LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
micros

betalen

Ongelezen bericht door micros »

Dexia heeft ons goed voor de gek gehouden. Mijn man zit in de wao en zeiden hun aan de telefoon dat we kwijtschelding konden krijgen en dat we in aanmerking kwamen voor hardheidsclaucule.Maar we moesten wel eerst tekenen.Stom van ons om toch nog vertrouwen in hun te hebben. We hebben nog geen geld om bij wijze van spreken kleren te kopen.We stonden met de rug tegen de muur.
We kregen gisteren bericht dat we er niet voor in aanmerking kwamen en moeten alsnog 10.900 betalen. Daarom wil ik iedereen waarschuwen.
Trap er niet in want nou zijn we alle rechten kwijt.Schandalig en hopen we maar dat zij ook kijken voor diegene die getekend heeft of dat zomaar mag. Eerst iets beloven en je dan terug trekken. Heeft iemand een e-mailadres van minister Zalm zodat ik mijn verhaal aan hem kwijt kan en dat de drie wijzen ook hier naar kijken.Er moet toch ergen een wet zijn die de mensen hier tegen beschermen.Nergens krijgen we nog crediet maar bij hun gaat dat zomaar. We zijn er in getrapt.

Gast

Re: betalen

Ongelezen bericht door Gast »

hallo, ook mij is beloofd gezien mijn wao uitkering e.d dat ik voor de hardheidsclausule in aanmerking kom,ik heb echter nog niets opgestuurd omdat ik op voorhand meer zekerheden moest hebben,mijn vraag aan u is,heeft u veel eigen geld of een eigen woning e.d zo niet dan moet u
st de ombudsman bellen of mailen en u verhaal uitleggen,u had beter via wsp (gemeente) kunnen betalen dan behoeft u na 3 jaar niets meer te betalen,u moet dan gezien alleen wao uitk,per maand max € 50 betalen x36 = € 1800(uit de losse pols berekent) ik zit daar niet ver naast,of u echtgenote werk oid dan wordt het anders!!

gr

pechvogel

micros

hallo pechvogel.

We hebben inderdaad een eigen huis maar bij trosradar hebben ze gezegd dat zij daar niet aankomen en tot 5000 euro spaargeld mag je hebben maar dat hebben we niet.Dus als ik jou was zou ik niet tekenen en wachten op de uitspraak.Ik heb een advocaat geraadpleegd en hij wil nou alle stukken opvragen.Van een kale kip kunnen ze niet plukken. mijn vrouw werkt niet.

Gr.andere pechvogel

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Micros,

Een rechtstreeks e-mail adres heeft Zalm volgens mij niet.
Ik heb al diverse e-mails gestuurd naar:
[email protected]

In de aanhef heb ik gezet: Aan minister Zalm.

Ook in jullie geval blijkt maar weer dat dexia niet te vertrouwen is.

Sterkte en groeten,
Piet

micros

Hallo Piet.

Bedankt voor je reaktie en heb ik minister Zalm al een e-mail gestuurd van de praktijken van Dexia en of hij daar ook een onderzoek naar wilt doen voor mensen onder het minimum dat ze toch moeten betalen en of daar geen wet voor is.Ook gevraagd dat hij zich wilt inzetten voor al de gedupeerde. Ik vind het voor iedereen even erg niet alleen voor ons.

Gr. Tonnie

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Tonnie, veel sterkte gewenst.

Tuig van de richel, dat blijkt maar weer.

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Moet je eerst al je gegevens opsturen en dan word je zo afgescheept alle rechten verloren. Over een oor aannaaien gesproken.

Succes gewenst.

J-W

j.moret

Ongelezen bericht door j.moret »

ik zou denken en zeggen je heb niks met hun gereglt uiteindelijk dus je rechten zijn er nog je geef die o als je wat met hun geregeld heb dat heb je toch niet ze zeggen dat het niet lukt of kan nou ik zou zeggen mijn rechten staan er dus

Gesloten