LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help!!!!! Torenhoge rekening Eneco !!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
elly1956
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2008 23:06

Re: Help!!!!! Torenhoge rekening Eneco !!!

Ongelezen bericht door elly1956 »

:evil: hoi allemaal. nuon is de duivel zelf.....ik woon samen met me zoontje van 11j. in een volkswijk, dus oude woningen. ik heb twee jaar achter elkaar 12/13,00 euro. bij moeten betalen, te gek voor worden. heb jaren lang met nog drie zoons in huis gewoont, toen moest ik kleine bedragen bijbetalen. en ze hebben er schijt aan, want je betaal maar en anders wordt je gewoon ff afgesloten.......is dus uit eindelijk ook gebeurd. ze lachen je gewoon uit.

Iris74
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2008 17:46

Re: Help!!!!! Torenhoge rekening Eneco !!!

Ongelezen bericht door Iris74 »

Hahaha,
ja, je moet er gewoon maar om lachen maar dat deed ik niet toen ik de envelop opendeed... ik heb een jaarnota van 3114 euro!
Ik heb een gaskachel ( geen cv) en een twee-driekamerwoning in een flat die in 2013 gesloopt wordt.

Als ik bij verbruik kijk, lijkt het erop dat ze 2 jaar ( 2006 en 2007) hebben verrekend, dat snap ik niet, zou toch zweren dat ik vorig jaar een rekening heb gehad (en die kan ik natuurlijk nergens vinden! grrr)
Maar ik heb wel een nieuw termijn bedrag in 2007 gehad, van 91 euro naar 101 euro. ( zie ik op mijn afschriften)

Maar al reken je twee jaar, dan ga je niet het maandtermijn daarop aanpassen! Mijn maandbedrag is naar 371 euro gezet ipv 101 euro per maand! hahahaha.
Ze gaan 23 januari 1986 euries van mijn rekening afhalen! I do not think soooo.
Ben echt benieuwd wie ik maandagochtend daar aan de lijn ga krijgen..

Is er iemand die ook wel eens een dubbele jaarnota van Eneco heeft betaald?

wiedanwel
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2008 12:30

Re: Help!!!!! Torenhoge rekening Eneco !!!

Ongelezen bericht door wiedanwel »

Is er iemand die ook wel eens een dubbele jaarnota van Eneco heeft betaald?
Nog niet betaald maar wel 2 dagen geleden binnen gekregen van Essent.
Ook bij mij staat er een rekening bij voor 2006 terwijl ik die rekening ook al had gehad vorig jaar toen kreeg ik zelfs €48,68 terug !!! :? (die heb ik gelukkig nog wel)
En nu krijg ik een rekening dat we even 1800 euries bij moeten betalen
In die rekening zie ik tot mijn grote verbazing dat ik van periode 23-12-2006 tot 09-01-2007 volgens hen 2100 kwh zou hebben gebruikt :shock: :shock:

Gisteren bij Essent geweest en gaan het even uitzoeken want dit kan echt niet.

Gesloten