LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bank Poppeliers Heerlen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Jos 357
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 nov 2007 17:08

Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door Jos 357 »

Koop ik een bank bij Poppeliers in Heerlen, voor 2856 euro, geven ze me een korting van de 2-zits gratis (1300 euro). Betaal dus voor die bank 3+2 zits 1556 euro. Want denk je, krijg ik m geleverd is het qua zitcomfort een slechtere kwaliteit dan in de showroom. De bank moet ingezeten worden zeiden ze. Volgens de servicemonteur zeker 1 jaar. Dit is de grootste onzin die ik ooit gehoord hebt, lachwekkend zelfs :lol: Inmiddels 2 nieuwe vullingen erin maar steeds nog even slecht. Nu moet ik mijn gelijk gaan halen bij de geschillen commissie zeggen ze. Op deze manier kan ik ook zaken doen, korting geven(waar ik niet om gevraagd hebt) en dan een kwalitatieve mindere bank leveren dus achteraf heb ik niks verdiend.
De grootste oplichters zijn het, en het wordt tijd dat hun een halt toe wordt geroepen. :evil: :evil: :evil: :evil:
Mensen die dit lezen: KOOP NOOIT EN ECHT NOOIT EEN BANK BIJ POPPELIERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

limburger007
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2007 06:40

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door limburger007 »

Ook ik heb een bank gekocht bij poppeliers heerlen ,
Ik kan alleen maar zeggen super !!!
ik kwam binnen bij Poppeliers kwam een forse verkoper naar me toe die volgens mij nog niet lang in heerlen werkte , hij had geen poppeliers kleren aan maar droeg zijn eigen kleding . Hij bood me een lekker kopje koffie aan en ging samen met mij overleggen over wat ik precies zocht, we kwamen uit bij een ledere hoekbank hij vertelde me dat er meerdere soorten leer te verkrijgen waren op deze bank ik koos een leer soort uit en de prijs kwam uit op 2349,- ik vond de prijs wel wat hoog maar de verkoper vertelde me dat ze wel op al hun producten 3 jaar cbw garantie hadden en dat alles netjes thuis bezorgd werd en opgezet op de plaats die ik wou .
Nou ik twijfelde nog een beetje en de verkoper bood me nog een kopje koffie aan, en zei dat ik er even rustig over na kon denken .
na een minuut of 10 kwam hij bij me terug en vroeg of ik een keuze had kunnen maken nou ik zei hem dat ik voor 2150 euro de bank wou bestellen, de verkoper zei dat hij dit moest overleggen met de manager.
Na 5 minuten kwam hij terug en feliciteerde mij met de aankoop van deze bank.
Hij maakte alles in orde en vertelde mij dat delevertijd 12 tot 16 weken bedroeg, dat was voor mij geen probleem want ik moest nog de woonkamer opknappen.
na 14 weken werd debank geleverd .... een plaatje !!!!!!
super service ik kan echt iedereen aanraden om bij poppeliers heerlen een bank te kopen heerlijke koffie , goeie service ,vriendelijke verkopers.
Ik wil de verkoper bedanken voor zijn goede service !!!!
mvg
Robert [/b]

Jos 357
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 nov 2007 17:08

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door Jos 357 »

Het is bekend dat Poppeliers regelmatig op deze site kijkt om te kijken wie ze nu weer hebben opgelicht!!!!! En naar aanleiding van negatieve reacties maken ze ZELF een positieve reactie om de schijn hoog te houden. Het zijn niet alleen de grootste oplichters, maar ook nog ZIELEPOTEN. Dus schei toch uit met lekkere koffie en super service!!!!!
Een gewaarschuwd mens telt voor 2... NEVER NOOIT OOIT MAAR 1 BANK KOPEN BIJ OPLICHTERS BEDRIJF POPPELIERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, doe je het toch wens ik je veel succus.

rodajc72
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 nov 2007 21:19

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door rodajc72 »

ongeveer n half jaar geleden hebben wij n bank gekocht bij poppeliers in heerlen.ondanks dat wij nog niet echt van plan waren om te kopen,hebben wij toch n bank gekocht voor 1900 euro.de bank was eigenlijk duurder,maar de verkoper(aegon?)wist ons door n leuke korting die hij met zijn manager had kunnen regelen,toch over de streep te halen.Toen wij de bank uiteindelijk geleverd kregen waren wij dan ook zeer blij met onze nieuwe bank.Enkele weken later moesten wij vanwege n verhuizing onze bank verplaatsen en door onze eigen schuld(eerlijk is eerlijk)brak een poot af van onze bank.Wij hoopten dat dit onder de garantie zou vallen en hebben daarom gebeld met poppeliers.Op een wat botte manier werd ons verteld dat wij dit dan schriftelijk moesten melden!Ik vond dit niet echt klantvriendelijk en ben daarom naar de winkel in heerlen gegaan.Daar werd ik op een nette manier te woord gestaan door de manager(dhr evertse?)deze legde mij uit waarom dit schriftelijk moest gebeuren en heeft voor mij een formulier ingevuld.Enkele weken later kreeg ik dan ook een monteur op bezoek die de poot voor ons heeft vervangen en tevens gaf hij ons nog een set reservepoten voor als er eventueel een kleurverschil zou zijn.Ondanks het telefonische gedeelte ben ik dan ook zeer tevreden over poppeliers in heerlen.ik kan dan ook niet zeggen dat het zielepieten zijn zoals de voorgaande reactie,ik ben zeker in de winkel door zowel de verkoper als de manager netjes geholpen.
gr.j+s

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door roerganger »

Popeliers zal heus geen slecht bedrijf zijn, en overal worden wel fouten gemaakt, maar het verhaal van limburger vindt ik toch wel een beetje ongeloofwaardig zoetsappig eerlijk gezegd.
Daar werd ik op een nette manier te woord gestaan door de manager(dhr evertse?)deze legde mij uit waarom dit schriftelijk moest gebeuren
Ook al zo lekker ongeloofwaardig zoetsappig, het hele verhaal zelfs, ondanks een negatief ondertoontje in het begin en de manier van schrijven (een lange lap tekst waar haast niet door heen te komen is).

En wat kopen jullie toch een dure banken zeg! Zit er soms bladgoud op de poten?[/quote]

rodajc72
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 nov 2007 21:19

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door rodajc72 »

roerganger,
mijn verhaal is niet zoetsappig bedoeld,jammer als het bij u zo over komt.de bedoeling van dit forum is toch om eerlijk een ervaring op te schrijven,zowel positief als negatief?

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door roerganger »

jep, helemaal, maar soms zie je winkeliers als poppeliers die zich als consument voordoen en dan een zoetsappig verhaal ophangen om enigszins weerwoord te geven aan een negatief verhaal hier. Helaas kan ik hier achter mijn scherm niet zien wie er aan de andere kant zit. Maar zoetsappige verhalen wijzen m.i. wel erg richting toneelspelende winkeliers.

Snappelevoe?

limburger007
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2007 06:40

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door limburger007 »

sorry roerganger , als je niet kunt geloven dat er ook mensen zijn die wel tevreden zijn en zoetsappig? als ik een slechte ervaring had dan zou ik die ook neer zetten hier
groetjes

Jos 357
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 nov 2007 17:08

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door Jos 357 »

Wat vreemd... roerganger reageert op een bericht van "Limbuger"en rodajc reageert op dat verhaal. Het lijkt mij overduidelijk dat die 2 dus een en dezelfdepersoon zijn...m.a.w. POPPELIERS dus!!!!!!!!!!!!!!
Tjonge tjonge, wat erg dat zo'n flutbedrijf op zo'n manier "reclame" probeert te maken.

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door roerganger »

Ik ben er zelf ook haast van overtuigd dat Limburger en Rodajc dezelfde persoon zijn danwel allbei bij Popeliers werken.

Knullige manier om iets wat als krom aan de kaak wordt gesteld zo proberen recht te breien. Neem dan gewoon contact met de mensen op en probeer het op te lossen, zodat de klager kan vermelden dat de kwestie naar tevredenheid is opgelost.

rodajc72
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 nov 2007 21:19

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door rodajc72 »

wel grappig om te horen dat ik na een redelijk positieve reactie gelijk werkzaam zou zijn bij poppeliers.Maar helaas ik werk toch al weer heel wat jaartjes bij ons limburgs/arabisch chemieconcern.
Maar even voor de duidelijkheid;als jullie goed lezen,dan zie je dat ik mijn eigen ervaring heb opgeschreven en het nergens over het verhaal van Limburger heb.Alleen refereer ik eenmaal naar de ervaring van jos357,waarin hij aangeeft dat het daar allemaal zielepoten zijn en dat ik dat zo niet ervaren heb.
Hierop reageert roerganger dat ie zowel mijn verhaal als dat van Limbuger zoetsappig vind,in een volgende reactie leg ik roerganger uit dat, MIJN!!!verhaal niet zoetsappig bedoeld was,ook hier heb ik het wederom niet over limburger.


Ik begrijp wel dat als je ergens niet naar tevredenheid bent geholpen,je het liefst negatieve reacties wil horen van anderen.Maar ik blijf van mening dat positieve reacties ook geplaatst mogen worden.

koffiemok
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 dec 2007 15:24

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door koffiemok »

we hebben vandaag een eethoek gekocht bij Populiers op de woonboulevard in Heerlen. We zijn er geholpen door een zeer aardige meneer, deze heeft met stoelen gesleept en ons op de mogelijkheden gewezen. Ook zijn we samen tot een zeer schappelijke prijs gekomen. De levertijd zou 6 tot 10 weken bedragen, nu, we wachten af. (Let wel: ik ben gewoon KLANT, en GEEN VERKOPER!)

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door San32 »

Helaas doet Poppeliers zichzelf graag voor als tevreden klant, daarom worden berichten vaak ongeloowaardig en weet je gewoon niet meer wat echt is en wat niet....
Het is bekend dat zij hier meelezen...

Madame B
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jan 2008 14:35

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door Madame B »

zo zie je maar weer hoe on-professioneel dit oplichtersbedrijfje is!

koffiemok
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 dec 2007 15:24

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door koffiemok »

hebben vandaag na 7 weken (zou tussen 6 en 10 weken duren) onze nieuwe eethoek gekregen. Prima service die van Populiers. Hebben eind vorige week gebeld om te vragen wanneer ze konden leveren. Hebben vanochtend eerst gebeld om te zeggen hoe laat ze kwamen en ze kwamen prima op tijd. Met eethoek niets aan de hand, precies zoals wij hem besteld hadden.
Ik weet niet wat roerganger ooit bij populiers heeft gekocht waardoor hij zo gefrustreerd reageerd. Nogmaals, zoals ik ook al op 29-12 vertelde: ik ben gewoon klant, werk sinds 1983 bij de Open universiteit in Heerlen.
Het lijkt trouwens wel een ordinaire chat-site, terwijl dit toch eigenlijk bedoeld is om goede en slechte ervaringen uit te wisselen en niet te bekijken wie wel/of geen medewerker van populiers is.
Blijf eerlijk mensen, alleen dan hebben anderen iets hieraan.

karin1959
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2008 12:17

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door karin1959 »

ik heb een maand geleden ook een bank besteld bij Poppeliers in Oss.
Een paar weken daarna las ik alle verhalen hier. Schrikken dus.
Vandaag is de bank bij me geleverd, ruim anderhalve maand eerder dan beloofd. De jongens waren heel aardig en beleefd en hielpen me zelfs nog met het terugzetten van mijn salontafel.
De bank werd helemaal uitgepakt, het verpakkingsmateriaal mee terug genomen en ik kreeg alle tijd om te kijken of de bank naar wens was. En dat was hij.
Dus eigenlijk wil ik laten weten dat het ook heel erg netjes kan gaan bij Poppeliers mede dankzij keurige medewerkers. en nee....... ik ben niet van Poppeliers........ :)

kanhetweten
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 feb 2008 18:01

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door kanhetweten »

Ik kan je vertellen... ze zijn op alle vlakken onprofessioneel en soms zelfs onbeschoft... kwalitatieve meubels ? Ik heb ze er nooit gezien...

daarom ben ik ook al een aantal jaar niet meer werkzaam bij dit bedrijf...

Willempie01
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2005 10:04

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door Willempie01 »

Ik als servicemonteur bij Poppeliers gewerkt en heb daar veel klanten over de **** MOETEN jagen. Uiteindelijk ben ik weggegaan omdat ik vond dat e.e.a. enorm uit de hand ging lopen. Ik sta er nog steeds van te kijken dat Poppeliers nog bestaat
Echt netjes word er niet met de klanten omgegaan.

vilja
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2008 19:59

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door vilja »

Ook wij kochten vorig jaar bij Poppeliers Heerlen een bankstel.
Wij onderhandelden over de prijs en gaven aan de beloofde gratis fiets niet te hoeven.
Wij kwamen uit op € 2000,- voor een 3, 2, 1-zits lederen bankstel.
Het zou in November geleverd worden.
Dat lukte allemaal perfect,de bediening in de zaak was vriendelijk en de mensen die het bankstel brachten waren dat ook.
Nou,tot zover alles prima!
Tót c.a. 1 maand geleden,ik zowat door de fauteuil zakte...
Ik ben géén zwaargewicht en de fauteuil zou dit toch aan moeten kunnen ( 75 kg.)
Na tel. contact,het schadeformulier uitgeprint,ingevuld en opgestuurd.
1 week later ontvingen wij een brief waarin de komst van de service monteur aangekondigd werd.
Toen deze er was maakte hij de onderkant van de zetel open en stelde vast dat de veren losgeschoten waren...
Toen ik een kijkje nam schrok ik wel,de romp van de stoel is gemaakt van puur sloophout,heel ruw inelkaar getimmerd.
De zitting bestaat uit een vullinkje van schuimstof en twee veren(?)
Nadat de veren weer bevestigd waren mocht ik even gaan zitten om te proberen of het nu goed was.
Nou dat was het niet,ik helde over naar één kant en de monteur zei dat ik verkeerd(?) in de stoel zat.
Toen ik hem erop wees dat de zitting scheef was en hijzélf maar even plaats moest nemen concludeerde hij dat ik wel gelijk had.
Hij haalde uit zijn auto een stuk schuim en duwde dit van binnen tussen de zitting en de andere schuimlaag waardoor de zitting iets omhoog kwam,en daardoor weer vaster werd.
Hij vertelde dat een bankstel normaal slinkt en wél zo'n 10 tot 15 %,maar deze schuim zou dat niet doen.
Waarom deze dan niet meteen in de bankstellen verwerkt wordt wist hij natuurlijk ook niet.
Binnenvering zoals vroeger werd niet meer gebruikt aldus meneer en dat de romp van zo'n rauw sloophout was,was óók normaal....
Ik ben hier wel van geschrokken, € 2000,- voor een inelkaar geklopt sloopgeval met een leren overtrek vind ik wel héél veel geld.
De Prijs/kwaliteit verhouding vind ik dus niet acceptabel te noemen,ik weet alleen niet of ik met mijn klachten ergens terecht kan.
Ik kan alleen maar aan andere mensen het advies geven om héél erg op hun hoede te zijn als zij bij Poppeliers iets kopen willen.

Ans 54
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 apr 2008 11:15

Re: Bank Poppeliers Heerlen

Ongelezen bericht door Ans 54 »

Bij ons zijn de geleverde meubels [4160] ook WAARDELOOS
wij hebben er nog NIET ingekeken ,maar...binnen kort gaat dit wel gebeuren.
Wij hebben dan ook rechtbijstand ingeschakeld]
Al proberen ze steeds de klachten te omzeilen,ze zijn nog niet van ons af!!!

Alles is kapot of beschadigd! en dat moet je dan maar op laten lappen...NOW WAY we hebben nieuwe meubels gekocht en geen grof vuil..al hoewel het er wel op lijkt!
Binnenkort filmpjes dus te zien op .................................Y.T.
Want als de boel open gaat word er dus gefilmd.
Misschien ook een idee om de camera er bij te pakken!

groetjes

KD

Gesloten