Beste forum bezoekers,
Op 17 december 2007 heb ik een aanmeldingsformulier aangevraagd bij Stichitng Verliespolis en heb daar tot op heden nog niets van vernomen.
Op 28 december 2007 heb ik middels een online formulier gevraagd waar het aanmeldingsformulier blijft en wederom tot op de dag van vandaag géén reactie!
Bestaat Verliespolis uberhaupt nog wel? Wat voor conclusie kan ik hieruit trekken? Zijn er meer mensen die nog steeds niets gehoord hebben?
Ik kan wel braaf €25,- storten met al mijn gegevens, maar als er niets mee gedaan wordt kan ik net zo goed een staatslot kopen waarmee ik wellicht meer kansen heb.
Met vriendelijke groet,
Grillig.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stichting Verliespolis geeft niet thuis!
Re: Stichting Verliespolis geeft niet thuis!
Beste forum bezoekers,
Hierbij wil ik even iets rechtzetten op voorgaande post van mijzelf. Eerlijk is eerlijk, het duurde even maar het aanmeldingsformulier is binnengekomen op vrijdag 4 januari 2008.
De vragen via het online formulier zijn nog niet binnen. We wachten af.
Met vriendelijke groet,
Grillig.
Hierbij wil ik even iets rechtzetten op voorgaande post van mijzelf. Eerlijk is eerlijk, het duurde even maar het aanmeldingsformulier is binnengekomen op vrijdag 4 januari 2008.
De vragen via het online formulier zijn nog niet binnen. We wachten af.
Met vriendelijke groet,
Grillig.