket.
Gister ontving ik een factuur met een emailadres, echter krijgt ik deze niet verzonden. Mailbox vol krijg je als melding.
Ik blijft het proberen.
Gister ontving ik een factuur met een emailadres, echter krijgt ik deze niet verzonden. Mailbox vol krijg je als melding.
Ik blijft het proberen.
-
Euro media team en het blad Wapitie
In ieder geval wordt er door medewerkers van Euro media team meegelezen; een kenmerk trouwens van louche bedrijven die met die "negatieve optie"werken.
-----------------------------------
De volgende adressen blijken nog steeds te gelden;
Euromedia team zelf:
Euro Media Team B.V. Heiweg 14 A 6161DA Geleen KvK-nummer:14050635
Hoofdvestiging
-------------------------------------------------
Het telefoonnummer van het incassobureau is van Euro Media Team BV te Heemskerk.
TEL: 046-4746654 (ma t/m do tussen 09.30 en 12.30)
FAX: 0464757175
Email: [email protected]
-----------------------------------------------
En voor die medewerkers van dat Euromedia team...
U kunt het hier wel zo mooi vertellen dat u mensen waarschuwd dat gratis toch gezien moet worden als het aangaan van een abonnement als mensen niet reageren maar dat waarschuwen zal in de praktijk niet voorkomen.
Immers, er zijn veel te veel klachten dat mensen zich op het verkeerde been voelen gezet.
En voor hen die erin getuind zijn.
Hoogstwaarschijnlijk zijn het dezelfde soorten overeenkomsten zoals overeenkomsten met Sana-direct, Naturpost en dergelijke zijn gesloten.
en daarom geen wettige overeenkomsten.
Een aangetekende brief met bericht van ontvangst dat u dit meldt aan dat team zou voldoende moeten zijn.
En toch bedreigingen van hun incassobureau of uw brief verloren/niet ontvangen of geweigerd dan kunt u dat soort bedreigingen naast u neerleggen en de Kamer van Koophandel informeren en vragen hoe te handelen met dit soort duistere figuren die de randen van de wet altijd opzoeken!
Meldt wel in uw brief dat alle kosten die u moet maken om te verdedigen dat er geen sprake is van een geldige overeenkomst, deze op dat Euromedia team verhaalt zal worden.
Nou, "medewerkers" Euro media team!!! Uw reaktie graag.
Grootvader
In ieder geval wordt er door medewerkers van Euro media team meegelezen; een kenmerk trouwens van louche bedrijven die met die "negatieve optie"werken.
-----------------------------------
De volgende adressen blijken nog steeds te gelden;
Euromedia team zelf:
Euro Media Team B.V. Heiweg 14 A 6161DA Geleen KvK-nummer:14050635
Hoofdvestiging
-------------------------------------------------
Het telefoonnummer van het incassobureau is van Euro Media Team BV te Heemskerk.
TEL: 046-4746654 (ma t/m do tussen 09.30 en 12.30)
FAX: 0464757175
-----------------------------------------------
En voor die medewerkers van dat Euromedia team...
U kunt het hier wel zo mooi vertellen dat u mensen waarschuwd dat gratis toch gezien moet worden als het aangaan van een abonnement als mensen niet reageren maar dat waarschuwen zal in de praktijk niet voorkomen.
Immers, er zijn veel te veel klachten dat mensen zich op het verkeerde been voelen gezet.
En voor hen die erin getuind zijn.
Hoogstwaarschijnlijk zijn het dezelfde soorten overeenkomsten zoals overeenkomsten met Sana-direct, Naturpost en dergelijke zijn gesloten.
en daarom geen wettige overeenkomsten.
Een aangetekende brief met bericht van ontvangst dat u dit meldt aan dat team zou voldoende moeten zijn.
En toch bedreigingen van hun incassobureau of uw brief verloren/niet ontvangen of geweigerd dan kunt u dat soort bedreigingen naast u neerleggen en de Kamer van Koophandel informeren en vragen hoe te handelen met dit soort duistere figuren die de randen van de wet altijd opzoeken!
Meldt wel in uw brief dat alle kosten die u moet maken om te verdedigen dat er geen sprake is van een geldige overeenkomst, deze op dat Euromedia team verhaalt zal worden.
Nou, "medewerkers" Euro media team!!! Uw reaktie graag.
Grootvader
-
Jeetje wat ik nu allemaal lees, als ik dit eerder had geweten had ik dus nooit ingestemd met een proefabb.
Voortaan toch maar eerst ff google voordat ik zoiets afsluit.
Alleen is er tegen mij wel verteld dat ik zelf 1 maand voor het aflopen van het proefabb. telefonisch kon melden dat ik geen abb. wil.
Ik heb net n.a.v. jullie reacties een mail gestuurd naar de 2 gemelde email adressen.
Ik kreeg op email adres: [email protected]
dat het email adres gewijzigd is in:
[email protected]
Ik ben benieuwd hoe ze het afhandelen.
Voortaan toch maar eerst ff google voordat ik zoiets afsluit.
Alleen is er tegen mij wel verteld dat ik zelf 1 maand voor het aflopen van het proefabb. telefonisch kon melden dat ik geen abb. wil.
Ik heb net n.a.v. jullie reacties een mail gestuurd naar de 2 gemelde email adressen.
Ik kreeg op email adres: [email protected]
dat het email adres gewijzigd is in:
[email protected]
Ik ben benieuwd hoe ze het afhandelen.
Kan alles alleen maar bevestigen.Klopt inderdaad dat ze gezegd hebben dat je het proefabonnement kunt beeindigen met een telefoontje.Heb dit dus ook zowel schriftelijk alsook telefonisch gedaan.Zonder resultaat.Heb nu vandaag een mail gestuurd met een kpie naar de Belgische uitgever van het blad.Kijken of die ook zo gelukkig met de reactie is.En maar weer afwachten!!!
Ter informatie
Dit is het adres van Euro Media Team waar u terecht kunt voor vragen/klachten en opmerkingen.
Euro Media Team BV
Postbus 3004
6160 GA Geleen
Tel: 046-4759445
bereikbaar (maandag t/m donderdag 09:30 tot 12:30)
Fax 046-4757175
Dit is het adres van Euro Media Team waar u terecht kunt voor vragen/klachten en opmerkingen.
Euro Media Team BV
Postbus 3004
6160 GA Geleen
Tel: 046-4759445
bereikbaar (maandag t/m donderdag 09:30 tot 12:30)
Fax 046-4757175
-
Naar aanleiding van een aanmaning voor het blad Quest kwam ik op deze site [die ik trouwens maar 1 keer toegestuurd heb gekregen] nu zal ik proberen om via het andere mail adres verbinding te krijgen Jammer dat er steeds van die troep binnenkomt het kost moeite en geld voor niets dus mijn tip trap nergens in denk 2 keer na!!!!!!!
-
geen commentaar
Laatst gewijzigd door Telemarketier geleen op 30 jan 2008 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
inmiddels ben ik ex werknemer van emt
dus geen commentaar meer
dus geen commentaar meer
Laatst gewijzigd door Telemarketier geleen op 30 jan 2008 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wat een baan, dat telemarketeer !!
Zelf nooit de gedachte daarover gehad?
Grootvader
Zelf nooit de gedachte daarover gehad?
Grootvader
1 of 2 weken geleden gebeld door een callcenter met de vraag voor 3 nummers voor alleen de verzendkosten van 7,90 om te proberen.
Ik heb letterlijk gevraagd (OF HET NA 3X AUTOMATISCH OPHOUD OF DAT IK NOG MOET OPZEGGEN) het zou automatisch ophouden.
Nu krijg ik het eerste pakket binnen met een brief waarin staat dat als ik geen briefje stuur, het een abonnement wordt, ik voel mij dus nu al bedrogen (ik heb het blad niet eens ingezien, ik zie er nu zo al vanaf, oneerlijke praktijken heb ik een schurft hekel aan).
Dus ik dacht, ik begin maar met een mailtje en tik de bedrijfsnaam in google, kom ik meteen bij Tros opgelicht en zie dezelfde verhalen.
Kortom, ze krijgen een mailtje van mij en als ze vervelend doen ga ik wel even langs, want ik heb genoeg van dit soort gasten.
Dan komt mijn incasso bureau even langs, laten we zeggen het "binnen zonder kloppen team" helemaal gratis, je zit er niet aan vast, ik laat je uiteindelijk gewoon los, helemaal vrijwillig, wel pas als de persoon niet meer beweegt natuurlijk...................................
Ik heb letterlijk gevraagd (OF HET NA 3X AUTOMATISCH OPHOUD OF DAT IK NOG MOET OPZEGGEN) het zou automatisch ophouden.
Nu krijg ik het eerste pakket binnen met een brief waarin staat dat als ik geen briefje stuur, het een abonnement wordt, ik voel mij dus nu al bedrogen (ik heb het blad niet eens ingezien, ik zie er nu zo al vanaf, oneerlijke praktijken heb ik een schurft hekel aan).
Dus ik dacht, ik begin maar met een mailtje en tik de bedrijfsnaam in google, kom ik meteen bij Tros opgelicht en zie dezelfde verhalen.
Kortom, ze krijgen een mailtje van mij en als ze vervelend doen ga ik wel even langs, want ik heb genoeg van dit soort gasten.
Dan komt mijn incasso bureau even langs, laten we zeggen het "binnen zonder kloppen team" helemaal gratis, je zit er niet aan vast, ik laat je uiteindelijk gewoon los, helemaal vrijwillig, wel pas als de persoon niet meer beweegt natuurlijk...................................
Wij hebben zelf dit ook een keer via een vriendin aangeboden gekregen. De proefnummers ontvangen en meteen gebeld, dat wij daarna de zendingen niet meer wilden hebben. Nooit meer iets ontvangen en ook nooit meer iets afgeschreven.
Het kan dus ook goed gaan !
Het kan dus ook goed gaan !
Ja, ook ik ben er ingetrapt.
Heb direct een brief verzonden naar het bekende postbusnummer, maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen.
Deed vandaag een 'search' via Google en ben wel erg geschrokken.
Ik heb direct een mail naar alle hier gegeven adressen gestuurd.
Kan men niet eens iets aan deze oplichterij doen?
Ik heb in het telefoongesprek specifiek gevraagd of er geen 'addretje onder het gras zaten' en men verzekerde mij dat ik na het proefabonnement gebeld zou worden voor een vast abonnement.
Het ging alleen om een proefabonnement.
Echter in de brief die ik bij het proefabonnement kreeg staat; " Vervolgens kunt u een abonnement nemen op de Wapiti. Deelname hieraan kost normaal 5,75 euro per maand.
Zonder tegenbericht gaan wij er van uit, dat wij het abonnementsgeld tegen de bovengenoemde abonneeprijs, per halfjaar automatisch van de rekening mogen afschrijven. Is dit niet gewenst? Schrijf ons dan s.v.p. 1 maand voor einde van het proefabonnement een briefje."
Ten eerste - Ik heb alleen toestemming gegeven voor machtiging voor een proefabonnement en niet voor een abonnement.
Ten tweede - Mij is telefonisch iets anders verteld. En ik heb het een paar keer gevraagd, en specifiek nog of er een 'addertje onder het gras zit'.
Ten derde - Men zadelt mij op met kosten en moeite om, een abonnement welke ik niet wens, op te zeggen per brief.
Radar mag gezien de waslijst aan klachten wel een keer goed bij Euro Media Team aan de bel trekken.
Heb direct een brief verzonden naar het bekende postbusnummer, maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen.
Deed vandaag een 'search' via Google en ben wel erg geschrokken.
Ik heb direct een mail naar alle hier gegeven adressen gestuurd.
Kan men niet eens iets aan deze oplichterij doen?
Ik heb in het telefoongesprek specifiek gevraagd of er geen 'addretje onder het gras zaten' en men verzekerde mij dat ik na het proefabonnement gebeld zou worden voor een vast abonnement.
Het ging alleen om een proefabonnement.
Echter in de brief die ik bij het proefabonnement kreeg staat; " Vervolgens kunt u een abonnement nemen op de Wapiti. Deelname hieraan kost normaal 5,75 euro per maand.
Zonder tegenbericht gaan wij er van uit, dat wij het abonnementsgeld tegen de bovengenoemde abonneeprijs, per halfjaar automatisch van de rekening mogen afschrijven. Is dit niet gewenst? Schrijf ons dan s.v.p. 1 maand voor einde van het proefabonnement een briefje."
Ten eerste - Ik heb alleen toestemming gegeven voor machtiging voor een proefabonnement en niet voor een abonnement.
Ten tweede - Mij is telefonisch iets anders verteld. En ik heb het een paar keer gevraagd, en specifiek nog of er een 'addertje onder het gras zit'.
Ten derde - Men zadelt mij op met kosten en moeite om, een abonnement welke ik niet wens, op te zeggen per brief.
Radar mag gezien de waslijst aan klachten wel een keer goed bij Euro Media Team aan de bel trekken.
-
Ook ik ben er in getrapt en heb het proefabonnement genomen op dit blad, maar ik weet zeker dat erbij is gezegt dat het automatisch afloopt en dat ik nog gebeld zou worden over een verder abon. ik begin er anders nml niet meer aan. Onzin dat je de brief met stop zou moeten terugsturen, is mij ook niet verteld. Jammer dat je zo machteloos staat en dat deze lui zomaar geld van je rekening kunnen halen zonder dat je er iets aan kunt doen. Ophangen
Ook wij zijn er ingetrapt, en ja ook wij hadden te laat gezien dat er een bedrag van 42 euro was afgeschreven. Wij hebben hierop direct een mail gestuurd maar daarop is nooit reactie gekomen, nog heeft men het afgeschreven bedrag gestorneerd.
Hoewel deze mail m.i. duidelijk was is er nu wederom hetzelfde bedrag afgeschreven en heb ik wederom een mail gestuurd met het dringende verzoek dit terug te storten. Ik ben zeer benieuwd of we dit keer wel een reactie krijgen (gelukkig zijn we nog op tijd om het zelf te laten storneren).
Hoewel deze mail m.i. duidelijk was is er nu wederom hetzelfde bedrag afgeschreven en heb ik wederom een mail gestuurd met het dringende verzoek dit terug te storten. Ik ben zeer benieuwd of we dit keer wel een reactie krijgen (gelukkig zijn we nog op tijd om het zelf te laten storneren).
Nou hier nog iemand die erin is getrapt Echt normaal begin ik er niet gauw aan. Ik vertelde die telefoniste al gelijk, dat ik geen abonnement wilde. En al die toestanden van opzeggen daar had ik ook geen zin in. Nee dit zou automatisch stoppen. Totdat er gisteren een bedrag van 42 euro van mijn rekening werdt gestort. Ik heb het gelijk laten terugstorten, en laten blokkeren. Ook heb ik dankzij dit topic een mail gestuurd. Ik ben benieuwd. In ieder geval zijn we weer een stuk wijzer geworden!!