Jullie moeten bewijzen áándragen..........!
Jullie brengen het ter sprake...., dus jullie moeten bewijzen aandragen.....
Vraag maar aan M en E.....

SBI
"Au" weer??

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Jij quote inderdaad ook nooit wat.......Voor waar iemand er belang aan hecht, het zou mij ook zeer verbaasd hebben als ik een bericht van de moderator zou hebben ontvangen dat ik veel zou quoten.
En daar gaan we weer!!!Alsof een mickey-mouse bedrijf, dat in 80 landen secteleden moet zoeken om met de jaaromzet een béétje in de buurt te komen van de kwartáálomzet van één soortgelijke onderneming in ons eigen kleine landje, die onvergetelijke indruk zou maken waar men zo hard naar op zoek is.
Je vat het prima samen. Respect!Een "flutbedrijfje"......
SBI, jij bent erover begonnen, niet wij. Is ook logisch, wij hebben geen e-mail van de mods ontvangen, jij en je kornuiten blijkbaar wel. Niet verwonderlijk gezien je gedrag en uitspraken op dit forum.Geplaatst op: 05 Jan 2008 14:38 Jullie brengen het ter sprake...., dus jullie moeten bewijzen aandragen.....
Geplaatst op 29 Dec 2007 01:55 door So be it
Ik moet even opletten dat ik niet teveel "quote", dus er zal wat meer verschijnen "tussen haakjes", want dat was een van de kritische punten van de moderators.
Maar "bewijzen", hó maar!!:lol: En van de eerste 500 leugens zijn jullie inmiddels niet gebarsten, toch??wij hebben geen e-mail van de mods ontvangen, jij en je kornuiten blijkbaar wel. Niet verwonderlijk gezien je gedrag
Tut mir Leit.......Dit is wel heel pijnlijk
http://www.amwaywiki.com/index.php?title=Endorsementsdat de navolgers die van het mlm-concept te overtuigen zijn doorgaans een IQ beneden kamertemeratuur bezitten
Maar ja, je hebt het wel altijd over De Waarheid , het lijkt alleen jou waarheid. So be it, de enige in dit topic die altijd de waarheid spreekt.Geplaatst op 29 Dec 2007 01:55 door So be it
Ik moet even opletten dat ik niet teveel "quote", dus er zal wat meer verschijnen "tussen haakjes", want dat was een van de kritische punten van de moderators.
Nee hoor..., maar wél vind ik het jammer dat jullie nu weer kunnen gaan schermen met jullie leugenachtige sites die door de mods wél getolereerd worden maar een ontmaskering van die sites mag hier niet geplaatst worden...als ook dit topic sneuvelt door de Tros.Mods, en dat kan wel eens precies je bedoeling zijn, toch.
En als je nu eens lief tegen me doet, Jor??het zal me niets verbazen als ook dit topic sneuvelt door de Tros.Mods, en dat kan wel eens precies je bedoeling zijn, toch.
Nee, ik kan niet zeggen dat het voor mij normaal is om aan beesten te snuffelen. Maar als jij er prijs op stelt je ervaringen omtrent deze gewoonte die jij blijkbaar hebt te delen, dan denk ik toch dat we daarvoor een ander soort forum moeten opzoeken, want ik geloof niet dat het thuis hoort op een consumentenforum met mlm als onderwerp.wel eens een bok geroken?
waarom HOUD je het daar dan niet bij, E??het thuis hoort op een consumentenforum met mlm als onderwerp
Er kan enkel veronderstelt worden dat SBI hier de zeepjes van Amway aan het promoten is ...Geplaatst op 05 Jan 2008 22:43 door So be it
Tja..., normaliter ruik jij natuurlijk aan de achtereinden...,